החיים במסבאה

ברבארה

New member
דנוש, ונונקה ,אין בייה מה אי אפשר

להלחים ,או לחילופי חילופין לצרוב, אגב, אני יכולה גם להצית .
 

t a m n u n a1

New member
לפני שיש שריפה אני טסה../images/Emo110.gif

לקחת את הרכבת ישר לתל-אביב לבית שלום עליכם ללמוד יידיש. רק אל תדליקו את הפורום שוב. טומי תשמורררררררררר!!!!!!!!!!!! בייייייייייייייייייייי ת מ נ ו נ ה ~
 

שיח סלימאן

Well-known member
מנהל
אכן את שוב (את אמרת) טועה

נקודות חיבור יש אחת בצד א' ו4 בצד ב' וגם תחת עינויים אני לא מרחיב בנושא. מה שיש המון זה נקודות מבט שונות על נקודות החיבור דלעייל.
 
../images/Emo45.gifטוסקה

את אכן טעית, אלא שלדעתי- טעית לענין מהות הטעות. עניין בני האדם עדיין לא מוצה ולא טעית אלא, ופה ההבדל הגדול, אין ענין למצות אותו כאן. ואיך אמרו מי שאמרו- מי שרוצה למצות שילך לחפש.... ממילא מדובר במתי מעט-אז יסדרו להם פינה לאותם מוקצים.
 

טוסקה

New member
חולות, משום מה אני היום בענין

סרטים ומחזות. הזכרת לי (שוב, כי חשבתי על זה כבר לפני כמה ימים) את המחזה "הקרנפים" מאת יונסקו. בוקר אחד התעורר אחד מאנשי הכפר והתברר לו, לתדהמתו, שהוא קרנף. כמובן שכל הכפר צחק עליו... אבל, לאט לאט, בוקר אחר בוקר, גילו עוד אנשים שאף הם התקרנפו. בסופו של דבר, כמעט כל הכפר התקרנף. ואילו אלו שנשארו בני אדם, הפכו למוקצים וללעג ושנינה... כל דמיון בין הסיפור הזה למציאות מקרי בהחלט....
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
אם ככה את אכן מרגישה לגבי הפורום אולי באמת אני צריכה לפרוש מהפורום לא טוב לי לשהות במחיצת אנשים עם דעות קיצוניות כאלו. כמו שאמרתי אני מעולם לא העלבתי כאן - ביודעין - אף משתתף או משתתפת. בדבריך אני רואה עלבון אישי לא רק לי אלא לאנשים מאד חביבים ונחמדים שלמדתי להכיר. אז באמת תשארי את ושכמותך כאן ואני אמצא מקום בו אנשים יודעים להתנהג כבני תרבות מה שאתם צריכים כנראה עוד ללמוד.
 

שיח סלימאן

Well-known member
מנהל
ואללה עשית את זה שניאלה

את האחרונה שעדיין לא איימה בפרישה. אגב עם השינוי הרטרואקטיבי בתנאי הפרישה אליבא דביבי אני לא כל כך בטוח שזה בכלל משתלם.
 

ברבארה

New member
איך לא מעולה ,אני הכנתי את החומוס

עבודת יד ,וכמו שאומרת הפרסומת" חומוס עושים באהבה או לא עושים בכלל"!
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
יפה כתבת ברברוסה, כל אחד ואחת מסיקים את המסקנה הפרטית ואולי אוכל בכל זאת לשתות את הבירה שלי בטעם תה מנטה בשלווה. את חושבת שאני מעצבת את האומה כלומר את הפורום? יש לי כזו השפעה???? את חושבת גם שיש לי סיכוי להיות מפורסתמה ידוענית כשאהיה גדולה?
 

ברבארה

New member
דניאלוש ,לא תסתתרי מפני זה ,וגם לא

מפני ההוא, את נועדת למסיק זיתיים , כי מיד ראיתי את פנייך עם הצורה הזאת של הסימן שאלה .
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
אני הזית או המסיקה??? אני מסיקה אש לא רע ..חוש ההתמסקות שלי מעולה לעילא וגם לעילה הבאה. מכל מריבה אני תמיד מסיקה וגם מהשמן אני את הזית מסיקה, מה עוד אני יכולה למסק? אל תשאלי מה, גם אני לא יודעת עד שאני לא מנסה. ואם את חושבת שאני ראויה להיות הזית? אז אין לי מה לומר אלא לקבל את גזר הדין בשלווה. אני זית???????
 

ברבארה

New member
דנוש , בדיוק גמרתי את אחורת

הצהריים , הגישו מוסקה , ומיד חשבתי עלייך ,* את הזית שבראש המוסקה .*
 

שיח סלימאן

Well-known member
מנהל
אל תתלבטי

זה בדיוק כמו הדובדבן שבקצה האשכולית. אם את מבינה למה אני מתכוון. וגומר...
 
למעלה