DAVIDADATO
Well-known member
עוד לא וזה מאוד מוזר, תמיד שיש קווים חדשים הם מוצגים שבוע לפני השקת הקו ואפילו גם שבועייםהקווים החדשים עוד לא בGTFS?
עוד לא וזה מאוד מוזר, תמיד שיש קווים חדשים הם מוצגים שבוע לפני השקת הקו ואפילו גם שבועייםהקווים החדשים עוד לא בGTFS?
הם עדיין לא , יומיים לפני ההפעלההקווים החדשים עוד לא בGTFS?
1. חבל ש-151 לא מעגלי.השינויים במבשרת
בקו 153 לפי מה שמופרסם בקבצי הרישוי יש תוספת נסיעה בשעה 6:00 בבוקר לכיוון הדסה+ הגבלות על איסוף והורדה בתחנות הראשונות בהדסה כרם1. חבל ש-151 לא מעגלי.
אין סיבה שלא יפעל מירושלים ישירות למחלף חמד ושכונה י"א (שגם ככה מעגלית) ומשם המשך דרך מחלף הראל ושבע אחיות חזרה לירושלים.
2. צריך לפעול קו פנימי מכיוון חמד/ הראל שיורד את שבע אחיות דרך בית זית ומוצא ועולה ברכס בצד השני דרך הברוש חזרה להראל/ חמד.
3. מבשרת עדיין סובלת מתופעה של חוסר החלטיות - או להפעיל קווים מהירים וישירים מצירים מרכזיים לנקודות שונות בירושלים או להפעיל קווים מאספים. במקום הפעלת קווים פנימים תדירים שמחברים לקווים מצירים מרכזים לנקודות שונות בירושלים מקבל שתי וערב.
4. קו 160 הוא קו מתבקש ונצרך (למלחה ותלפיות מהיר דרך כביש 16). חסר החיבור לאזור יפה נוף/ שערי צדק אך יתכן ותגבור קו 153 להדסה (האם בוצע?) והחיבור המתעקב לקו האדום + שדרוג ההליכתיות ונוחות המעברים באזור מחלף בזק מספיקים.
5. השינוי שבוצע בקו 152 בעבר (בעקבות עבודות הרק"ל) והפיכתו לקו ישיר להר הצופים מבורך אך באותה נשימה מהווה פספסוס גדול. הקו לאעובר בצומת רמות ולא מתחבר לעתירות מדע שזה פספוס גדול. יתכן ועם פתיחת הכביש החדש מרמת שלמה להר חוצבים יהיה אפשר לבצע שינוי קטן במסלול הקו כולל הגברת תדירות ושיפור החיבור בין מבשרת לצפון העיר בדגש על צומת רמות/ הקו הכחול ועתירות מדע.
לגבי 2 יש את קו 59, לפני 3 ימים נסעתי בו ממחלף חמד לבית זית דרך מוצא, אחר כך הוא חוזר למבשרת1. חבל ש-151 לא מעגלי.
אין סיבה שלא יפעל מירושלים ישירות למחלף חמד ושכונה י"א (שגם ככה מעגלית) ומשם המשך דרך מחלף הראל ושבע אחיות חזרה לירושלים.
2. צריך לפעול קו פנימי מכיוון חמד/ הראל שיורד את שבע אחיות דרך בית זית ומוצא ועולה ברכס בצד השני דרך הברוש חזרה להראל/ חמד.
3. מבשרת עדיין סובלת מתופעה של חוסר החלטיות - או להפעיל קווים מהירים וישירים מצירים מרכזיים לנקודות שונות בירושלים או להפעיל קווים מאספים. במקום הפעלת קווים פנימים תדירים שמחברים לקווים מצירים מרכזים לנקודות שונות בירושלים מקבל שתי וערב.
4. קו 160 הוא קו מתבקש ונצרך (למלחה ותלפיות מהיר דרך כביש 16). חסר החיבור לאזור יפה נוף/ שערי צדק אך יתכן ותגבור קו 153 להדסה (האם בוצע?) והחיבור המתעקב לקו האדום + שדרוג ההליכתיות ונוחות המעברים באזור מחלף בזק מספיקים.
5. השינוי שבוצע בקו 152 בעבר (בעקבות עבודות הרק"ל) והפיכתו לקו ישיר להר הצופים מבורך אך באותה נשימה מהווה פספסוס גדול. הקו לאעובר בצומת רמות ולא מתחבר לעתירות מדע שזה פספוס גדול. יתכן ועם פתיחת הכביש החדש מרמת שלמה להר חוצבים יהיה אפשר לבצע שינוי קטן במסלול הקו כולל הגברת תדירות ושיפור החיבור בין מבשרת לצפון העיר בדגש על צומת רמות/ הקו הכחול ועתירות מדע.
למה דרך אגד לא מפרסמת?השינויים במבשרת
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.