הזעת יתר- עזרה!

נדמה לי

שרוב הדאודורנטים מכילים מלחי אלומיניום (כמו אלומיניום כלוריד). לא צריך לשלם בשביל זה 60 שקל. ואגב, דווקא החומר הזה הוא החומר בגללו יש כאלה שטוענים שלא בריא להשתמש בדאודורנט (טענה לא מוכחת).
 

ktxh1

New member
הזעת יתר- עזרה!

שלום לכולם, אז ככה : הבעיה שלי היא הזעת יתר בעיקר בבית השחי( היו מקרים שהזעתי רק שם) ,גב(בעיקר בגלל שאני לוקחת איתי תיק גב שמכביד לי על הגב ויוצר לי עומס ) וגם בבטן. יוצא שאני גם מזיעה בפנים אבל זה עובר אחרי כמה דקות (לאחר שאני מנפנפת במחברת במשך כמה דקות).הדבר מציק לי ביותר משום שאף אחד בבית הספר לא מבין את זה, יש ילד אחד מהכיתה שלי שכל הזמן מעיר לי (הוא חושב שאני לא שומעת) "אוף,כמה היא מזיעה" בתכלס זה לא אמור להציק לי כ"כ ואני אמורה להתעלם מזה אבל זה קשה כשכל יום הוא מעיר על זה . כבר בכיתי בגללו המון ונכנסתי לדיכאון ואפילו חשבתי על מוות. נדמה לי שההזעת יתר התחילה כבר בכיתה ז'(כיום אני בכיתה יב'). לביה"ס אני צריכה להגיע עם חולצת בי"ס שהיא חצי שרוול אך איני מסוגלת נהיים לי עיגולי זיעה ואני ולמרות שיש מזגן בכיתה! כמו אורטל (הבחורה שגם כתבה בו) גם לי קשה להתרכז בשיעור כאשר אני מזיעה ואני ממש מתביישת לצאת מהכיתה (ואצלנו בכיתה כמעט כל שעה עוברים לכיתה אחרת שנמצאת בבניין אחר ככה שההזעה מקשה עליי מאוד ,כי שאר התלמידים ביכתה וגם בביה"ס מסתכלים עליי כעל מצורעת) התחושה של ההזעה הרבה (אפילו שהיא עוברת לאחר שטה או חצי שעה) גורמת לי להרגיש נחותה מהאחרים.ואצל בנות המצב הזה נחשב במיוחד ללא נעים בכלל!!) בכל אופן,אני אמורה אוטוטו(כנראה בשבוע הקרוב ) ללכת לעשות בדיקות דם. היום הגיע אלינו רופא מהרפואה המשלימה הוא השתמש במטוטלת על מנת לבדוק אם יש לי הזעת יתר הוא שאל את המטוטלת האם אני סובלת מהזעת יתר ,והיא הראתה בבירור שכן(אני גם ראיתי שהוא לא נגע בה או משהו כזה) הוא אמר שאם אני יעשה ניתוח זה לא יפתור את הבעיה ב100% אלא רק חלקית,מכיוון שיש לי "משהו"(אני לא זוכרת איך הוא קרא לזה אבל אני יודעת שהוא אמר שזה בלוטות זיעה ביד ושיש להן השפעה על שאר המקומות שבהם אני מזיעה) הוא אמור לבדוק את העיניין ולחזור אליי עם תשובה יותר מורחבת ומלאה. בינתיים הוא אמר שיש תרופות שיכולות לעזור(כמו כדורים).שאלתי אותו לגבי מקלחות,דאודורנט ,והחלפת חולצות . והוא ענה לי כך לגבי מקלחות זה נותן תחושת רענון אך בוודאי שלא פותר את הבעיה (כך גם אני חשבתי),הוא אמר שלדעתו דאודורנט לא עוזר,החלפת חולצות זה בסדר (שמתי לב שכאשר אני מחליפה חולצה אני כמעט ולא מזיעה או שאני מזיעה אבל כמות הזיעה פוחתת ממש).הוא המליץ על מגבונים לחים וטיפול תרופתי. אני לא כל הזמן מזיעה,בבית למשל אני בכלל לא מזיעה(ואני גם לובשת חולצות קצרות ללא שרוול והדבר עוזר מאוד כי זה נותן אוורור לבית השחי אך כשאני מגיעה לביה"ס הסיוט מתחיל כלומר אני מתחילה להזיע ובכמויות (רק במקומות שציינתי) המצב הכלכלי של ההורים שלי גרוע מאוד ולכן אני לא יכולה לעשות ניתוח! מה אתם ממליצים לי לעשות? מצטערת על המגילה לילה טוב
 
