טוב לסוגיה הבאה
1)כמו ששינו בתורה שהמטה הפך לנחש לתנין , גם פה שינוי בין ירך יעקב לכף הירך .
ואסור לשנות בתורה .
2)הרעיון של שינוי שם הוא כאשר יש ערך פנימי שהאל קובע , ושינויי השם לישראל אצל יעקב הוא מהאל , ולא מהיאבק איש עימו ודוברו ודבריו .
כך שהמובאות הם מוטות ובעלות מים עכורים .
3)שינוי השם , אם תכננת את זה בלמעלה לפני שנולדת וקיימת את זה במציאות והאל באותו זמן מסתכל מה יהיה לאחריתם , ולא מתערב , אז אתה לא נענש .
אם האל קולט אותך משנה שם (בתור נימול), אתה תענש אם האל לא קבע זאת .
וזה בזמן שלא מתסכל מה יהיה לאחריתם כמו עכשיו , אז אסור .
4)להוסיף חי לשם אתה חוטף כרת רבני במקום , וזה ניסיון של רבנים להיפטר ולהעניש עוד אנשים .
וזה לא קשור לאל .
דוד
1)כמו ששינו בתורה שהמטה הפך לנחש לתנין , גם פה שינוי בין ירך יעקב לכף הירך .
ואסור לשנות בתורה .
2)הרעיון של שינוי שם הוא כאשר יש ערך פנימי שהאל קובע , ושינויי השם לישראל אצל יעקב הוא מהאל , ולא מהיאבק איש עימו ודוברו ודבריו .
כך שהמובאות הם מוטות ובעלות מים עכורים .
3)שינוי השם , אם תכננת את זה בלמעלה לפני שנולדת וקיימת את זה במציאות והאל באותו זמן מסתכל מה יהיה לאחריתם , ולא מתערב , אז אתה לא נענש .
אם האל קולט אותך משנה שם (בתור נימול), אתה תענש אם האל לא קבע זאת .
וזה בזמן שלא מתסכל מה יהיה לאחריתם כמו עכשיו , אז אסור .
4)להוסיף חי לשם אתה חוטף כרת רבני במקום , וזה ניסיון של רבנים להיפטר ולהעניש עוד אנשים .
וזה לא קשור לאל .
דוד