החווה של אליק במכמורת..

החווה של אליק במכמורת..

שמעתם כבר על החווה של אליק? הייתם כבר?? המקום מדהים תחת כיפת השמיים- עקב סיבות טבע (וואי חורף, גשם בלגאנים,קור,בוץ..):( מארגני החווה של אליק עוברים מקום- לקיוג'ה. מי שלא מכיר זה בכפר ויתקין.. ראסטה ליון ארמגדון סאונד ודי.ג'יי אלון עושים סיפתח.. 19 בנובמבר, מוצאי שבת בויתקין.. אה ושומעים, אני עושה רשימה ככה מי שנרשם תהיה לו הנחה בכניסה 30 ש"ח במקום 40 ש"ח- זה סבבה, שווה.. אממ.. אה וכמובן לא עולה לכם להירשם, אז מי שרוצה יכול לפנות אליי פה, או במייל או לא יודעת נו.. :) וכמובן לא נראה לי שצריך לציין כמה הולך להיות שורףף :) שבוע טוב ומבורך.. -כשף!
 
החווה של אליק - זוועה של מקום!

ומי שרוצה ללכת כדאי לכם להירשם זריז כי הקיוג'ה זה מקום קטנטן! נשמע שווה
 
למה זוועה של מקום?../images/Emo18.gif

תראי, זה שאת לא יודעת להנות או שהיה לך תקל שם זה לא אומר ש..... חחחח סתם- שוב אני סתם צוחקת לא להיעלב לי ולעשות פרצופים..אממ.. לא יודעת כמה פעמים היית שם ובאיזה פעמים.. אבל אני רוצה להגיד לך שאני הייתי שם המון פעמים, והרבה לפני שאני ייחצנתי לשם- אולי אם תספרי לנו למה לדעתך זה "זוועה של מקום"- נוכל להבין אותך.. וואי באמא שלך- את חייבת לכתוב למה זה "זוועה" סיקרנת אותי על הבוקר. (גם אם לא בא לך בפורום שלחי לי מייל..) יום טוב.. -כשף!
 
למה?

כי עם כל הכבוד לשב''ק מיוזיק שהיו חלק מהמסיבה הזאת... רק הנסיעה לשם היתה מסריחה אני לא יודעת לכמה מכם יש רישיון אבל הדרך לשם ממש נוראית, היא בטח לא בשביל רכבים פרטיים לא לדבר על "החניה" בחול שכמה וכמה אנשים התחפרו שם והיו צריכים לחלץ להם ת'אוטו. זה כבר הורס... חוץ מזה, בזמן שהייתי שם היו המון הפסקות חשמל. אז כן המוזיקה אולי היתה טובה כי רגאיי זה רגאיי והיו סאונדים טובים אבל הדרך החניה ההפסקות החשמל והאווירה של מסיבת סמים הרסו את זה!
 

reality i

New member
תגובה (שבק מיוזיק)

שלום שמי ריאליטי למי שלא מכיר אני מאיימר סאונד (A-MAR) ממשפחת שבק מיוזיק. קודם כל ברכות על הפורום הזה , חשוב מאוד שביראל יקומו עוד ועוד מקומות שבהם יוכלו להפגש אנשי הרגאיי שבדרך כלל נמצאים מתחת לבלטות (כך לפחות היה בעבר) . שנית - מיכל את הטענה שלך כלפי דרכי הגישה לחווה של אליק או הפסקות החמשל אני מבין וכמובן מזדהה . אך הכתובת היא לא הנכונה , איימר סאונד ושחר סוויסה (ש"ס) אכן נתנו יצוג של משפחת שבק מיוזיק בארוע של ראש השנה אבל !! בתור אורחים , לא אנחנו ארגנו את הארוע הזה אנחנו פשוט הוזמנו להופיע בו ! אני אומר שגם אני נחרדתי מהגישה למקום ובטח ובטח התבאסתי מנפילות החשמל שלא תרמו לעבודתי על העמדה אבל !! היו שם וויבז מטורפים שלא נראו בארץ המון זמן אם בכלל ! ויש לי את ההקטלה בתור הוכחה. שיהיה רק טוב....
 
חבל שזה לא היה ברור...

לפי כל הפרסומים שב''ק מיוזיק כן היו חלק מהמתכננים. אם אתה אומר שלא - אתה כנראה צודק :)
 

ditiii

New member
ריאליטי--שאלה ישנה אליך

כתבתי לך ביקורת עם שאלה ב אתר הרשמי של הרגאיי-http://www.irielion.com/israel/forum.htmlת אשחזר אותו לכן, אנא אני מצפה לתגובה: beeing in few A-mar Night, asking- why you change every 2 second a tune??? this is no respect to the music. i love reggae, let me hear the song, or at list half of it. check yourself out- do you take any chemicals ? becouse i only smoke the Ganja, mon, so let me get shanti I&I with the irea music, couse otherwise, it make me nervous.
 
