הזרקורון {29 ביולי-4 לאוגוסט}

pufpuf

New member
שאנשים בהם למופע בידור הם מצפים

למשהו אחד, אבל כשהם באים לפורום הם לא באים לכאן בשביל מופע בידור זול. אני בטוח שרוב האנשים נכנסים לכאן מסיבות אחרות. כל הקטע של הקורבנות שלך מתאים למופע בידור בלבד! אם רופא יגיד לחולה שלו, יש לך סרטן, אבל זה בסדר כי אתה גם מכוער! זה יהיה במקום? מה לא? אבל זה בידור! כל עוד הפורום הזה הוא לא מופע בידור, ואתה, מצטער להגיד לך, עדיין לא קומיקאי, הטיעון שהעלת לא ממש רלוונטי.
 

Minimal Ronnie

New member
נ.ב

אלי ומריאנו למדו בבית ספרי לתיאטרון, וגם העבירו לנו שיעור פעם אחת.
 

Minimal Ronnie

New member
ועכשיו תורי.

גם לי הייתה תקופה שכתבתי דברים מטומטמים, ובהחלט הרבה אנשים צחקו עלי, זה אפילו הגיע לזה שעופר כתב שירשור שבו הוא ביקש לא להגזים עם הבדיחות. ובהחלט כאשר אנשים יורדים עליך זה לא נעים. אבל אני שואל, מה השתנה? למה דווקא עכשיו אתם פועלים? ומה, מקודם הוא לא צחק על אנשים? הוא או אנשים אחרים? סתם שאלה שעלתה לי בראש. אז יכול להיות שהאיש כתב קצת דברים מטומטמים, או שאתה לא אוהב את מה שהוא כותב, אפשר לצחוק קצת, אבל לא להגזים. זה כבר גורם לך תחושה לא נעימה בכלל.
 

אורון V1

New member
סיפוק?

אני לא רושם את ההודעות הללו בכדי להגיע ל"סיפוק". ההודעות נרשמות כדי שאני אוכל להתכתב עם אנשים שצופים ב-Fox כמוני על התוכניות הללו ומאחר שזהו פורום ישראלי בפורטל ישראלי פופלארי אז סביר להניח שאנשים , שהם לאו דווקא צופים אדוקים כמונו משנות ה-90 המוקדמות, יצוצו בפורום.
 

hirshfe

New member
אז נשאלת השאלה

בשלושה החודשים, אם לא יותר - אי פעם. היה לך דיון על התוכניות? פעם אחת?
 

pufpuf

New member
נדחה סיפוקים אישיים אם

הם פוגעים במכוון באחרים. למה שנעשה את זה? כי יש אנחנו בני אדם? כי יש לנו מצפון? כי גם אנחנו לא היינו מרגישים נעים אם אחרים היו נהנים על חשבוננו? לדעתי אלו סיבות מספיק טובות. בתור מנהל אני מחוייב לקרוא את כל ההודעות, ולכן אני לא יכול להתעלם מההודעות שלך. בתור מנהל גם באמת יש לי את הזכות להחליט איזה הודעות למחוק ואיזה לא, ויש לי שיקול דעת משל עצמי מתי כן ומתי לא. אז תודה, אבל אני מוותר על העצות שלך.
 

אורון V1

New member
No Heat for you

תוכנית Heat של השבוע לא שודרה אתמול ב-Fox Sports, סביר להניח הודות למשחקי הקריקט של דרום אפריקה נגד אנגליה. מסתבר שנצטרך לחכות עוד שבוע כדי לשמוע את הגיגיו של ג'ונתן קואצ'מן.
 

אורון V1

New member
ולליאור

רק עכשיו שמתי לב שגם אתה רשמת בנושא...הייתי צריך לשער מאחר ואתה אחד מחובבי ה-Coach.
 

deathcaster

New member
אתם רואים !

