החוליה החזקה - Best non-allstar - טופ 26

  • פותח הנושא SHNIK
  • פורסם בתאריך

SHNIK

New member
החוליה החזקה - Best non-allstar - טופ 26

גם בסיבוב הקודם לא אכזבתם וסיפקתם את הסחורה עם דיונים ועליה בכמות הההצבעות : 24 הפעם. הסיבוב הפעם היה מעט פחות צמוד מהקודמים כאשר השניים שהיו הכי קרובים להדחה בסיבוב הקודם הודחו הפעם : רג'ה בל עם 15 נק' ומייק דנליבי עם 12 נק', אחרים שחויבו בנקודות אך נותרו במשחק הם : שיין באטייה 8 נק', זאק רנדולף וג'ייסון וויליאמס 7 נק' כ"א, מוריס וויליאמס ודיימון סטודומאייר 5 נק' כ"א, דרו גודן וסם דלמברט 4 נק' כ"א, סטפן ג'קסון 3 נק' וכריס קיימן ולארי יוז עם נק' אחת כ"א. תמשיכו עם שיתוף הפעולה ושנמשיך להנות, מיד תועלה רשימת השחקנים. שניק.
 

SHNIK

New member
הדירוג עד כה

27. מייק דנאליבי 28. רג'ה בל 29. קאטינו מובלי 30. ריקי דייויס שניק.
 

SHNIK

New member
רשימת השחקנים

סמואל דלאמברט זאק רנדולף אנדרה מילר ג'מאל קרופורד מייק מילר טיישון פרינס לארי יוז ריצ'רד ג'פרסון קירק היינריך מוריס וויליאמס דרו גודן טייסון צ'נדלר שיין באטייה ג'ייסון טרי דיימון סטודומאייר ג'ראלד וואלאס מייק ביבי ג'ייסון ריצ'רדסון הידו טורקוגלו ג'ייסון וויליאמס מרכוס קמבי אל הרינגטון כריס קיימן קורי מאגטי למאר אודום סטפן ג'קסון שניק.
 

SHNIK

New member
שלי

1. מוריס ווילאמס - כפי שכבר כתבתי טרם פרע את השטרות השמנים שהבאקס שילמו עליו, לא הוכיח עצמו כאחד המובילים בליגה, החל להראות נטיה לא להחזיק 82 משחקים בעונות האחרונות ורמון סשונס הצעיר המוכשר כבר נושף בעורפו. 2. לארי יוז - הבחור מוכשר אבל עד היום לא ברור אם הוא קלעי, קלעי בגוף רכז או סתם גארד בלאגניסט, מעבר לזה הוא שברירי ברמות מחרידות, פצוע כרוני שאי אפשר לבנות עליו בקבוצה שרוצה להגיע לאנשהו (מה שדני פרי הבין מאוחר מדי...) שניק.
 

STEVE NASH

New member
אני צריך עוד פעם לרשום את זה?

1. זק "תביאו לי פסטרמה על כל לבנה שאני מיידה מחצי מרחק"ראנדולף. איך הוא נשאר פה הדאבה הזה? 2. דלמברט. תאכל'ס, לא מספיק טוב.
 

tristan79

New member
(1) שיין באטייה ו (2) מוריס וויליאמס

שחקן משלים וסתם רכז (יחסית)...
 
ראנדולף, מו וויליאמס.

לא ממש מבין את כל אלה שמדיחים את שיין באטיה. באטיה אולי לא נותן המון בצד הסטטיסטי, אבל זה לא מקרה שממפיס ספגה מעט נקודות, עד שהוא עבר ליוסטון. זה לא מקרה שיוסטון ספגה הכי פחות בעונה שהגיע אליה. יש שחקנים עם הישגים קבוצתיים פחותים בהרבה. מה בדיוק מאגטי או הארינגטון עשו בקריירה, חוץ מלקלוע? הקבוצות שלהם לא הגיעו לכלום, וכשהגיעו, זה לא היה קשור אליהם. כנ"ל ראנדולף, ומו וויליאמס, רק ששני אלה גם מאוד מכבידים בצד החוזים, עם כסף שלא מגיע להם.
 

SHNIK

New member
באולסטאר 2006

עקב ההצלחה המסחררת של הפיסטונס באותה תקופה סאנדרס אסף לחמישיית המזרח ארבעה מהחמישיה שלו : צ'אנסי, ריפ, ראשיד וביג-בן. טיישון נותר בחוץ. שניק.
 
למעלה