החבר שלי מז**ן מהצד.

THE ILLEGAL ONE

New member
פעם קיבלתי סמס בערבית...

בלי כוונה.. כדי להיות בטוחה באמת שבאמת זה מדובר עליו כדי שתבדקתי קצת את העיניין בפלאפון לא כך?
 

Cocaina

New member
אהמ, כן ולא.

במידה והיה מדובר בהודעה שהגיעה אליו בטעות, הוא היה מראה לי וצוחק יחד איתי על התוכן המיני. לדעתי היא הגיעה ליעד המיוחל :)
 

k e r e n m

New member
קודם כל

יחסים בשלט רחוק הם המתכון הכי גרוע ליצירת קשר שלא לדבר על קשר רציני.שנית ,אתם יוצאים חודשיים ולא נוצרה ביניכם שום אינטימיות שבה התקשורת ביניכם גלויה ופתוחה??.שלישית את נשמעת מאוד מבולבלת ולא יודעת אפילו איך להגדיר אותו.-אז למה בכלל שיודה בפנייך לגבי זיונים שלו אם היו או לא היו? יקירתי הצעה ממני אלייך תפתחי מולו קלפים ותנסי להבין מה הכיוון שלו בכלל לגבייך.כי לא נראה לי בכלל לאור מה שתיארת שהבחור מעוניין באיזשהו קשר איתך,אולי בקשר יזיזותי-וחבל שתמשיכי לתהות לגביו ולבזבז את זמנך מסוף שבוע אחד למשנהו.בקיצור,לדבר לברר ויפה שעה אחת קודם..
 
אז ככה:

אני חושבת שאת צריכה לזרוק אותו...אם הוא שיקר לך עכשיו אין סיבה שלא ישקר לך אח"כ... תחשבי על זה...כרגע כביכול "מותר" לכם לזיין מהצד...אבל הוא בכל זאת אומר לך שלא...כנראה כי הוא חושש מתגובתך או שהמערכת היחסים בניכם לא ממש מוגדרת והוא לא יודע עד כדי כך מה מותר לו ומה אסור.. את צריכה להגיד לו שזה בסדר מצידך ושבאמת אתם צריכים לדעת אם זה קורה... אני אומרת שהכי טוב זה לשאול והלראות לו את ההודעה..אבל אף אחד לא יכול להבטיח לך שהוא לא ישקר לך.... אל תתחילי מערכת יחסים כשאת רואה שאין אמון הדדי, כנות וכל זה...זה הבסיס..אל תוותרי על זה. וכמובן שאת יכולה לעשות לו גם קטע כזה...
 

Cocaina

New member
אם הייתי רוצה לעשות לו גם 'קטע כזה'

דהיינו, מזדיינת מהצד, הייתי כבר מזמן מממשת - הזדמנויות כפי שכבר ציינתי, לא חסר. טוב לי איתו, הוא מענין, הוא כיפי, והוא בעיקר מנעים את זמני. לא כל קשר (אצלי) חייב להיות רציני\עמוק (ואולי גם זה יגיע, אין לדעת), אבל הכנות היא ערך עליון אצלי ולכן במידה והוא משקר זה עשוי מאוד לפגום בטיב הקשר (או בהמשכו). החלטתי פשוט להעלות את נושא ההודעה ולראות מה הוא יגיד... אני רק צריכה לאזור אומץ.
 
אממ....

הבנתי אותך... לדעתי את באמת צריכה לעשות את זה וכמובן לנאום לו על כך שכנות היא ערך עליון בשבילך ובצדק. לדעתי אם את רואה שהוא משקר לך אז תנתקי איתו את הקשר.... הוא אמנם נראה מושלם..אבל אל תיכנסי למערכת יחסים עם גבר שמשקר כבר בהתחלה, ולא הוא לא פתאום יתחיל לומר אמת...ממש לא. תזהרי מזה כי זו סכנה רצינית... בכל אופן שיהיה בהצלחה... ועדיף שתאזרי אומץ ותעשי זאת כמה שיותר מוקדם.לא בא לך לרמות את עצמך כל הזמן. תעדכני....
 

Old Girl

New member
קודם כל שיהיה בהצלחה

ואני לא רוצה להרגיז אותך אבל תבדקי אם עצמך עד כמה כל מה שקרה קשור או לא קשור לאגו. החלטת שאי אפשר לנהל קשר (ועוד חדש) בתדירות של שבועיים פגישה אחת - צודקת. הוא דיבר דיבר דיבר על המחויבות - לא רצית לשמוע. עכשיו פתאום יש לו בחורות ששולחות לו אס אם אסים - יכול להיות שזה האגו מדבר? כנות, לא כנות - אם הנושא לא היה עולה לא היו שקרים. למה הוא עלה? מה שכן, אין לזלזל באגו, זה רגש ככל רגש אחר!
 

