הזמנה מעלי אקספרס שלא קבלתי.....

raya

Well-known member
ערב טוב!
הזמנתי 2 סוגים של בטריות באמצע אוגוסט.
כשאני מנסה לעקוב אחר ההזמנה, מופיע שבספטמבר ההזמנות הגיעו לארץ.
מאז - שקט על פני תהום.
פניתי למוכרים בתשובה הם כתבו לי שקבלתי את המוצר.
מצרפת תצלום מסך מהמעקב אחרי ההזמנה, ובעמוד ההזמנות כתוב Awaiting delivery.
מה ניתן לעשות כדי לקבל או את המוצר או החזר כספי?
תודה
רעיה
 

קבצים מצורפים

  • Aliexpress.jpg
    Aliexpress.jpg
    KB 51.1 · צפיות: 13

GoldenEyes

Well-known member
ערב טוב!
הזמנתי 2 סוגים של בטריות באמצע אוגוסט.
כשאני מנסה לעקוב אחר ההזמנה, מופיע שבספטמבר ההזמנות הגיעו לארץ.
מאז - שקט על פני תהום.
פניתי למוכרים בתשובה הם כתבו לי שקבלתי את המוצר.
מצרפת תצלום מסך מהמעקב אחרי ההזמנה, ובעמוד ההזמנות כתוב Awaiting delivery.
מה ניתן לעשות כדי לקבל או את המוצר או החזר כספי?
תודה
רעיה
גם לי קרה אותו דבר
כמו שענו לך , הבעיה היא של המוכר ולא שלך
פעם אחת דחו , והמשכתי להתעקש ושוב להתעקש
בסוף הוחזר התשלום
 

1_JFK_1

Active member
ערב טוב!
הזמנתי 2 סוגים של בטריות באמצע אוגוסט.
כשאני מנסה לעקוב אחר ההזמנה, מופיע שבספטמבר ההזמנות הגיעו לארץ.
מאז - שקט על פני תהום.
פניתי למוכרים בתשובה הם כתבו לי שקבלתי את המוצר.
מצרפת תצלום מסך מהמעקב אחרי ההזמנה, ובעמוד ההזמנות כתוב Awaiting delivery.
מה ניתן לעשות כדי לקבל או את המוצר או החזר כספי?
תודה
רעיה
סוללות הן מוצר בעייתי - זה באופן כללי.
להזמנה שלך יש מספר מעקב - TRACKING NO.
במידה והוא מספר בין לאומי. הקלידי אותו :
כאן
 

raya

Well-known member
סוללות הן מוצר בעייתי - זה באופן כללי.
להזמנה שלך יש מספר מעקב - TRACKING NO.
במידה והוא מספר בין לאומי. הקלידי אותו :
כאן
באתר של הדואר כבר ניסיתי לחפש, הוא לא "מכיר" מספר מעקב כזה....
תודה
 

סתם מבקרת

Active member
זה מה שחשבתי, אבל אולי זה לא כל כך הוגן כלפי המוכרים. (בהנחה שאכן זה הגיע לארץ לפני למעלה מחודש).
זו האחריות של המוכר לבדוק מה קרה עם החבילה כי הוא הלקוח של הדואר. תבדקי באתר מעקב משלוחים של דואר ישראל מה כתוב שם לגבי החבילה,
יש גם באנגלית, צלמי ושלחי עם הודעת דיספיוט. עשי זאת לפני שבאופן אוטומטי הם יקבעו שקיבלת את החבילה ויחייבו אותך.
הם אוהבים להגיד שהחבילה הגיעה כי למען האמת דואר ישראל לא משהו אבל זו לא אמורה להיות הבעיה שלך.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
זה מה שחשבתי, אבל אולי זה לא כל כך הוגן כלפי המוכרים. (בהנחה שאכן זה הגיע לארץ לפני למעלה מחודש).
1. זה דווקא לא מעיד שקיבלת כי רק השמאלי הוא בכחול. מה שבאפור זה לא בוצע.
2. הייתה חבילה (די יקרה אפילו), שהזמנתי משם ולא הגיעה. היא דווקא כן הגיעה לסניף דואר בנשר (לא ברור למה) ומשם נדדה למוצקין (עוד פחות ברור למה. התחלתי לריב עם דואר ישראל, על שהם נשגרים משלוחה לאזור בו איני גר ואז הם השיבו לי שהמשלוחה דווקא נשלח נחון ודווקא התקבל בידי המזמין. אחרי ריב גדול, הם הודו שהייתה פשלה והמשלוחה כבר לא נמצא גם במוצקין...
3. אז בסוף הדואר ענו לי שאכן קרתה פשלה אבל את הבירור לא אני הוא זה שצריך לדרוש אלא השולח. אבל בגלל שעבר ים של זמן, השולח לא שיתף פעולה ושם עלי פס ולא התערב. זהו. הלכו 350 ש"ח.
4. הזמנתי די לאחרונה 2 יחידות של מוצר מסוים. קיבלתי אריזה שהכילה רק יחידה אחת, גם אם בהזמנה רשום שנשלחו 2 וגם אם שילמתי עבור 2. אין שום סימן שהאריזה נפתחה ומוצר אחד הוצא. ביקשתי מחלוקת ולא נעניתי.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
זה מה שחשבתי, אבל אולי זה לא כל כך הוגן כלפי המוכרים. (בהנחה שאכן זה הגיע לארץ לפני למעלה מחודש).
אין פה "לא הוגן" כלפיהם, את הלקוחה. את מבוטחת בהגנת הלקוח, אם לא קיבלת את המוצר כספך יוחזר. לא צריך לעניין אותך היכן החבילה ומי איבד, זה המוכר יכול לבדוק אם הוא רוצה. את היית בסדר וחיכית כמו ילדה טובה, אחרי יותר מחודש ברור שהחבילה אבדה, זה מה שצריך לכתוב במחלוקת ולהתעלם מקשקושי המוכרים. עד היום עוד לא קרה שעלי לא פסקו לטובתי.
 

