מה שייך שהגיע לארץ? אלייך זה לא הגיע. נקודה.את צריכה לסרב להצעת המוכר ולהסלים את המחלוקת. ובגדול להפסיק להיות נחמדה ולדרוש את מה שמגיע לך בנחישות, בשיטתיות ולפי הנהלים, בלי לדפוק חשבון. אל תחשבי שאכפת להם ממך.
מה שייך שהגיע לארץ? אלייך זה לא הגיע. נקודה.את צריכה לסרב להצעת המוכר ולהסלים את המחלוקת. ובגדול להפסיק להיות נחמדה ולדרוש את מה שמגיע לך בנחישות, בשיטתיות ולפי הנהלים, בלי לדפוק חשבון. אל תחשבי שאכפת להם ממך.
מקווה לקבל החזר.....מה שייך שהגיע לארץ? אלייך זה לא הגיע. נקודה.
אווה הזאת קרצייה מעיקה, מעולם לא נעזרתי בה, וכשניסיתי (כדי לעזור למישהו אחר) היא הייתה סתם בוט טיפש וחסר תועלת.פתחתי כבר dispute. כעת "נעזרתי " שוב ב Eva ונראה לי שעלי לחכות עוד 5 ימים במקרה הטוב.
תודה לכולם.
דרך אגב החזר על מחזיק המטאטא קבלתי אחרי 2-3 ימים.
אבל דרכה הגעתי לפתיחת dispute......אווה הזאת קרצייה מעיקה, מעולם לא נעזרתי בה, וכשניסיתי (כדי לעזור למישהו אחר) היא הייתה סתם בוט טיפש וחסר תועלת.
זו אפשרות שמופיעה בכל הזמנה... אווה רלוונטית לדברים הבסיסיים ביותר, אז אולי היא באמת עוזרת למי שלא מתמצא בכלום, אבל מי שקצת מבין לא זקוק לה והיא סתם מציקה (ולא מצאתי אפשרות להיפטר ממנה) מצד אחד, ומצד שני כשבאמת צריך עזרה, במשהו מורכב, היא חסרת תועלת, ולא הצלחתי להגיע לשירות לקוחות אנושי.אבל דרכה הגעתי לפתיחת dispute......
זה חלק מהבעיה, שאי אפשר להגיע לשירות לקוחות אנושי.זו אפשרות שמופיעה בכל הזמנה... אווה רלוונטית לדברים הבסיסיים ביותר, אז אולי היא באמת עוזרת למי שלא מתמצא בכלום, אבל מי שקצת מבין לא זקוק לה והיא סתם מציקה (ולא מצאתי אפשרות להיפטר ממנה) מצד אחד, ומצד שני כשבאמת צריך עזרה, במשהו מורכב, היא חסרת תועלת, ולא הצלחתי להגיע לשירות לקוחות אנושי.
זו הודעה סטנדרטית למשלוח שנמצא בסטטוס DISPUTE.הודעה שקבלתי היום, לא ברור לי מה רוצים ממני.
הם אומרים לך שהחבילה בדרך, עדיין יש לך זמן עד מועד פקיעת תוקף ההגנה ולכן מבקשים שתתאזרי בסבלנות ותמתיני לקבלתה. הם יעדכנו אותך בהתקדמות שלה ואת יכולה גם לעקוב אחריה באתר. אם בינתיים תקבלי אותה הם מבקשים שתבטלי את הדיספיוט.הודעה שקבלתי היום, לא ברור לי מה רוצים ממני.
לדעתי רעיה יודעת אנגלית מספיק טוב בכדי להבין מה שכתוב בהודעה. אין צורך בתרגום.הם אומרים לך שהחבילה בדרך, עדיין יש לך זמן עד מועד פקיעת תוקף ההגנה ולכן מבקשים שתתאזרי בסבלנות ותמתיני לקבלתה. הם יעדכנו אותך בהתקדמות שלה ואת יכולה גם לעקוב אחריה באתר. אם בינתיים תקבלי אותה הם מבקשים שתבטלי את הדיספיוט.
בקיצור- הדיספיוט שלך בהמתנה כרגע.
אבל כנראה אתה לא יודע אנגלית כי לא זה מה שכתבת לה לגבי ההודעה. איך הגעת למסקנה שהכסף יוחזר לה לחשבון בקרוב, לפי ההודעה ששלחו, רק אתה ואלוהים יודעים.לדעתי רעיה יודעת אנגלית מספיק טוב בכדי להבין מה שכתוב בהודעה. אין צורך בתרגום.
אני משלמת בפייפאל בדולרים, ללא עמלת המרה.זו הודעה סטנדרטית למשלוח שנמצא בסטטוס DISPUTE.
בד"כ, ההתחלה AliExpress decision מעידה שהמחלוקת היא לטובתך והם מחשבים את הסכום להחזרה.
אני מניח שאת קונה מחשבון שיקלי שמתורגם לדולרים.....
או קיי. לדעתי את תקבלי בזמן הקרוב החזר לכרטיס שמוגדר בפיי פאל במטבע ששילמת.אני משלמת בפייפאל בדולרים, ללא עמלת המרה.
מקווה שזה יקרה....או קיי. לדעתי את תקבלי בזמן הקרוב החזר לכרטיס שמוגדר בפיי פאל במטבע ששילמת.
היה לי פעם קטע שהזמנתי פנס ראש (נהדר) והוא לא הגיע בזמן. הגשתי מחלוקת וכספי הוחזר. שבועיים לאחר מכן הפנס הגיע, אבל בשל היותו "גנוב" הוא גם נגנב ממני.מקווה שזה יקרה....
או כמו שאומרים "מהפה שלך לאלוהים"....
תודה
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.