הורים הגישו בקשה לייצוגית כנגד גביית דמי ביטוח לחוגים עירוני

הורים הגישו בקשה לייצוגית כנגד גביית דמי ביטוח לחוגים עירוני

בקשה לייצוגית שהוגשה לאחרונה כנגד עמותת בני הרצליה ועיריית הרצליה באמצעות משרד עוה"ד נאור יאיר ממן, חושפת כי תשלום דמי הביטוח שנגבים מההורים כתנאי להשתתפות בחוגים אינם משמשים לרכישת פוליסת ביטוח. המבקשים בתביעה הייצוגית הינם תושבי הרצליה אשר שלחו את ילדיהם לחוגי ספורט עירוניים ונדרשו לשלם סך 130 ₪ עבור רכישת ביטוח כתנאי להשתתפות הילד בחוגים.
בבקשה נטען, כי על אף המצג המוצג על ידי העמותה כאילו מדובר ברכישת פוליסת ביטוח תקנית, מדובר במוצר פרטי המסופק באמצעות חברה פרטית שאיננה חברת ביטוח ואשר אין לה רישיון למכור פוליסות ביטוח או לתווך בביטוח. מעבר לאלמנט ההטעיה כאילו מדובר בפוליסת ביטוח, גם השירותים הינם שירותים שנחיצותם מוטלת בספק שכן רוב רובם כבר ניתנים באמצעות קופות החולים ו/או הביטוחים המשלימים.
עוד נטען בבקשה כי העמותה מתנהלת בחוסר שקיפות ומתחמקת ממתן מידע על פעילותה. בהעדר מידע, עולה חשש כי הסכומים נגבים מההורים ללא צורך.
לטענת עו"ד ממן, לבקשה חשיבות ציבורית מהמעלה הראשונה בעיקר לאור אופיה של עמותת בני הרצליה כעמותה עירונית הנמצאת בבעלות העירייה. תאגיד עירוני, על פי טבעו, עלול לשמש גם כמכשיר פוליטי בידי ראש הרשות, שכן חברה עירונית מחייבת איוש מיידי של דריקטוריון, יש בה כמה משרות בכירות ומספר מישרות אחרות ודרושים לה יועצים לסוגיהם ובעלי תפקידים נוספים באופן ההופך אותה כר נוח לפרוע בו התחייבויות פוליטיות. בשל כך, מבקשים התובעים מבית המשפט לעמוד שבעתיים על המשמרת ולהורות לעמותה לפעול בשקיפות מליאה ועל פי החוק.
 

פולספגן

New member
למה אתה כותב את עצמך בגוף שלישי?


 
מגוף שלישי לגוף נסתר

מודה שהשאלה במקום, אבל יש תשובה טובה שאעדיף לא לפרסם, אם זה חשוב אנא פנה/י במייל הפרטי לתשובה...
ואם כבר אנחנו חברים, ארשה לעצמי גם הערה למי שבחר להזדהות בגוף נסתר, הכתיב הנכון הוא פולקסווגן ( "רכב האנשים" ) ולא פולספגן
 
למעלה