החזקת 30% מההכנסות בידי חברת הניהול

duduzaar02

New member
החזקת 30% מההכנסות בידי חברת הניהול

בנכס שזה עתה רכשתי מבקשת חברת הניהול להחזיק ב-30% מהכנסות השכירות שלי, עד לדיווח המס השנתי שלאחרי יתברר בהתאם לדו״ח רואה החשבון כמה המס האמיתי שהIRS חייב אותי, מינוס ההחזרים- סכום שיועבר ל- IRS , ואז יושב לי כל יתרת הכסף מתוך ה-30%.
הוא טוען שמאחר והבית רשום על שמי הפרטי כאזרח ישראל ולא על שם חברה אמריקאית, זוהי הפרקטיקה הנהוגה /הנוחה ביותר. רואה החשבון, אגב, אישר בפני שאכן כך. לי ברור שזוהי הדרך הבטוחה והנוחה ביותר מבחינת שניהם אבל האם עלי להסכים לה? אני לא כ״כ חושש כאן מעוקץ (שניהם נותנים שירותים לכמה מכרים שלי שרשומים כחברה) אלא יותר מאקסטרה זהירות שבה הם נוקטים, על חשבוני. מה דעתכם?
 

vinney

Well-known member
זה לא בידי חברת ניהול

אם הכסף הזה נשאר אצל חברת ניהול - אז הם גנבים. הכסף הזה צריך להיות מועבר לIRS, ומדווח לך על ה1099 השנתי שאתה מקבל כתשלום מקדמות מס.
&nbsp
לא קוראים לזה ״פרקטיקה״, קוראים לזה ״חוק״. אין לזה שום קשר לזהירות שלהם, וזה לא על חשבונך.
 

duduzaar02

New member
IRS

תודה על התגובה. אז יכול להיות שלא הבנתי אותו נכון והוא מעביר את ה-30% ישירות לIRS. אני אוודא את זה שוב. בכל מקרה- כדי לוודא שהבנתי אותך נכון- אז החוק מחייב לנכות במקור ולהעביר 30% מההכנסה לIRS שמחזיר לי את ההפרש שמגיע לי בהתאם לדו״ח השנתי? ז״א בסוף השנה העסק מתקזז?
בשביל לקבל ssn ולהיפטר מהניכוי במקור הזה אני חייב להגיע פיזית לארה״ב או שיש דרך שהרואה חשבון המקומי עושה את זה בשבילי?
&nbsp
תודה!
 

vinney

Well-known member
מה קשור SSN? אתה אזרח ארה״ב?

החוק מחייב את מי שמעביר תשלומים לאזרחים זרים שלא תושבי ארה״ב לצרכי מס לנכות מס במקור של 30% ולהעביר לIRS. אתה בסוף השנה מתחשבן עם הIRS ומקבל עודף.
&nbsp
SSN כלל לא רלוונטי.
 

duduzaar02

New member
וחשבון בנק?

אז אין מנוס מניכוי במקור למי שאיננו אזרח ולא רשם חברה אמריקאית? האם פתיחת חשבון בנק אמריקאי על שמי או דרך אחרת כלשהי תשנה?
&nbsp
תודה רבה
 

vinney

Well-known member
וודאי שלא. גם ״פתיחת חברה״ לא תעזור.

אלא אם כן אתה פותח תאגיד, פתיחת חברה לא משנה כלום מבחינת המיסוי, היא טובה רק לשם הגבלת אחריות.
&nbsp
אני לא מבין, מה הבעיה שלך עם ניכוי מס במקור? בישראל הרי זאת הדרך המקובלת ביותר לשלם מסים, מה עכשיו בארה״ב פתאום זה מפריע לך?
 
למעלה