אני גם יכול לענות לך??????????

אוקיי אז ככה.....לא עשיתי הכירות עדיין בפורום בתפוז (זה גם ניק ישן שאין לי כוח להחליף...) שמי עופרי פז AKA ראספז AKA אר.פי.ג'י (R.P.G) מחדרה...... בתור אחד שמשתדל לפקוד כל דאנס שאיימר סאונד מנגנים בו אני יכול להגיד לך שוואלה האנשים האלה נותנים כבוד מקסימלי לרגאיי מיוזיק... רק מה...כנראה שהקהל בישראל (בלי דיסריספקט) לא מבין מה זה אומר.... איימר סאונד (פאדא איימר, היי פיי, ריאליטי, סואה וטובז) זה סאונד שקיים בערך שנתיים..הוקם ע"י פאדא איימר שכבר שנים רבות חי את הרגאיי והתרבות הג'מייקנית ואחד הקוסנפטים של הסאונד הוא no apology....בדיוק כמו שככה זה אחד הדברים העיקריים בתרבות הג'מייקנית.....כמו כן, יש עוד כמה עקרונות שמנחים את איימר סאונד (לפי מה שאני יודע כמובן..) וזה אומר להיות הסאונד הכי אותנטי שאפשר.....אם אתה תקשיב להקלטה של סאונדים מג'מייקה אתה תשמע שגם שם הם לא מנגנים ת'טיון עד הסוף ואם אתה תשמע קלאשים(!!!) אז בכלל תראה את זה באופן קיצוני.... כשלסאונד יש 20 דקות לנגן בערב הוא רוצה לנצל את הזמן כמו שצריך ולהעביר את מספר הטיונים שיזרמו הכי טוב (כמו שצריך להיות בדאנס)....אם זה אומר לנגן טיון חצי דקה (וזה הרבה) אז ככה יהיה....וואלה אם אתה שואל אותי לחתוך טיון אחרי 12 שניות ולהעביר לטיון אחר זה מיצוי הדאנס (אם בחירת הטיונים נכונה...ובהחלט אי אפשר להתלונן על הסלקשיין של איימר..) אז זהו...אם למישו יש בעיה עם הצעקות של הM.C בדאנס שהמטרה שלו להלהיב את הקהל ולעשות את זה אחרת..אבל כמו שצריך..רק הוא צריך להבין שזה העניין!!!!! אם אתם מתחברים לרגאיי ובאמת מתעניינים בתרבות (לא משנה אם אתם מעדיפים רוטס או דאנסהול) אתם צריכים לקבל ולהבין שהרגאיי זוהי מוזיקה ג'מייקנית!! ואם בג'מייקה מנגנים בצורה מסויימת ווואלה זה עובד...אז ככה זה צריך להיות!! אף אחד הרי לא יגרום לסטון לאב ולקלמינג'רו ולכל הסאונדים הג'מייקנים הגדולים לנגן טיון שלם בדאנס....כי פשוט ככה הם עושים את זה!!! צריך לקבל את זה...(ואם לא מקבלים...פשוט לא להגיע לדאנס בסגנון....למרות שחבל לפספס) אז כמו שאמרתי...איימר סאונד הם הסאונד האותנטי ביותר שאני מכיר בארץ והם ככה ישארו....ועל כך מגיע להם כל הכבוד הראוי ריאליטי אם יש לך משו להוסיף תתכבד....
Respect fe one and all R.P.G
 

ditiii

New member
with full respect

with full respect i say- stop thinking"what there is in Jamaika"- if an ear is suffering- so iguess it not that good. as a well dancehall lover i can say this is no way to "use your 20 minutes" if you want to use it the best- play your best 8 tracks.
 
וואלה אם סאונדים ישבו

ינגנו תקליטים\דיסקים ות'טיונים עד הסוף איפה הייחודיות? אני יכול לבוא עם 2 דיסקים למקסס קצת וזהו..... אבל עזוב אותךךךךךךךךךךךךךך אני יכול להיות דיג'יי בבר מצווה בגישה כזאת אם האוזניים שלך סובלות אז הכי פשוט זה לא להגיע trust me שיש מספיק שיגיעו בלי להתלונן...אבל אך שבא לך וואלה אנ'לא מכיר אותך אז תגיע לאירועים ומסיבות שהאוזניים שלך לא סובלות ושיהיה לך בכיף R.P.G seh so!
 

reality i

New member
תשובות לכולם.......

