החל מה3.1.25 דרך אגד תחל לפעול בגבעת זאב ומבשרת ציון

מנכל אחד

Active member
Screenshot_2024-12-26-16-25-49-321-edit_com.android.chrome.jpg
 

DAVIDADATO

Well-known member
הם עדיין לא , יומיים לפני ההפעלה
היום התווספו הקווים לאוטובוס קרוב
לוח זמנים, תחנות ומפות לקו 160 של דרך אגד עוטף ירושלים לנופי החורש, מבשרת ציון - הופאון אוטובוס קרוב
לוח זמנים, תחנות ומפות לקו 160 של דרך אגד עוטף ירושלים ל - הופאון אוטובוס קרוב
לוח זמנים, תחנות ומפות לקו 351 של דרך אגד עוטף ירושלים למחנה עופר, מטה בנימין - הופאון אוטובוס קרוב
לוח זמנים, תחנות ומפות לקו 351 של דרך אגד עוטף ירושלים ל - הופאון אוטובוס קרוב
לוח זמנים, תחנות ומפות לקו 352 של דרך אגד עוטף ירושלים למשהב, גבעת זאב - הופאון אוטובוס קרוב
לוח זמנים, תחנות ומפות לקו 352 של דרך אגד עוטף ירושלים ל - הופאון אוטובוס קרוב
 

ohadg09

Active member
היום התווספו הקווים לאוטובוס קרוב
לוח זמנים, תחנות ומפות לקו 160 של דרך אגד עוטף ירושלים לנופי החורש, מבשרת ציון - הופאון אוטובוס קרוב
לוח זמנים, תחנות ומפות לקו 160 של דרך אגד עוטף ירושלים ל - הופאון אוטובוס קרוב
לוח זמנים, תחנות ומפות לקו 351 של דרך אגד עוטף ירושלים למחנה עופר, מטה בנימין - הופאון אוטובוס קרוב
לוח זמנים, תחנות ומפות לקו 351 של דרך אגד עוטף ירושלים ל - הופאון אוטובוס קרוב
לוח זמנים, תחנות ומפות לקו 352 של דרך אגד עוטף ירושלים למשהב, גבעת זאב - הופאון אוטובוס קרוב
לוח זמנים, תחנות ומפות לקו 352 של דרך אגד עוטף ירושלים ל - הופאון אוטובוס קרוב
כן, בינתיים יצא לי כבר לנסות את 60
 
השינויים במבשרת
1. חבל ש-151 לא מעגלי.
אין סיבה שלא יפעל מירושלים ישירות למחלף חמד ושכונה י"א (שגם ככה מעגלית) ומשם המשך דרך מחלף הראל ושבע אחיות חזרה לירושלים.

2. צריך לפעול קו פנימי מכיוון חמד/ הראל שיורד את שבע אחיות דרך בית זית ומוצא ועולה ברכס בצד השני דרך הברוש חזרה להראל/ חמד.

3. מבשרת עדיין סובלת מתופעה של חוסר החלטיות - או להפעיל קווים מהירים וישירים מצירים מרכזיים לנקודות שונות בירושלים או להפעיל קווים מאספים. במקום הפעלת קווים פנימים תדירים שמחברים לקווים מצירים מרכזים לנקודות שונות בירושלים מקבל שתי וערב.

4. קו 160 הוא קו מתבקש ונצרך (למלחה ותלפיות מהיר דרך כביש 16). חסר החיבור לאזור יפה נוף/ שערי צדק אך יתכן ותגבור קו 153 להדסה (האם בוצע?) והחיבור המתעקב לקו האדום + שדרוג ההליכתיות ונוחות המעברים באזור מחלף בזק מספיקים.

5. השינוי שבוצע בקו 152 בעבר (בעקבות עבודות הרק"ל) והפיכתו לקו ישיר להר הצופים מבורך אך באותה נשימה מהווה פספסוס גדול. הקו לאעובר בצומת רמות ולא מתחבר לעתירות מדע שזה פספוס גדול. יתכן ועם פתיחת הכביש החדש מרמת שלמה להר חוצבים יהיה אפשר לבצע שינוי קטן במסלול הקו כולל הגברת תדירות ושיפור החיבור בין מבשרת לצפון העיר בדגש על צומת רמות/ הקו הכחול ועתירות מדע.
 

fishgad

Active member
1. חבל ש-151 לא מעגלי.
אין סיבה שלא יפעל מירושלים ישירות למחלף חמד ושכונה י"א (שגם ככה מעגלית) ומשם המשך דרך מחלף הראל ושבע אחיות חזרה לירושלים.

