הורים הורים הורים

אם כך, תסבירי

אז איך השגת את המטרה שלך (מדלייה לבתך) אם לא על-ידי "בכי"? האם את מאמינה באמת ובתמים שהצלחת לשכנע את המאמנת שראוי לתת מדלייה על מאמץ והשתתפות? הרי את בעצמך אמרת שהיא לא קלטה אותך ואף התייחסה אלייך בזלזול. ואם היא אכן השתכנעה ומאמינה שיש לתת מדלייה על השתתפות ועל מאמץ, מדוע רק לבתך היא נתנה מדלייה ולא לשאר המתעמלות? הן לא התאמצו והשתתפו? ואם בתך קלטה את המסר, והבינה שהיא קיבלה מדלייה על השתתפות ועל מאמץ, אז מדוע בעצם היא הייתה צריכה לפרוש מהחוג? שוב, אני לא מאשימה אותך, ואני מבינה בהחלט למה פעלת כפי שפעלת. זה לא היה נכון מצד המאמנת לארגן תחרות מסוג זה, היא עשתה טעות ואת רצית למנוע מבתך מלסבול מאותה טעות של המאמנת.
 

דיקצ

New member
אני בהחלט חושבת שיש מקום לתצפת על אימונים

לעיתים נעשה לילד עוול, לעתים הילד לא מתאמן מספיק שלא באשמתו, כמו למשל במקרים בהם יש אימון לפי תור והילד עדין ולא אסרטיבי. יתכן והמדריך מזלזל ולא משקיע כמו שצריך. ראיה של ילד ושל מבוגר שונות הן. אני חושבת שזה לא במקום להתערב בזמן אמת, אלא אם כן המקרה חמור ואינו סובל דיחוי, אבל בהחלט אפשר לשוחח עם המאמן או עם הממונה לאחר מכן.
 
צודקת

זה נכון שהראיה של הילד שונה משל המבוגר וכדאי למבוגר להיות מעורב, רצוי לא בזמן אמת. אבל לא הבנתי את המקרה של אימון לפי תור וילד עדין ולא אסרטיבי. זה לא שילד עדין זקוק להתערבות הורה, וילד אגרסיבי לא זקוק להתערבות הורה. הילדים לא צריכים להילחם על תורם באימון. זה לא שייך אם הם עדינים, או אסרטיביים או אגרסיביים. המאמן צריך להקפיד שכל הילדים יזכו לפעול בצורה שווה פחות או יותר (אין צורך ב-100% שיוויון, אם ילד אחד עשה פעמיים זה לא נורא), ואם זה לא קורה, אז ההורה צריך להתערב. בלי קשר האם הילד עדין, אם הוא חיכה בתור או לא.
 

דיקצ

New member
יש ילדים שעוקפים ומתווכחים

ויש ילדים מנגד שלא יודעים לעמוד על שלהם.
 
ובשני המקרים נדרשת התערבות הורים

ילד לא צריך לעקוף ולהתווכח. אם יש מצב כזה, זה לא תקין, ויש מקום להתערבות הורים.
 
צודקת

זה נכון שהראיה של הילד שונה משל המבוגר וכדאי למבוגר להיות מעורב, רצוי לא בזמן אמת. אבל לא הבנתי את המקרה של אימון לפי תור וילד עדין ולא אסרטיבי. זה לא שילד עדין זקוק להתערבות הורה, וילד אגרסיבי לא זקוק להתערבות הורה. הילדים לא צריכים להילחם על תורם באימון. זה לא שייך אם הם עדינים, או אסרטיביים או אגרסיביים. המאמן צריך להקפיד שכל הילדים יזכו לפעול בצורה שווה פחות או יותר (אין צורך ב-100% שיוויון, אם ילד אחד עשה פעמיים זה לא נורא), ואם זה לא קורה, אז ההורה צריך להתערב.
 

chuch1

New member
טוב- ממש לא הבהרתי את עצמי

בצורה נכונה. אני חייבת להסביר את עצמי ואנסה לעשות זאת בדרך ברורה יותר: אני כן חושבת שלהורים יש מקום מאוד חשוב בחיי ילדיהם המתעמלים בחוגים. אני כן חושבת שלמילה של הורה יש משקל. אני כן חושבת שזה נכון וחשוב שהורים יהיו מעורבים באימונים. אני לא חושבת שזה נכון שהורים ישבו כל אימון ואימון ויצפו באימונים, מה לעשות? לפעמים דברים שרואים מכאן לא רואים משם וזה גורם לפעמים להתערבות לא הכרחית. אני לא חושבת שהדרכים של ההורים כשהם כן מחליטים להתערב הן בהכרח נכונות, כמו למשל: לא צריך לעשות זאת לפני הילד (אלא אם כן דברים לא מובנים ואז מביאים את הילד על מנת שיסביר מנקודת מבטו), לפנות ישירות למנהל האולם ולא למאמנת האחראית וכו' וכו'... את ההודעה הראשונית כתבתי בעיקר כי העניין היה נורא מעיק ורציתי להתפרק אז פשוט "שפכתי" את שעל ליבי ולא הייתה לי שום כוונה לזלזל בהורים- אני גם התעמלתי וההורים שלי גם היו מעורבים ב"ועד" (כן כן, היה לנו ועד בקבוצה שדאג לכל העניינים הנעימים והנעימים פחות). אני עדיין מאמינה באמת ובתמים שההורים של היום הם קצת "חסרי טקט" ולפעמים חוצים גבולות בכל הנוגע להתערבות, לאו דווקא באימונים- זה בא לידי ביטוי בבי"ס ובעוד אלף ואחד דברים- עיקר ההודעה שלי (הראשונה) היה אמור להתמקד בזה- בדרך בה התלוננו ולא עצם ההתלוננות, להתלונן זכותינו תמיד- רק עדיף שזה יעשה בדרך מכובדת ובוגרת.
 

אמא לה3

New member
ת'כלס, את צודקת

התגובה הזאת שלך באמת העמידה דברים במקום. לצערי אני גם מסכימה עם הפיסקה האחרונה שלך ואני רואה את זה המון ולאו דוקא באולם ההתעמלות.
 
למעלה