הזעת יתר ומטוטלת

שלום לך, למרות שמפעם לפעם עולה כאן שאלה על הזעת יתר, אני מוכרחה לומר שזו פעם ראשונה שהיא עולה בצורה כה ציורית. אני באמת מבינה את המצוקה שלך ואני לא רוצה להיות צינית, אבל אם הילד המציק בכיתתך מבחין בהזעת היתר שלך, למה המרפא הזה היה זקוק למטוטלת? האם את שמנה? אנשים שמנים הרבה פעמים מזיעים יותר, וירידה במשקל יכולה לעזור. כעקרון, הזעת יתר איננה בעיה אנדוקרינית. בלוטות הזיעה שמייצרות את הזיעה אינן בלוטות שמפרישות הורמונים, ובהורמונים עסקינן. במקרים מאד בעייתים של הזעת יתר בידיים (את זה דווקא לה הדגשת), קיים באמת ניתוח. אגב אם הניתוח נחוץ הוא בהחלט מכוסה ע"י סל הבריאות. מאחר והדגשת במיוחד את ההזעה בבית השחי, אני חוששת שזה לא בדיקו המקרה לפתרון כירורגי. אבל פייר, זה ממש לא התחום שלי. אני מציעה לך להתיעץ עם רופאי עור או כירורגים שמבצעים את הניתוחים האלה. לדעתי, ניתן ללמוד לשלוט על חלק מההזעה הזו בכל מיני שיטות של bio-feeeback. אולי שרותים אלה כלולים בקופת החולים שלך. בהצלחה!
 

ktxh1

New member
תגובה

בוקר טוב דר קרן תורגמן , תשובתיי לשאלותייך:לגבי הילד מהכיתה, הוא ממש מחפש להציק לי הוא גם יושב מאחורי רוב הזמן ומעיר הערות שאנשים חכמים לא היו מעירים... הוא מבחין בהזעת היתר שלי. קורה שהיא עוברת לאחר חצי שעה או שעה אבל הדבר עדיין מציק לי. לגבי המרפא,הוא עובד ברפואה משלימה והוא השתמש במטוטלת כדי לבדוק אם יש לי הזעה,הוא מומחה להומאופתיה ושמנים ארומטיים. אני נחשבת למלאה ולא לשמנה אבל מרגישה כך. הגובה שלי 1.63 ואני שוקלת 74. יש לך מושג כמה אני צריכה לשקול? לגבי ההזעה בידיים,אין לי הזעה בידיים אלא בבית שחי,גב(כשיש עליו עומס),ובטן. שמתי לב כשאשר אני שמה את התיק שלוחץ על הגב וגם על בית השחי וגורם לי להזיע יותר,וכאשר אני לא שמה אותו אני מזיעה ממש מעט! המשך יום נעים, אשמח לשמוע תגובה
 
בהחלט לעשות מאמץ הרזיה

בקר טוב גם לך, אולי במושגים של היום, את לא נחשבת למאד שמנה, אבל לבחורה בגילך זה בהחלט עודף משקל בולט. כדי להיות בגבול המשקל המומלץ לגובה שלך היית צריכה לשקול 66 ק"ג. כלומר 8 ק"ג פחות ממשקלך הנוכחי. אני מבטיחה שלך שזה היה מקל על נושא ההזעה. סוג ההזעה שאת מתארת לא נראה לי הסוג שיוטב מניתוח.
 

ronkafri

New member
הזעת יתר

היי אני רוצה להמליץ לכם טיפול ממש מעולה שעזר לי פלאים..
אני גם סבלתי מהזעת יתר ולאחר הטיפול אני יכולה להגיד בפה מלא שזה עזר לי פלאים
זה טיפול מיוחד בשם "מירה דריי" הטיפול לא כואב בכלל והוא נמשך בערך כשעה
והכי חשוב שזה עזר לי!
על הדרך אני רוצה להמליץ על דוקטור מוני פרידמן שעה לי את הטיפול, רופא ממש סבלני ונחמד ולאחר מחקר רב בנושא הזעת יתר הגעתי אליו ואני ממש שמחה!
אני מצרפת קישור לאתר שלו
http://www.drmony.co.il/hyperhidrosis-treatment
&nbsp
 
למעלה