הזמנה מעלי אקספרס שלא קבלתי.....

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
את צריכה לסרב להצעת המוכר ולהסלים את המחלוקת. ובגדול להפסיק להיות נחמדה ולדרוש את מה שמגיע לך בנחישות, בשיטתיות ולפי הנהלים, בלי לדפוק חשבון. אל תחשבי שאכפת להם ממך.
מה שייך שהגיע לארץ? אלייך זה לא הגיע. נקודה.
 

raya

Well-known member
פתחתי כבר dispute. כעת "נעזרתי " שוב ב Eva ונראה לי שעלי לחכות עוד 5 ימים במקרה הטוב.
תודה לכולם.
דרך אגב החזר על מחזיק המטאטא קבלתי אחרי 2-3 ימים.
 

קבצים מצורפים

  • Dispute.jpg
    Dispute.jpg
    KB 92.4 · צפיות: 6

trilliane

Well-known member
מנהל
פתחתי כבר dispute. כעת "נעזרתי " שוב ב Eva ונראה לי שעלי לחכות עוד 5 ימים במקרה הטוב.
תודה לכולם.
דרך אגב החזר על מחזיק המטאטא קבלתי אחרי 2-3 ימים.
אווה הזאת קרצייה מעיקה, מעולם לא נעזרתי בה, וכשניסיתי (כדי לעזור למישהו אחר) היא הייתה סתם בוט טיפש וחסר תועלת.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אבל דרכה הגעתי לפתיחת dispute......
זו אפשרות שמופיעה בכל הזמנה... אווה רלוונטית לדברים הבסיסיים ביותר, אז אולי היא באמת עוזרת למי שלא מתמצא בכלום, אבל מי שקצת מבין לא זקוק לה והיא סתם מציקה (ולא מצאתי אפשרות להיפטר ממנה) מצד אחד, ומצד שני כשבאמת צריך עזרה, במשהו מורכב, היא חסרת תועלת, ולא הצלחתי להגיע לשירות לקוחות אנושי.
 

raya

Well-known member
זו אפשרות שמופיעה בכל הזמנה... אווה רלוונטית לדברים הבסיסיים ביותר, אז אולי היא באמת עוזרת למי שלא מתמצא בכלום, אבל מי שקצת מבין לא זקוק לה והיא סתם מציקה (ולא מצאתי אפשרות להיפטר ממנה) מצד אחד, ומצד שני כשבאמת צריך עזרה, במשהו מורכב, היא חסרת תועלת, ולא הצלחתי להגיע לשירות לקוחות אנושי.
זה חלק מהבעיה, שאי אפשר להגיע לשירות לקוחות אנושי.
אז בלית ברירה פונים לאווה.
 

raya

Well-known member
הודעה שקבלתי היום, לא ברור לי מה רוצים ממני.
 

קבצים מצורפים

  • dispute-1.jpg
    dispute-1.jpg
    KB 46.8 · צפיות: 7

1_JFK_1

Active member
הודעה שקבלתי היום, לא ברור לי מה רוצים ממני.
זו הודעה סטנדרטית למשלוח שנמצא בסטטוס DISPUTE.
בד"כ, ההתחלה AliExpress decision מעידה שהמחלוקת היא לטובתך והם מחשבים את הסכום להחזרה.
אני מניח שאת קונה מחשבון שיקלי שמתורגם לדולרים.....
 

סתם מבקרת

Active member
הודעה שקבלתי היום, לא ברור לי מה רוצים ממני.
הם אומרים לך שהחבילה בדרך, עדיין יש לך זמן עד מועד פקיעת תוקף ההגנה ולכן מבקשים שתתאזרי בסבלנות ותמתיני לקבלתה. הם יעדכנו אותך בהתקדמות שלה ואת יכולה גם לעקוב אחריה באתר. אם בינתיים תקבלי אותה הם מבקשים שתבטלי את הדיספיוט.
בקיצור- הדיספיוט שלך בהמתנה כרגע.
 

1_JFK_1

Active member
הם אומרים לך שהחבילה בדרך, עדיין יש לך זמן עד מועד פקיעת תוקף ההגנה ולכן מבקשים שתתאזרי בסבלנות ותמתיני לקבלתה. הם יעדכנו אותך בהתקדמות שלה ואת יכולה גם לעקוב אחריה באתר. אם בינתיים תקבלי אותה הם מבקשים שתבטלי את הדיספיוט.
בקיצור- הדיספיוט שלך בהמתנה כרגע.
לדעתי רעיה יודעת אנגלית מספיק טוב בכדי להבין מה שכתוב בהודעה. אין צורך בתרגום.
 

סתם מבקרת

Active member
לדעתי רעיה יודעת אנגלית מספיק טוב בכדי להבין מה שכתוב בהודעה. אין צורך בתרגום.
אבל כנראה אתה לא יודע אנגלית כי לא זה מה שכתבת לה לגבי ההודעה. איך הגעת למסקנה שהכסף יוחזר לה לחשבון בקרוב, לפי ההודעה ששלחו, רק אתה ואלוהים יודעים.
 

raya

Well-known member
זו הודעה סטנדרטית למשלוח שנמצא בסטטוס DISPUTE.
בד"כ, ההתחלה AliExpress decision מעידה שהמחלוקת היא לטובתך והם מחשבים את הסכום להחזרה.
אני מניח שאת קונה מחשבון שיקלי שמתורגם לדולרים.....
אני משלמת בפייפאל בדולרים, ללא עמלת המרה.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
מקווה שזה יקרה....
או כמו שאומרים "מהפה שלך לאלוהים"....
תודה
היה לי פעם קטע שהזמנתי פנס ראש (נהדר) והוא לא הגיע בזמן. הגשתי מחלוקת וכספי הוחזר. שבועיים לאחר מכן הפנס הגיע, אבל בשל היותו "גנוב" הוא גם נגנב ממני.
 

raya

Well-known member
סוף טוב - הכל טוב!
כעת קבלתי הודעה ראשונה על החזר כספי לאחת מ-2 ההזמנות.
תודה לכל העונים.
רעיה
התקבלה גם הודעה מפייפאל על ההחזר.
מחכה כעת להחזר עבור ההזמנה השניה.
 

קבצים מצורפים

  • dispute-2.jpg
    dispute-2.jpg
    KB 22.1 · צפיות: 3
למעלה