הזמנת חופשה
שלום: אתמול 18.6.14 נכנסתי לאתר זאפ בכדי לעשות השוואת מחירים לנופש בחול. מצאתי חופשה מתאריך עד תאריך כמו שמתאים לי. היה רשום מחיר $, נכנסתי להזמין את החופשה היה כתוב ביורו, נכנסתי להזמנה היה כתוב סה"כ בדולר.
עשיתי הזמנה נציגה חזרה אלי לקבלת מס' כרטיס אשראי ולעבור על ההזמנה, דיברנו גם על המחיר בש"ח. אוקיי סוכם עם הנציגה שהיא תכין את ההזמנה היא תשלח לי במייל שלחה לי מייל ואז מופיע בסכום ביורו, אמרתי לה שדיברנו על ₪, טענה כנראה טעות. היום שלחתי מייל למנהל חב' איזי גו ולמנהל באתר זאפ. לאחר בדיקה חזרו אלי מאתר זאפ ואמרו שהמחיר נרשם בטעות בדולר זה ביורו, והם מוכנים לתת 100 $ הנחה, אני צילמתי והקלטתי את השיחה עם הנציגה.
האם יש לי טעם ללכת לתבוע אותם?
תודה ג'ודי
שלום: אתמול 18.6.14 נכנסתי לאתר זאפ בכדי לעשות השוואת מחירים לנופש בחול. מצאתי חופשה מתאריך עד תאריך כמו שמתאים לי. היה רשום מחיר $, נכנסתי להזמין את החופשה היה כתוב ביורו, נכנסתי להזמנה היה כתוב סה"כ בדולר.
עשיתי הזמנה נציגה חזרה אלי לקבלת מס' כרטיס אשראי ולעבור על ההזמנה, דיברנו גם על המחיר בש"ח. אוקיי סוכם עם הנציגה שהיא תכין את ההזמנה היא תשלח לי במייל שלחה לי מייל ואז מופיע בסכום ביורו, אמרתי לה שדיברנו על ₪, טענה כנראה טעות. היום שלחתי מייל למנהל חב' איזי גו ולמנהל באתר זאפ. לאחר בדיקה חזרו אלי מאתר זאפ ואמרו שהמחיר נרשם בטעות בדולר זה ביורו, והם מוכנים לתת 100 $ הנחה, אני צילמתי והקלטתי את השיחה עם הנציגה.
האם יש לי טעם ללכת לתבוע אותם?
תודה ג'ודי