raya

Well-known member
עונה לכולם....
פתחתי dispute אתמול, וקבלתי תשובה שלילית.
כתבו לי לפנות לדואר ישראל, נתנו מספר טלפון שבהתחלה נראה לי מוזר, עד שקראתי אותו מימין לשמאל.
זו התשובה שקבלתי מהמוכרים (זהה בשניהם).
Dear buyer, your purchase has been delivered to the post office through logistics. Please check with the post office Israel post office tel: (+ 76) 88700 972 Thank you very much!
לדעתי מספר הטלפון לא נכון, חסרה סיפרה אחת לפחות.
מספר מעקב "לא תקין" באתר הדואר.
 

סתם מבקרת

Active member
עונה לכולם....
פתחתי dispute אתמול, וקבלתי תשובה שלילית.
כתבו לי לפנות לדואר ישראל, נתנו מספר טלפון שבהתחלה נראה לי מוזר, עד שקראתי אותו מימין לשמאל.
זו התשובה שקבלתי מהמוכרים (זהה בשניהם).
Dear buyer, your purchase has been delivered to the post office through logistics. Please check with the post office Israel post office tel: (+ 76) 88700 972 Thank you very much!
לדעתי מספר הטלפון לא נכון, חסרה סיפרה אחת לפחות.
מספר מעקב "לא תקין" באתר הדואר.
כן, הם מאד אוהבים לתת את התשובה הזו כדי להסיר מעצמם אחריות ובירורים.
תגידי להם שהדואר לא מוכן לדבר איתך כי לטענתו את לא הלקוח אלא השולח והוא שצריך לפנות אליהם ואגב, זה באמת התהליך. פשוט תתעקשי ואל תוותרי. עברתי את זה עם עליאקספרס כבר ועברתי את זה גם עם חברה מגרמניה.
אגב, התשובה השלילית היא מן הסתם של המוכר ולא החלטה סופית של עליאקספרס כי הם לא ממהרים לפסוק במחלוקת אלא מחכים למיצוי ההתדיינות בין הצדדים.
נסי לבדוק את עקבות החבילה באתר https://parcelsapp.com/en/tracking שנותן מידע מפורט.
 

raya

Well-known member
כן, הם מאד אוהבים לתת את התשובה הזו כדי להסיר מעצמם אחריות ובירורים.
תגידי להם שהדואר לא מוכן לדבר איתך כי לטענתו את לא הלקוח אלא השולח והוא שצריך לפנות אליהם ואגב, זה באמת התהליך. פשוט תתעקשי ואל תוותרי. עברתי את זה עם עליאקספרס כבר ועברתי את זה גם עם חברה מגרמניה.
אגב, התשובה השלילית היא מן הסתם של המוכר ולא החלטה סופית של עליאקספרס כי הם לא ממהרים לפסוק במחלוקת אלא מחכים למיצוי ההתדיינות בין הצדדים.
נסי לבדוק את עקבות החבילה באתר https://parcelsapp.com/en/tracking שנותן מידע מפורט.
תשובה קבלתי גם מהמוכר וגם מעלי אקספרס לדעתי.
בדקתי באתר שצירפת, גם הוא מראה שההזמנה הגיעה לארץ.
הזמנתי היום ממוכרים אחרים את אותן הבטריות.
תודה!
 

