בעניין הנעלים ויתר הדברים הקטנים והגדולים
אתמול היתה בעיה להתייחס לכך, והעניין תוקן. אני מאמין שבתקופה הקרובה ייצא לאור ויחייב סוף סוף חוק האחריות למוצרים ושרותים. חוק זה אמור להיות חוק צרכני שמשום מה אירגוני הצרכנים נראים שם מובלים על ידי המשרדים הממשלתיים. הם לא צועקים על הכוונות, לא מוסרים מידע לציבור ולא מנסים לקבל פיידבק. אך גם היום יש בעצם אחריות ``סמויה`` על מוצרים ושירותים, אלא שמי שמוותר, ``אוכל אותה``, מפסיד. כן, גם מי שהנעל שלו אחרי תקופה קצרה או סבירה, בשימוש סביר, קורה לה משהו שהוא לא סביר, יכול לבקש תיקון, החלפה או ביטול עסקה, כל זאת בסדר מכוון ומשמעותי. אם הוא לא מצליח לבדו, שיפנה לאירגוני הצרכנים. בכל מקרה תמיד לשמור חשבונית. זו הוכחה למחיר ולמועד שבוצעה העסקה! מה דעתך?