@ @ הופעה של עברי לידר בכפר סבא @ @

Pipe Dreamer

New member
היה משהו דומה בהוד השרון

בשבוע האחרון של החופש גם היה אירוע של "הנוער ינהג אחרת" שהופיעו בו בין השאר גם הבת נטף הזאת, וגם יוני בלוך, בוטן מתוק בקרקס וכלא 6. אפשר לדעת אולי איזה להקות בדיוק הולכות להופיע בכפ"ס? הלהקות הצעירות הכפר סבאיות יופיעו?
 

Adidason326655

New member
טוב.

אז הנה : בת נטף מופיעה גם אצלנו אבל גם עברי לידר והדיג'יי של רדיו אסקייפ. הופעות של להקות צעירות זה 99% איפה ג'וש וכרומוזום 47 אבל אני מאמין שיצטרפו עוד. ויש גם הופעות של סטודיואים שונים לריקוד.
 

Adidason326655

New member
הא ושכחתי משהו חשוב

אם תוכלו להפיץ את זה בפורומים שאתם חברים בהם זה יכול לעזור מאוד למועצה וככה לנוער בעיר. בואו אני אסביר לכם איך זה הולך חבר פורום כפ"ס שולח הודעה על האירוע ===> אנשים מגיעים לאירוע ===> אנשים נהנים ===> התדמית של המועצה והעיר משתנה לטובה ===> העיר נחשבת ליותר אטרקטיבית והמועצה מקבלת יותר כח (ואפילו תקציב) לאירועים נוספים כאלה). אז יאללה, שלחו.
 

Adidason326655

New member
עברי לידר - הכניסה חופשית

אז ככה, עברי לידר מגיע להופעה של שעה וחצי - בחינם! הוא יופיע בתאריך 21.9, בקניון ערים, במסגרת שבוע הנוער שמארגנת מועצת הנוער העירונית של כפ"ס. מי שרוצה עוד פרטים מוזמן להכנס למודעה: http://img359.imageshack.us/img359/8657/15fy1.jpg הנה - זה התוכן ליאור.
 
יש מישהו שגר ברום העיר?

ויש לו מרפסת לרחבה? אני מעונין לצלם באירוע ואני צריך מרפסת טובה
 
הייתי אמור לעבור דירה לשם ואז הייתי

שמח לארח אותך ולצלם במרפסת לכיוון הרחבה של הקניון.
 
למעלה