אז כמה דברים....קודם כל אני לא מבין את משמעות האדמומיות בשם שלי...מספיק שנים הייתי צבוע בכחול בתור מנהל פורום הרגאיי בוואלה ואני לא מחפש שוב להיות שונה מכולם.... שנית בקשר להקלטות של הסטים בארועים האחרונים....ובכן יש ביידנו את ההקלטות האלו והם בהחלט נשמעות מעולה יכול להיות שאולי נוציא חלק מהם בינתיים אפשר להכנס אליי בסולסיק ולהוריד אותם (הכינוי שלי realityman) ולנושא האחרון - איימר סאונד זה סאונד שבא להעביר מסר על ידי פואנטות ! כלומר....יש בכל טיון רגאיי מסר (וכרגע לא חשוב מהו) המסר לעיתים קרובות מועבר בצורה החי חדה במילה או משפט בחלקו הראשון של הטיון וזה מה שאנחנו מנגנים מה שנקרא את "העקיצות המציאותיות" זה מה שחשוב לנו בתור סאונד ולזה אנחנו מתחברים....אנחנו בהחלט לא סאונד שמתיימר להיות סאונד עם אווירת שנטי או ראסטה....אנחנו party sound שמנגן (לא רק) בעיקר לבחורות שמגיעות למסיבה ואוהבות להשתחרר דרך מוזיקה על רחבת הריקודים....מה שעושה לאנשים טוב...וטירוף כמובן בליווי מסרים שונים...מסרים מכל סוג אבל העיקר הוא אווירה של party ובחורות. את ההשראה שלנו אנחנו כמובן בין היתר שואבים מסאונדים כמו : fire links , stone love , swash international , bass odessy ואחרים... וזה מה שכל כך מדהים בסצינה המקומית שיש מבחר לא רע בכלל של תקלטינים ,כל אחד מהם מנגן רגאיי כל אחד בסטייל שלו כל אחד מגיש שונה בהתאם לחיבור שלו למוזיקה. אז מכאן אני שולח מקסימום כבוד לסאונדים והחברים הפעילים !! ריאליטי
 
בקשר לאדום בשם שלך....

כמו שכתבתי זה רק בקטע של כבוד, אין פה קטע של מעמדות או של שוני. אם זה מפריע לך אנחנו נוריד את זה
 

ditiii

New member
כשמדברים מתוך נסיון....

אז אולי כדאי להקשיב. ביקורתי היתה בונה. ביקורת בונה נועדה כדי להעביר מסר וללמוד ממנו. תגובה כמו" אל תגיע" לא אומרת שום דבר. כלמודת נסיון ממסיבות דאב רגאיי ודאנסהול רק ה"סאונדסיסטם" הזה היה מוגזם לחלוטין ולא רק אני חשבתי כך. אתמול למשל הייתי במסיבת. הופעה של אפריקנה וקרולינה. לאחריה אפיקומן נתן סט שצריך ללמוד ממנו. אפיקומן- אמשיך לבוא.ננת קטעים מצוינים, מיקסים פשוטים וטובים. לא הפסקתי לרקוד וזה רק מוכיח שקצת סובלנות על הסט ורגישות לקהל זה חשוב, ולא להגיד" אני כך וכך סאונדסיסטם" שזה אולי נשמע מגניב, אבל ריקני לחלוטין.
 

SaBaGMaN

New member
כמה דברים

דבר ראשון אנחנו לא בג'מייקה! ולא יעזור כלום הקהל שם הוא שונה לגמרי בתפיסה שלו ובהכל... עכשיו שאתה מנגן לקהל ישראלי אז וואלה אתה אוטומטי בתור די ג'יי צריך להתאים את עצמך.. לי בתור די ג'יי קרה לא פעם אחת שאחריי סט ירדתי מהעמדה ואנשים שלא ממש יודעים את הטכניקה הג'מייקנית אמרו לי למה אתה חותך את השירים מהר? למה אתם מדברים במיקרופון ועוד כל מיני כאלה.. הם לא יודעים שאתה חותך את זה כי יש המון מוזיקה חדשה ואתה רוצה להספיק לנגן הכל ואתה מדבר כדיי להלהיב תקהל ולא סתם אומר להם מילים ב"אנגלית" והיו אנשים שדוקה הההפך אהבו את זה מאוד! ובלי קשר תמיד יש כאלה שיתלוננו כי זה באופי שלהם. בישראל אין מה לעשות צריך לצנזר קצת! כי עוד פעם אנחנו לא בג'מייקה ולא יעזור התפיסה של הקהל שם היא מאוד שונה לגביי זה! אז אי אפשר להגיד להם שמעו ככה זה בג'מייקה תיתרגלו וזה מה יש.. לאט לאט עם הזמן אני מאמין שיותר אנשים יבינו מה זה ולא יהיו המומים שאתה עושה להם פול אפ או חותך להם שיר אחרי הבית הראשון. וחשוב להגיד שלא כל הקהל שלנו הוא ככה יש הרבה שמבינים עיניין! אבל יש כאלה שפחות בכל אופן אתה כדי ג'יי צריך להתאים קצת את עצמך לקהל שלך.. וכל מה שאמרתי זה בלי קשר לאיי מאר כי הם לדעתי אחד הסאונדים הטובים והמשקיעים ביותר פה. כבוד לכולם!
 
למעלה