החיים כמרדף, או שהחיים רודפים אותי..לא ממש ברור

victoria1001

New member
החיים כמרדף, או שהחיים רודפים אותי..לא ממש ברור

האם עליי להתפשר.?
זה כבר נמאס..
וגם זוגיות זה מצב הזוי אצל

מרגישה שכל החיים שלי זה מאבק וסבל, די כמה אפשר..?
כבר עברתי מלא שיעורים בחיים האלה, רוצה כבר שיהיה לי טוב,
שאהיה מאושרת..
האם יש סיכוי שזה בכלל יקרה בחיים האלה..?
מקווה ונוטה להאמין שכן..
תודה מראש על מענה.
 
החיים כמרדף

שלום לך, החיים הם דרך. מרגע שאנו יוצאים לאוויר העולם עד הסוף את כותבת שהחיים הם מרדף. את המרדף אנחנו מייצרים. עוד מטרה עוד יעד עוד ועוד....יש גם אנשים שקצת יושבים על הגדר חיים בלי לידרוש יותר מדי את צריכה לבחור בדרך שמתאימה לך ולהיות בהשלמה עם המציאות ולא בחוסר...יש גם דברים שאין לנו שליטה עליהם כמובן. הכל מתחיל בגישה שלך. לראות את מה שיש או מה שאין . להיות בעשייה זה אומר לדעת לקבל את הטעויות ואת המציאות וכך יש פתח לתיקון וצמיחה עם לא עושים לא טועים ולא מתקדמים מה המקרה שלך, באיזה מרדף את נמצאת? תוכלי לשתתף אותי
 

victoria1001

New member
תודה על מענה..

אז ככה, ראשית זה הנושא של תעסוקה, למדתי כל כך הרבה דברים בחיים, ועדיין לא מצליחה להתפרנס מהם.
למדתי בזמנו הילניג, ואחכ לא התחברתי לזה, אח"כ למדתי אורה סומא רוחניות, למדתי גם תיקשור, יש לי תעודת הנדסאי, ואוטוטו עומדת לסיים תואר ראשון בפסיכולוגיה.
אבל מרגישה שזה לא מספיק, כלומר אני כבר יודעת מה הייעוד שלי בחיים, לעבוד בתחום של בריאות הנפש, שבו יש לי ניסיון של 7 שנים.
אבל כרגע עם התואר ראשון, זה כאילו לא מספיק, אין הרבה משרות, הרוב דורשים עו"ס או ריפוי בעיסוק. והמשרות המוצעות לי זה מדריכי תעסוקה, מדריכי שיקום, שהשכר בהם על הפנים. לכן מרגישה כאילו צריכה לרדוף אחרי הפרנסה שלי. כרגע בגלל זה לא עובדת, כי לא רוצה להתפשר. די נמאס.
וגם לא כל כך בא לי לעשות תואר שני, כלומר יכולה לעשות הסבה לעו"ס אבל פה גם יש בעיה, אין לי ממוצע ציונים גבוה, והרוב דורשים מעל 82, 85.
זה מתסכל נורא. וגם העבודה שלמשל בסיעוד, מרווחים 9,000 ועו"ס או תואר בפסיכולוגיה (תארים אחרים) זה כמעט חצי מזה..? איפה ההגיון..???

ובעיה שנייה שבגללה מרגישה שצריכה לרדוף אחרי החיים, זה הנושא של זוגיות. לצערי לא מצליחה לייצר את זה בחיים שלי.
ולא מצליחה להגיע לדייט. שנים לא היה לי דייט, ולא מתביישת להגיד זאת, פשוט נראה שמצב הגברים בארץ מדרדר. גם מסיפורים אחרים שאני שומעת.
אז מרגישה כרגע תיסכול עמוק, שכאילו לא הולך לי בחיים. גם מבחינה תעסוקתית וגם מבחינה זוגית, אני רוצה משפחה, ילדים, להיות מאושרת.
מה לא מגיע לי להיות מאושרת בחיים האלה..?

תודה על המקום לשתף (ומצטערת אם חפרתי)
 
למעלה