2. צריך לפעול קו פנימי מכיוון חמד/ הראל שיורד את שבע אחיות דרך בית זית ומוצא ועולה ברכס בצד השני דרך הברוש חזרה להראל/ חמד.

3. מבשרת עדיין סובלת מתופעה של חוסר החלטיות - או להפעיל קווים מהירים וישירים מצירים מרכזיים לנקודות שונות בירושלים או להפעיל קווים מאספים. במקום הפעלת קווים פנימים תדירים שמחברים לקווים מצירים מרכזים לנקודות שונות בירושלים מקבל שתי וערב.

4. קו 160 הוא קו מתבקש ונצרך (למלחה ותלפיות מהיר דרך כביש 16). חסר החיבור לאזור יפה נוף/ שערי צדק אך יתכן ותגבור קו 153 להדסה (האם בוצע?) והחיבור המתעקב לקו האדום + שדרוג ההליכתיות ונוחות המעברים באזור מחלף בזק מספיקים.

5. השינוי שבוצע בקו 152 בעבר (בעקבות עבודות הרק"ל) והפיכתו לקו ישיר להר הצופים מבורך אך באותה נשימה מהווה פספסוס גדול. הקו לאעובר בצומת רמות ולא מתחבר לעתירות מדע שזה פספוס גדול. יתכן ועם פתיחת הכביש החדש מרמת שלמה להר חוצבים יהיה אפשר לבצע שינוי קטן במסלול הקו כולל הגברת תדירות ושיפור החיבור בין מבשרת לצפון העיר בדגש על צומת רמות/ הקו הכחול ועתירות מדע.
בקו 153 לפי מה שמופרסם בקבצי הרישוי יש תוספת נסיעה בשעה 6:00 בבוקר לכיוון הדסה+ הגבלות על איסוף והורדה בתחנות הראשונות בהדסה כרם
ובלי קשר סרטט על המפה את כלל ההצעות שלך לקווים ותכתוב למטה את המסלול
 

ohadg09

Active member
1. חבל ש-151 לא מעגלי.
אין סיבה שלא יפעל מירושלים ישירות למחלף חמד ושכונה י"א (שגם ככה מעגלית) ומשם המשך דרך מחלף הראל ושבע אחיות חזרה לירושלים.

2. צריך לפעול קו פנימי מכיוון חמד/ הראל שיורד את שבע אחיות דרך בית זית ומוצא ועולה ברכס בצד השני דרך הברוש חזרה להראל/ חמד.

3. מבשרת עדיין סובלת מתופעה של חוסר החלטיות - או להפעיל קווים מהירים וישירים מצירים מרכזיים לנקודות שונות בירושלים או להפעיל קווים מאספים. במקום הפעלת קווים פנימים תדירים שמחברים לקווים מצירים מרכזים לנקודות שונות בירושלים מקבל שתי וערב.

4. קו 160 הוא קו מתבקש ונצרך (למלחה ותלפיות מהיר דרך כביש 16). חסר החיבור לאזור יפה נוף/ שערי צדק אך יתכן ותגבור קו 153 להדסה (האם בוצע?) והחיבור המתעקב לקו האדום + שדרוג ההליכתיות ונוחות המעברים באזור מחלף בזק מספיקים.

5. השינוי שבוצע בקו 152 בעבר (בעקבות עבודות הרק"ל) והפיכתו לקו ישיר להר הצופים מבורך אך באותה נשימה מהווה פספסוס גדול. הקו לאעובר בצומת רמות ולא מתחבר לעתירות מדע שזה פספוס גדול. יתכן ועם פתיחת הכביש החדש מרמת שלמה להר חוצבים יהיה אפשר לבצע שינוי קטן במסלול הקו כולל הגברת תדירות ושיפור החיבור בין מבשרת לצפון העיר בדגש על צומת רמות/ הקו הכחול ועתירות מדע.
לגבי 2 יש את קו 59, לפני 3 ימים נסעתי בו ממחלף חמד לבית זית דרך מוצא, אחר כך הוא חוזר למבשרת
 
למעלה