blackstumpy
New member
החלקה עם האוטו..
בנסיעה היום עם מספר חבים, האצנו מעמידה תוך כדי לקיחת סיבוב.. תוך כדי הטיית ההגה בסיבוב רחב, אמנם תלול-הייתה הרגשה(אמיתית) של איבוד שליטה, נזרקנו איזה חצי מטר ימינה ובאינסטינקט של הרגע האחרון הנהג משך את ההגה שמאלה והאוטו חזר לשליטה.. איבוד השליטה וההחלקה נשמע משהו שארך הרבה זמן, אבל זה לא היה יותר משתי שניות. מה הסיבות לכך? האם אוויר בצמיגים-מנופח יותר מדי או פחות מדי? (הצמיגים די חדשים..) האם הנהג לחץ יותר מדי על דוושת הגז-במקביל לפנייה שניתן לקרוא לה חדה? מה הסיבה להחלקה, שיכלה להיגמר רע מאד? נוסף-איך ניתן היה למנוע החלקה, ותשובה של להאיץ לאט יותר לא תספק..אלא מתי להאיץ לפני סיבוב ביציאה..ברקס לא נלחץ באף אחד מהשלבים, ולדעתי מכת הגז ברגע ההחלקה יישרה את האוטו והחזירה אותו לשליטה. תודה לכל העונים..בקשה סעו בזהירות..
בנסיעה היום עם מספר חבים, האצנו מעמידה תוך כדי לקיחת סיבוב.. תוך כדי הטיית ההגה בסיבוב רחב, אמנם תלול-הייתה הרגשה(אמיתית) של איבוד שליטה, נזרקנו איזה חצי מטר ימינה ובאינסטינקט של הרגע האחרון הנהג משך את ההגה שמאלה והאוטו חזר לשליטה.. איבוד השליטה וההחלקה נשמע משהו שארך הרבה זמן, אבל זה לא היה יותר משתי שניות. מה הסיבות לכך? האם אוויר בצמיגים-מנופח יותר מדי או פחות מדי? (הצמיגים די חדשים..) האם הנהג לחץ יותר מדי על דוושת הגז-במקביל לפנייה שניתן לקרוא לה חדה? מה הסיבה להחלקה, שיכלה להיגמר רע מאד? נוסף-איך ניתן היה למנוע החלקה, ותשובה של להאיץ לאט יותר לא תספק..אלא מתי להאיץ לפני סיבוב ביציאה..ברקס לא נלחץ באף אחד מהשלבים, ולדעתי מכת הגז ברגע ההחלקה יישרה את האוטו והחזירה אותו לשליטה. תודה לכל העונים..בקשה סעו בזהירות..