קבצים מצורפים

  • מעקב.jpg
    מעקב.jpg
    KB 136.1 · צפיות: 10

Cobhhh

Member
עונה לכולם....
פתחתי dispute אתמול, וקבלתי תשובה שלילית.
כתבו לי לפנות לדואר ישראל, נתנו מספר טלפון שבהתחלה נראה לי מוזר, עד שקראתי אותו מימין לשמאל.
זו התשובה שקבלתי מהמוכרים (זהה בשניהם).
Dear buyer, your purchase has been delivered to the post office through logistics. Please check with the post office Israel post office tel: (+ 76) 88700 972 Thank you very much!
לדעתי מספר הטלפון לא נכון, חסרה סיפרה אחת לפחות.
מספר מעקב "לא תקין" באתר הדואר.
קיבלת תשובה שלילית מהמוכר, לא מאלי אקספרס. מנסיוני האתר מכריע במקרים האלה לטובת הלקוח.
 

raya

Well-known member
קיבלת תשובה שלילית מהמוכר, לא מאלי אקספרס. מנסיוני האתר מכריע במקרים האלה לטובת הלקוח.
הרמתי ידיים, הזמנתי ממוכרים אחרים. גם האתר לא הלך לקראתי.
תודה
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הרמתי ידיים, הזמנתי ממוכרים אחרים. גם האתר לא הלך לקראתי.
תודה
את צריכה לסרב להצעת המוכר ולהסלים את המחלוקת. ובגדול להפסיק להיות נחמדה ולדרוש את מה שמגיע לך בנחישות, בשיטתיות ולפי הנהלים, בלי לדפוק חשבון. אל תחשבי שאכפת להם ממך.
 

k-don

Well-known member
את צריכה לסרב להצעת המוכר ולהסלים את המחלוקת. ובגדול להפסיק להיות נחמדה ולדרוש את מה שמגיע לך בנחישות, בשיטתיות ולפי הנהלים, בלי לדפוק חשבון. אל תחשבי שאכפת להם ממך.
ביננו, אם מזמינים (לדוגמא במבצעים) מוצר ב 30 דולר שמחירו כרגיל 40 דולר.
מחכים חודשיים וז מבצעים dispute.
גם לפעמים קשה לקבל את כל ה 30 דולר, וגם בעצם פגעו בך ביותר (1. עכשיו מחיר המוצר 45 דולר 2. לא יכולת להזמין ממקום אחר יותר מוקדם.).
לדעתי צריכה להיות אפשרות לדרוש החזר יותר ממחיר המוצר
 

trilliane

Well-known member
מנהל
ביננו, אם מזמינים (לדוגמא במבצעים) מוצר ב 30 דולר שמחירו כרגיל 40 דולר.
מחכים חודשיים וז מבצעים dispute.
גם לפעמים קשה לקבל את כל ה 30 דולר, וגם בעצם פגעו בך ביותר (1. עכשיו מחיר המוצר 45 דולר 2. לא יכולת להזמין ממקום אחר יותר מוקדם.).
לדעתי צריכה להיות אפשרות לדרוש החזר יותר ממחיר המוצר
אם לא קיבלת את המוצר מגיע לך החזר מלא, מניסיוני לא קשה לקבל אותו. פתחתי לא מעט מחלוקות ובכולן כספי הוחזר במלואו.
עוד לא נתקלתי בחנות שתחזיר לך יותר ממה ששילמת, גם אם בדיעבד החמצת מבצע. זה בהחלט מעצבן, אבל זה חלק מהסיכון בהזמנת מוצר.
 

GoldenEyes

Well-known member
אם לא קיבלת את המוצר מגיע לך החזר מלא, מניסיוני לא קשה לקבל אותו. פתחתי לא מעט מחלוקות ובכולן כספי הוחזר במלואו.
עוד לא נתקלתי בחנות שתחזיר לך יותר ממה ששילמת, גם אם בדיעבד החמצת מבצע. זה בהחלט מעצבן, אבל זה חלק מהסיכון בהזמנת מוצר.
ולא רק זה
בשני DISPUTE , ואחרי שהנשמה שלך פורחת מ"מלחמת ההתשה" איתם , מחזירים לך את מחיר המוצר אבל לא מחזירים לך את דמי המשלוח.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
ולא רק זה
בשני DISPUTE , ואחרי שהנשמה שלך פורחת מ"מלחמת ההתשה" איתם , מחזירים לך את מחיר המוצר אבל לא מחזירים לך את דמי המשלוח.
לא קרה לי. תמיד החזירו לי הכול כולל הכול.
ומעולם לא ניהלתי מערכת התשה עם איש.
המוכרים תמיד מסבנים ולא מקבלים אחריות, אני לא מתרגשת;
מסרבת להצעה שלהם, מחכה שעלי יתערבו (לפעמים לא צריך לחכות, במקרים מובהקים), הם פוסקים לטובתי ומחזירים הכול. נגמר הסיפור.
 

k-don

Well-known member
לא קרה לי. תמיד החזירו לי הכול כולל הכול.
ומעולם לא ניהלתי מערכת התשה עם איש.
המוכרים תמיד מסבנים ולא מקבלים אחריות, אני לא מתרגשת;
מסרבת להצעה שלהם, מחכה שעלי יתערבו (לפעמים לא צריך לחכות, במקרים מובהקים), הם פוסקים לטובתי ומחזירים הכול. נגמר הסיפור.
כמו שאמרנו, מחזירים הכל, סה עדיין לא טוב.

בעיקר עבור רמאים ששמים מלכודות
 
למעלה