Dia Leoghann
New member
שוב אתה מעט מעורפל...
>>רק בגלל שלא תמצא אחד כזה, לא אומר שזה לא נכון << אני לא יודע, בהודעה הקודמת שלך היה נדמה לי שכתבת שכל החוקרים תמימי דעים בעיניין הזה, כנראה שלא הבנתי אותך נכון. אנטלקטואל אינו מוריד מעוצמת היצירתיות. להיפך, דווקא בנושאים עליהם אנחנו מדברים האינטלקטואליזם הוא תוצר של היצירתיות. לדעתי חוקר שלא יאמין במה שהוא עושה פשוט יתייאש מזה ויוותר, הוא לא יכנס לאגוטריפה כדבריך. אני לא אמרתי שאתה טוען כי אין צורך בידע מתחום מסויים בשביל להשיג בו הבנה. רק הערתי הערות על דבריך. בשביל זה אנחנו פה, כדי ללמוד אחד מהשני ולהגיב למחשבות איש של רעהו. מה לעשות ותרומתי בתחומים אלו היא אינטלקטואלית, ותאמין לי, בלי שום אגוטריפ של עליונות, אני יכול לאמר לך שיש לי הבנה מסויימת בנושאים הללו. בקשר לכהן המצרי - אני ממש לא מדבר על כהן עכשווי, אני מדבר על כהן במצריים הקדומה. העיניין עם "צוחק לך בפרצוף" זה רק manner of speaking אין צורך להיעלב. >>שמתי לב שלכל אורך ההודעה שלך נצמדת לנימוקים הגיוניים אבל מה לעשות, דת היא לא רק הגיון כמו שמדע הוא לא רק הגיון יש בחיים גם שפע של אי-הגיון שמתקיים במקביל עם ההגיון זה שאתה בוחר להצמד להגיון זאת בעיה שלך.<< לא נצמדתי להגיון, נצמדתי לאמיתות תרבותיות המוכרות לנו ממחקר היסטורי וארכיאולוגי. אכן יש גם שפע של אי-הגיון בדת (כמו קיום בחוסר הקיום אם אנו מדברים על דתות מצריים), אבל לא עליו דברת בהודעה המקורית שלך, אז לא בחרתי להתייחס אליו. את ההצמדות שלי להגיון\אמת שלי אני לא רואה כבעיה אלא כיתרון. ולעיניין האחרון - אם המילה היסטוריה מפריעה לך אתה יכול להוריד אותה, וכוונת המשורר עדיין נשמרת בהינה: "עלבון למין האנושי". שבוע טוב!!
>>רק בגלל שלא תמצא אחד כזה, לא אומר שזה לא נכון << אני לא יודע, בהודעה הקודמת שלך היה נדמה לי שכתבת שכל החוקרים תמימי דעים בעיניין הזה, כנראה שלא הבנתי אותך נכון. אנטלקטואל אינו מוריד מעוצמת היצירתיות. להיפך, דווקא בנושאים עליהם אנחנו מדברים האינטלקטואליזם הוא תוצר של היצירתיות. לדעתי חוקר שלא יאמין במה שהוא עושה פשוט יתייאש מזה ויוותר, הוא לא יכנס לאגוטריפה כדבריך. אני לא אמרתי שאתה טוען כי אין צורך בידע מתחום מסויים בשביל להשיג בו הבנה. רק הערתי הערות על דבריך. בשביל זה אנחנו פה, כדי ללמוד אחד מהשני ולהגיב למחשבות איש של רעהו. מה לעשות ותרומתי בתחומים אלו היא אינטלקטואלית, ותאמין לי, בלי שום אגוטריפ של עליונות, אני יכול לאמר לך שיש לי הבנה מסויימת בנושאים הללו. בקשר לכהן המצרי - אני ממש לא מדבר על כהן עכשווי, אני מדבר על כהן במצריים הקדומה. העיניין עם "צוחק לך בפרצוף" זה רק manner of speaking אין צורך להיעלב. >>שמתי לב שלכל אורך ההודעה שלך נצמדת לנימוקים הגיוניים אבל מה לעשות, דת היא לא רק הגיון כמו שמדע הוא לא רק הגיון יש בחיים גם שפע של אי-הגיון שמתקיים במקביל עם ההגיון זה שאתה בוחר להצמד להגיון זאת בעיה שלך.<< לא נצמדתי להגיון, נצמדתי לאמיתות תרבותיות המוכרות לנו ממחקר היסטורי וארכיאולוגי. אכן יש גם שפע של אי-הגיון בדת (כמו קיום בחוסר הקיום אם אנו מדברים על דתות מצריים), אבל לא עליו דברת בהודעה המקורית שלך, אז לא בחרתי להתייחס אליו. את ההצמדות שלי להגיון\אמת שלי אני לא רואה כבעיה אלא כיתרון. ולעיניין האחרון - אם המילה היסטוריה מפריעה לך אתה יכול להוריד אותה, וכוונת המשורר עדיין נשמרת בהינה: "עלבון למין האנושי". שבוע טוב!!
