החווה של אליק במכמורת..

s h i d a n

New member
לריאליטי -

אחי, אתם חייבים להוציא לדיסק את הסט שלכם את מסיבת ראש השנה או במסיבה של סאקסון!!! אלה היו בין 2 הסטים המקפיצים והטובים שהייתי נוכח להם אין ספק שאתם ברמה עולמית, אני רואה אתכם בטופ יעני ביחד עם סאקסון וסטון לאב קיצר, בשביל חובבי הרגאיי, תעשו מיקסטייפ של אחד מהסטים האלה!! שידן(טראבין)
 
רק שני סטים?

לדעתי הם הכי שרפו בג'ה פן באותו יום שהתקווה 6 הופיעו.. אבל אין ספק שבמכמורת בראש השנה ובבארבי עם סאקסון הם שרפו!! ריספקט.. -כשף!
 
את סתם אוכלת סרטים.

תזכרי שמי שבא שגישה שלילית הכל יהיה לו שלילי! לא אמרתי שבאת בגישה שלילית חלילה, סתם ציינתי ת'משפט הזה.. ולא קשור מי אירגן, שב"ק מיוזיק או אלה ממכמורת.. הנפילת חשמל הייתה כולה ערב אחד, לא משו שחוזר על עצמו.. אז מה קרה אם לא יהיה לכמה שניות חשמל? גם כשלא היה חשמל כולם נהנו.. ומחאו כפיים לתיפופים של צמח.. קיצר לא משנה, במוצאי שבת, המסיבה היא במקום סגור, עם חניה מסודרת, שום שב"ק מיוזיק ושום זה- ראסטה ליון יהיו- נראה אותכם אומרים משו רע, פשוט אין! נראה לי שהכל מסודר הפעם, ושהסיכויים שתהייה הפסקת חשמל הם אפסיים.. ובקשר ל"מסיבת סמים" שאת טוענת שהייתה- חח אם את אומרת על זה שזה היה כמו מסיבת סמים, כנראה לא היית במסיבת סמים, אז מה?! עישנו כמה ג'ויינטים.. לא ראיתי באנגים.. לא ראיתי הסנפות, לא ראיתי הידלקויות וכו'.. יום טוב סבבה כזה בפאנן.. -כשף!
 
תלמדי הבנת הנקרא חמודה...

למרות שלא הייתי במסיבת סמים וטוב שכך, אמרתי שהיתה הרגשה של מסיבת סמים, לא אמרתי שהזריקו ולא שהיו באנגים. מה לעשות אני לא נהנתי, שום גישה שלילית ושום נעליים לקחו ממני כסף אני רוצה תמורה, לא הפסקות חשמל (וסתם בשביל הקטע זה לא היו הפסקות חשמל של שתי שניות) לא דרך כזאת, ולא חניה כזאת - היו אנשים שיתחפרו שם והיה להם נזק לאוטו, ממש לא נעים, בטח שמוריד חשק. והקטע עם שב''ק מיוזיק היה בציניות לחלוטין - מי שהיה צריך להבין הבין אותו. וסתם ד"א... תלמדי לקבל ביקורת רעה, גם אם לא נעים לשמוע, להגיב לי בסגנון "את סתם אוכלת סרטים" זה ממש לא במקום.
 
וואי סרטים..

התגובה שלי - "את סתם אוכלת סרטים", הייתה צינית לגמרי.. ואם את אומרת לי על לקבל ביקורת, תלמדי גם שכשאת כותבת תגובה כל אחד יכול להגיב לך בחזרה בין אם זה רע ובין אם לא.. אם לא שמת לב אז חפיף.. ואני הכי פתוחה לביקורת שלילית- ככה אפשר לשפר ולשפר להבא.. אני בכלל פרסמתי הודעה על הקיוג'ה, שחלק ממי שמארגן אותה הם אלה שאיגרנו במכמורת.. ומי שאירגן במכמורת ת'מסיבות לא קשור לזה לאין חניה מסודרת, הרי טאכלס זו חווה.. ובדרך כלל שהולכים למסיבות שהן מרוחקות קצת ממקום מיושב אין דרך סלולה.. וגם ההפסקות חשמל- נכון, לא היה במקום אבל זה לא משו שהיה יכול להימנע, קרה אז קרה- לא צריך להוציא על זה יותר מדי אנרגיות.. פאשלה, שום דבר אינו מושלם.. אממ והקיוג'ה שוב.. מסודר, חניה מסודרת, מקום סגור מקווה שתבואי ותהני מראסטה ליון- ובקשר למכמורת, לא רוצה להיתווכח חלילה.. אז שיהיה ערב רגוע וסבבה.. כשף.
 
ובקשר להרגשת מסיבת סמים שציינת..

אממ מה ההבדל אם את אומרת שהייתה הרגשת מסיבת סמים? לבין אווירה? לבין מסיבת סמים? יאנו זו לא שאלה למטרת ויכוח.. סתם גרם לי לחשוב מזה "הרגשת מסיבת סמים".. מה היה שם שהתבטא בתור מסיבת סמים? או הרגשה כלשהיא? כשף!
 
זה נגרר לויכוח וממש מתחיל להעיק

אם את רוצה להמשיך להתעניין ברגשות שלי באותו יום או באווירה שהרגשתי את מוזמנת בכיף לפנות אליי למסרים! :)
 
מיכל..

סליחה שאני מעיקה עלייך- אשתדל להבא לא לשאול אותך שאלות!!! בסך הכל אני מנסה להבין דברים וללמוד להבא.. אם את אומרת שיש באירועים דברים שלא לרוחך, קיצר לא משנה.. ערב נעים.. -כשף!
 

danit2021

New member
כשף צודקת

את מזה צודקת בקשר למקום בנוסף יש לך שם מדליק
 

bmt29

New member
מה באמת השם שלך זה כשף???

איזה שם יפה!!!!!
 

yaarasta

New member
תגובה לזוועה!

שלום לכולם, מצטער שההודעה הראשונה שלי היא תגובה להודה הזאת, אבל נחייה. שמי יער, ואני ממארגני המסיבה בראש השנה בחווה של אליק. קודם כל, היה מעולה בחווה של אליק בראש השנה..!!! נכון, היו מלא בעיות, מהתאורה, להגברה (להלן העניינים הטכניים) וגם בכניסה. במקומות פתוחים זה כמעט תמיד קורה... והיו אפילו איזה כמה בודדים שממש לא נהנו מהמוסיקה. לכן ניסינו לגוון כמה שיותר! מי שהגיע מוקדם יכול היה להנות מארמגדאון סאונד, אשף בתחום הרגאיי שנתן סט רוטס קצר אך מעולה, ואחריו ראסטה ליון חממו היטב עם רוטס, וקונשס משובח... לגביי איי-מאר ורוד-בוי..: חברים, אני אוהב דאנסהול, ואני חושב שהרבה אנשים אוהבים... חלק פשוט לא יודעים את זה... אז הגיע הזמן.. מי שלא נהנה, שינסה, ואם לא הולך לו, לא נורא! רק בלי BAD-VIBES... לגבי ההגעה למקום, והחניה... היית פעם במסיבת טראנס? במסיבת טבע? אני מצטער... בפעם הבאה, נארגן אספלט במיוחד, וסדרן חמוד עם כובע ופנס.....
BLESS -יער
 
למעלה