הנה למשל דיווח נחמד מאוד של אורון שאין לו שום היבט אנטי-כרונולוגי או שום הפרעה מכל סוג שהיא במרחב זמן-חלל ! אין לי שום בעייה עם דיווח זה ואני דווקא מעודד דיווחים של אורון מסוג אלו ! הנה הוכחה שאני לא שם לעצמי מטרה בחיים לעשות את המוות לאורון , נהפוך הוא ! אני מאוד אוהב קריקט ! סתם סתם !
קריקט זה לא לאנשים עם פריצת דיסק שרצו לשחק בייסבול , וזה מה שיצא ?
אני " מקווה שזה לא פגע באף אחד " למעט אולי אנשים עם פריצת דיסק אף שלמרבה הפלא זו לא הייתה כוונתי
 

pufpuf

New member
אני חושב שקריקט הוא הספורט השנוא

ביותר על אוהד הרסלינג הממוצע.
 

haranISmafisto

New member
חח לא

לפני איזה חצי שנה ניסיתי לראות את זה והאמתי זה ספורט מלהיב. נכנסתי למשחק בלי קשר לזה שלא הבנתי את החוקים וממש נהנתי לראות את זה.
 

אורון V1

New member
וגם מקומו של הטניס

לא נפקד מהרשימה על סמך ימי Prime/Star Sports העליזים.
 

deathcaster

New member
למען כל הרוחות והשדים אורון

אתה מדבר על זה שאתה רוצה לחלוק את חוויותיך בצפייה בתוכניות WWE עם אוהדי האבקות חדשים ? אז איך לעזאזל הם אמורים להכיר ענתיקות כמו PRIME SPORTS ?! אני לא יודע אם הם נולדו אז תיכף תגיד לי שישבת יחד עם גולדה מאיר ואכלתם מאותו המסטינג ! אם אתה כבר מדבר על PRIME SPORTS ( שנראה לי שרק אתה ואני זוכרים מה זה ) אז תסביר למה אתה מתכוון האם אתה יכול להבין את זה פראייר ? ושמישהו ינסה להגיד לי שאני לא צודק !
 

אורון V1

New member
WCW screwed WWE?

בהודעה שקוסטה רשם בנושא הנפילה של ה-WWE לפני כמה זמן צויין שבסביבות סוף 2001 החלה ההתדרדרות של ה-WWE. מאחר ולא יכולתי באותה תקופה לעקוב אחרי ה-WWE עקב הצבא, אני לא יכול להסכים או לא להסכים עם מה שנאמר אבל ברור שהמצב של ה-WWE כיום הוא לא מעודד. ה-WCW נרכש ע"י ה-WWE במאי 2001 ונשאלת השאלה האם הרכישה של WCW בעצם הובילה למצב שה-WWE נמצא בו כיום?
 

deathcaster

New member
אל תכנסו ../images/Emo13.gif

המממממ.......לפני כמה זמן קוסטה רשם משהו על הנפילה של ה-WWE מעניין לפני כמה זמן זה היה ?!
בכל מקרה לענות לשאלתך ( לא יאומן אהה ? ) : .......כן
 

אורון V1

New member
Afterburn - רחמים על פול לווסק

קרב הזוגות המרובע, שנועד לקבוע את המתחרים כנגד הצמד הגדול עלי אדמות, היה הקרב הטוב בתוכנית השבוע. הדבר המסעיר בתוכנית היה ה-Gore שסטפני נתנה לסייבל. נראה שסטפני אכן משתדלת להיות היורשת הנשית לכיסאו של וין מאן עם צעקותיה אבל אפשר במקרה הזה לרחם על פול לווסק שיצטרך לסבול את הצעקות המפחידות האלה. ובמסך המציג את הקרב בין זאק גאוון לוין מאן ב-Vengeance זאק גאוון די מזכיר לי את מר. בוב באקלנד. שלט השבוע: "I screwed Bret". ובתמונה: זאק חושב שהוא היורש של רוקי עם ה-Cripple`s eyebrow.
 
למעלה