Cocaina

New member
:) אהמ, לא יודעת.

באותו יום שזה קרה (זה היה במועדון הומה אנשים), יצאתי החוצה להרגע (ולעשן:)) וחשבתי לעצמי שלהפתעתי זה באמת לא פוגע בי אלא יותר מטריד לדעת שאני לא היחידה ושהוא מזיין בזמן שאני לא שם (ולא טורח לספר..)! אולי זה אגו, סביר להניח שיש לזה חלק גדול בסיפור. השאלה שלי היא מה עושים? לספר לו שראיתי ולהוציא את כל הקקמייקה על השולחן? להמשיך להנות איתו ולקבור את זה מאחור?
 

Old Girl

New member
לדעתי

חשוב מה הקשר הזה אומר מבחינתך. תראי הנה לך סיפור מהחיים שלי. כשהייתי צעירונת, נפגשתי מפעם לפעם עם מישהו מברטיסלבה. תפיסת המרחקים שלי הייתה אז שונה וזה היה נראה לי כמו קצה העולם. נסעתי אליו פעם בחודשיים (הוא היה גר במעונות הסטודנטים ואני עם ההורים אז אי אפשר לבוא). פעם אחת מצאתי על השולחן מכתב אהבה פתוח, מונח לרווחה. קלטתי שיש לו קשר אחר, ולא סתם קשר - אהבה! היא קראה לו אהוב ושהיא מחכה להיפגש כבר וכו' וכו'. מה שהפתיע אותי לגבי עצמי הוא, שהגילוי בכלל לא הזיז לי, הרבה יותר סקרן אותי להבין למה הוא השאיר את המכתב על השולחן. עד היום אני לא יודעת למה, אולי אנסה לחפש אותו ולברר את העניין. בשורה תחתונה - אם היית ברמה הזו של אדישות כלפיו כמו שאני מתארת, הייתי אומרת תדפדפי הלאה, מה זה אכפת לך. אם בכל זאת יש שם משהו שצורם - לדעתי תדברי אתו אבל לא בקטע של מריבה, פשוט תגידי שאת יודעת שיש לו עוד קשרים מיניים וחשוב לך שתהיה כנות, פחות חשוב לך שתהיה בלעדיות. תגידי שאת מכבדת את הבחירה שלו להיות רק אתך כפי שאת מכבדת את הבחירה שלו להיות עם עוד בחורות, אבל את לא רוצה חיים בתיאטרון - שיחות יזומות על מחויבות מצד אחד וקשרים אחרים מצד שני, שחשוב לך פחות או יותר שזה יהיה מה שזה נראה. אבל את יודעת מה - איך שזה נראה לי את לא בכיוון של להעמיק את הקשר בכל מקרה, את רוצה שיהיה מישהו שמחכה לך פעם בשבועיים אבל לא נראה לי שיש לך משאבים זמינים להקצות לקשר חדש. יכול להיות שההודעה הקפיצה אותך, בנוסף לאגו, בגלל החשש שלא יהיה לך סידור זמין? לא יודעת מה להגיד לך, לא הצלחתי להבין עד הסוף איפה את באמת עומדת.
 

Everyday Hero

New member
הכי פשוט בעולם.

תשאלי אותו? אם מצאת שהוא שיקר, תעזבי באותו הרגע ותשמחי שנגמר לפני החתונה. איכסה כזה, מי צריך דבר כזה? מבחינתי אם הייתי עם אשה כזאת או חבר כזה, הוא כבר לא היה חבר שלי. יש מספיק אנשים בעולם, (למעשה יותר מידיי אם לדבר ברצינות) ואפשר למצוא קשר בריא ב No-Time. קחי בחשבון שאם את רוצה להרגיש בטוחה, איתו במידה וזה קרה, לעולם אבל לעולם, לא ממש תרגישי בטוחה.
 

tenen

New member
אני חושב שיש עוד שאלה

אם ראית את הפלאפון למה לא שאלת אותו ישירות אלא בעקיפין? את רוצה שהוא יהיה כנה אבל את לא צריכה להיות כנה ? אם זה לא היה תוך כדי חיטוט אז מה הייתה הבעיה לשאול אותו ישירות מה משמעות ההודעה...
 

Cocaina

New member
כי רציתי לתת לו הזדמנות לספר

לבד ולא להכנס לתוך עימות.
 

אור הים

New member
את משערת שהוא מזיין מהצד

ואת משערת שהוא משקר, איזה מין קשר יש לכם? כנראה שגם את משדרת שלא איכפת לך לזיונים מהצד בתחילת הקשר וזה מוביל לבעיה,
 
למעלה