החלקה עם האוטו..

wil

New member
בגרימת היגוי יתר פחות

(אם כי בהנעה אחורית עם מספיק כח ניתן גם לגרום אותו ע"י הרבה מאוד גז) אבל בהיחלצות ממנו כן (בהנעה קדמית קל יותר להיחלץ)
 
שכחת שיש גם כוחות צנטריפוגליים....

שהם יחסיים למהירות והרפיה מדוושת הגז מקטינה אותם.
 

be_roo

New member
זה רלוונטי לפני שנכנסים לסיבוב

מאיטים כדי להקטין את הכוחות ולמנוע החלקה. זה הרבה יותר מורכב כאשר אתה כבר במצב של החלקה, והתיקון בעזרת הרפית הגז פשוט אינו נכון.
 
דבר ראשון, הרפיית הרגל מדוושת הגז..

כאשר יש כבר היגוי-יתר, זה הדבר הראשון! . עם זה לא נכון, פרטי ונמקי בבקשה!
 

be_roo

New member
כמו שויל הסביר כבר

הרפיה מהגז תעביר את ריכזו המשקל קדימה ולגלגלים האחוריים יהיה עוד פחות אחיזה ממה שהיה להם קודם, דבר שרק יחמיר את החלקתם.
 

be_roo

New member
כמו שכתבתי כבר

אין לי כוונה לתת עיצות לנהיגה נכונה מעל גבי הפורום. לטעמי זה מסוכן גם כאשר העיצות הן נכונות, היישום שלהן יכול להיות מוטעה בלי עזרתו של איש מקצוע, ותמיד קיימת האפשרות שכמו שאתה טועה גם אני אטעה. אתה מוכן לקחת את האחריות הזו עליך, אני לא.
 

be_roo

New member
אסכים רק לשים קישור לדבריו של

איש מקצוע מוכר וידוע בתחום (שלמרות הערכתי אליוף לדעתי הוא עדיין טועה בכך שהוא מפרסם את הדברים בכתב, כאמור, יש הרבה יותר מתיאוריה בעניין): http://www.maslulim.co.il/index.php?i=153
 

be_roo

New member
אתה טועה ומטעה

אין כלל אצבע להתמודדות עם כל החלקה בכל מצב. מי שרוצה ללמוד ילך לאיש מקצוע שילמד אותו ולא ינסה להסביר סיטואציה קשה לתיאור בפורום לנצח אותה ולהוציא מסקנות חסרות בסיס.
 

be_roo

New member
לגבי הנסיון אין לי שמץ של מושג

ולא זכור לי שהזכרת או התייחסת אליו. לגבי הידע, חלק מהדברים שציינת אינם נכונים.
 
אין לי כח אלייך ולרמת הוויכוח שלך..

ואל תנסי להשוות את זה לדיון אמיתי! לא נכון? תדברי בעובדות!
 

be_roo

New member
מה ברמת הויכוח שלי לא מוצא חן

בעיניך? אם מה שמפריע לך זה חוסר הציון הספציפי לנקודות שהעלת, צר לי, אבל החוק שלי הוא ללמד נהיגה בהתכתבות. גם אם מדובר בדיון מלומד עם אנשים שיודעים על מה הם מדברים, עדיין יש אנשים שאין להם חצי מושג ועלולים לקבל רושם לא נכון ולנסות דברים בעצמם בלי איש מקצוע שידע לכוון אותם. לטעמי זה דבר מסוכן ולכן לאורך כל שנותי בפורומים השונים בנושאי נהיגה, נמנעתי מלפרט. מבלי לפרט מעבר למה שאני מוכנה, כלל האצבע שנתת אינו נכון: "בעיקרון, בכל החלקה, תת-היגוי או היגוי-יתר מרפים מדוושת-הגז במקרה של נהיגה רגילה (לא תחרותית). ברכב עם גיר רגיל, מומלץ גם ללחוץ על המצמד."
 

be_roo

New member
ואם נוח לך יותר, אפשר בהחלט לומר

שזה אינו דיון "אמיתי", שכן כמו שהסברתי אין לי כוונה לדון בעניין והודעתי נועדה למעשה רק להרתיע גולשים אחרים מפני קבלת הדברים כנכונים ונסיון ליישם אותם.
 

be_roo

New member
אשמח לקבל את הגדרתך ל"ילדותי"

ול"קנטרני", ואיך בדיוק זה מתיישם בהתנהלות שלי.
 

be_roo

New member
אנחנו מחרטטים, ואתה כנראה

ילד מתלהב שחושב שאפשר לספק תשובות מוחלטות דרך הפורום מבלי שאיש מאיתנו היה ומבלי שלך אישית יש מושג אפסי בנושא הכוחות הפועלים על רכב בנושא נהיגה. רוצה להבין מה קרה? לך לראם סמואל. גם הוא לא ילמד אותך לנהוג בהתכתבות, אבל אם תהיה מוכן להבין שלא הכל פשוט ושאולי צריך להקדיש קצת משאבים, אולי בסוף תקבל תשובה. עד אז, רוב הדברים שכתבת הם לא מדוייקים (בלשון המעטה). אז תחליט, אתה רוצה תשובה נכונה או להמשיך לחזור על כל מיני מושגים ומיתוסים שאספת מחברים ופורומים?
 
למעלה