החרדים מסוכנים לישראל יותר מהחמאס

Harrington

Well-known member
מנהל
החרדים מסוכנים לישראל יותר מהחמאס
גם בלי להיכנס לתוכן הפוסט שלך, ההשוואה הזאת נלוזה ובזויה. מהסוג שדר שטירמר לא היה מטיב ממך לכתוב. חבל שהפורום מאפשר (אבל חופש הביטוי נשמר וזה חשוב) לפתוח שרשורים שכל עניינם הבלעדי הוא להוסיף רעל לשיח וליצור פילוג בעם (גם אם "העם" הוא בס"ה קבוצת הגולשות והגולשים בפורום).
הם יחסלו את המדינה
לא הם לא. הם מסייעים בביצורה וייצובה, חיזוקה ופיתוחה.
הם לא משרתים בצבא
אכן. אך זה לא הופך אותם לחמאס (שאגב מהווה צבא לכל דבר ועניין), כך שההשוואה שלך מגוחכת (מעבר לשליליותה המובנית).
הם בורים ועמי ארצות
לא יותר ממך. אם כי, אפשר לומר שפחות, שכן במשפט הזה שלך אתה מגלה בורות ו'עם-הארציות' מדהימה.
אין להם שום יכולת ללמוד באקדמיה או להיות בעלי מקצוע כלשהוא
רובם בעלי מקצוע דווקא. באקדמיה אין להם שום קושי מיוחד ללמוד. אמנם נכון, הם זקוקים להשלמות לשם כך (כפי שזקוקים רבים במדינה לרבות כאלו שלמדו לימודי ליבה). אבל לאחר מכינה יש להם כל היכולות הנדרשות והם אף נחשבים ללומדים טובים לאור הנסיון הרב שלהם בלימודי התלמוד (לימוד שגם אתה יותר מדי "בור ועם הארץ" כהגדרתך בשביל להבין את חשיבותו ואיכותו, ברוך ה' בעולם האקדמי דווקא מבינים אותו מצוין).
הם כמעט ולא משלמים מיסים
דווקא משלמים והרבה. ספק אם פחות ממך. אמנם נכון, מאחר וחלקם לא משתכרים כלל ו/או משתכרים מעט (עקב דעות קדומות ו'גזענות' בתוספת אפליה מובנית), את מרכיב מס ההכנסה שבכל תשלומי המיסים הם משלמים פחות. לעומת זאת מע"מ הם דווקא משלמים יותר מהישראלי הממוצע ואת כל שאר המיסים הם כמובן משלמים בדיוק כמו כל אחד אחר.
הם גונבים מיליארדים מהמדינה
למען האמת והכנות הם לא "גונבים" שקל דווקא.
ולא תורמים כלום
דווקא תורמים הרבה. כך למשל בין השאר בזכותם המצד הדמוגרפי במדינה עודנו לטובת היהודים וטרם התקרב לסכנה להתחלף. כך למשל חלק ניכר מארגוני החסד במדינה מוקמים ומתופעלים על-ידי המגזר הזה דווקא. ואלו סתם שתי דוגמאות בשליפה מהמותן.
אגב, יורד ישראלי שמתגורר בניכר ובוודאי כזה שרק יושב ותוקף את מדינתו כל היום (ובמקביל בונה על כך שיוכל לברוח אליה בשעת צרה לאחר שאחרים שומרים עליה עבורו), לא תורם יותר מאף חרדי.
הם מתרבים כמו שפנים
ברוך ה'. כן ירבו (ויסייעו לנו בכך לשמור על המאזן הדמוגרפי הרצוי לנו במדינה).
הם מתחתנים בגיל 18 ועושים 8 ילדים
טוב לשמוע. כן ירבו.
כשחילונים מתחתנים בגיל 30 ועושים 3 ילדים
אכן בהחלט בעיה. מהרבה בחינות.
כמו שלבנון היתה פעם מדינה נוצרית מתקדמת וליברלית
עד שבאו המוסלמים השיעים והתרבו כמו החרדים
העתיד של ישראל הוא כמו ההווה של לבנון
הממ... אני לא בטוח שהחמאס היה מרוצה מהשוואתך אותו (אמנם בעקיפין) לשיעים בלבנון. כמובן שגם השוואתך זו (הישירה שבהן) היא בס"ה השמצה פרועה, דברי הבל נלוזים ובזויים שאו שנכתבו רק לשם הפרובוקציה (ואם כך נפלתי בפח), או שמלמדים על מוח מאוד מאוד מעוות של העורך אותה. אין אלא לרחם וככל שנפנה למגזר החרדי, סביר שרובו ככולו היה מסכים, לאור מחויבותו לכלל ישראל, להוסיף את שמך לתפילותיו לרפואה. מציע לך מעומק הלב להירשם ולקבל הצעות כאלו. אין לך שמץ של מושג כנראה כמה אתה זקוק להן.
 
למעלה