הטוב
הרע
והלא נורא
של GYW

shlomitzi

New member
הטוב ../images/Emo189.gif הרע ../images/Emo191.gif והלא נורא../images/Emo201.gif של GYW

מי שלא יודע/ת על מה מדובר נא לבדוק בהמשך העמוד, תודה. והפעם הגענו לאלבום השני, GYW והרי רשימת השירים: Same Old Song And Dance Lord Of The Thighs Spaced Woman Of The World S.O.S. (Too Bad) Train Kept A Rollin' Seasons Of Wither Pandora's Box אז מה נכנס אצלכם לטוב לרע וללא נורא?
 

shlomitzi

New member
הנה שלי:

הטוב: Same Old Song And Dance - אין לי הרבה מה לפרט אני פשוט אוהבת את השיר הזה, את הקצב וזהו. Train Kept A Rollin' - השיר שבעיניי מאוד מייצג את הלהקה, במיוחד בלייב, כנראה בגלל שבאלבום הם הקליטו את זה כאילו שזה בלייב. אני מתה על השיר הזה! Seasons Of Wither - התלבטתי אם להכניס אותו לטוב או ללא נורא, אבל בסוף החלטתי על חודו של קול שהוא בטוב. לקח לי המוןן זמן להתחבר אליו אבל היום אני ממש מחבבת אותו. Pandora's Box - שיר מעולה! אני אוהבת את הקצב ואת המילים. Spaced - שיר שאני מאוד מחוברת אליו. התחברתי אליו מאוד בתקופה שקראתי המון אסימוב (מדע בידיוני) והוא ממש מתאר חלק מהסיפור שם בצורה מושלמת. כמובן שהם בטח לא יודעים את זה אבל לי זה התחבר. הרע: Woman Of The World - הוא לא שיר רע, פשוט הוא לא אומר לי כלום... לא מתחברת אליו בכלל. הלא נורא: Lord Of The Thighs - שיר חביב, אולי הייתי מכניסה אותו לטוב אבל החלטתי שיש טובים יותר. S.O.S. (Too Bad) - לא יודעת למה אני פחות מתחברת, אבל הוא לא נמצא אצלי ברע בכלל, אז נתפשר על לא נורא.
 

SaintJohn

New member
אנחנו הפוכים לגמרי בטעם שלנו ../images/Emo6.gif

ממש ביזארו-טעם
 

shlomitzi

New member
בגלל זה אומרים על טעם ועל ריח...

אגב זה גם משהו שלפחות אצלי משתנה לפעמים, אבל זה לא נכון שאנחנו לגמרי הפוכים על TRAIN ועל Seasons הסכמנו כמעט בדיוק.
 

SaintJohn

New member
צודקת

אבל לקח לך זמן עד שממש חיבבת את Seasons, בעוד שאצלי הקליק הגיע די מהר, ובשלב מסוים מיציתי ואז הוא ירד ברשימת המועדפים האישית שלי. אז גם זה הפוך.
 

shlomitzi

New member
תראה מה שאני זוכרת מהשיר הזה בהתחלה

זה ששמעתי אותו בפנדורס באוטובוסים לשיעורי תיגבור במתמטיקה, נראה לי בגיל 16 או משהו כזה, שאז לנסוע לבד באוטובוס לנס ציונה היה ביג דיל, אבל זה לא העניין. הקטע זה שהשיר הזה נורא הפחיד אותי תמיד ורק בתקופה האחרונה יצאתי מהפחד הזה והתחלתי להעריך את השיר עצמו.
 

HeAVeN or HelL

New member
:)

הטוב: Same Old Song And Dance Lord Of The Thighs Woman Of The World Train Kept A Rollin' Seasons Of Wither הלא נורא: S.O.S. (Too Bad) Pandora's Box Spaced
 

adili6

New member
שלישלי

הטוב: Same Old Song And Dance- קצב טוב.. שיר טוב train kept a rollin'- השיר של האלבום מבחינתי.. פשוט כיף לי לשמוע את ההתחלה! seasons of wither- אוהבת
Lord Of The Thighs- החלה שיר
הרע: Spaced- לא עושה לי את זה.. הלוא נורא: Woman Of The World S.O.S. (Too Bad) Pandora's Box נחמדים ולא יותר מזה...
 

shlomitzi

New member
לגבי SPACED

תקראו אסימוב והרבה ותבינו
חח סתם לא מבינה איך אתם לא אוהבים זה אחד ה-שירים!
 

adili6

New member
ציטוט: "בגלל זה אומרים על טעפ ועל ריח" ../images/Emo3.gif

 

SaintJohn

New member
ובכן

גם זה אלבום שבו אין רע. הטוב: Thighs פנינה משובחת. ג'ו צדק כשהוא אמר שזה שיר שהקדים את זמנו. Woman of the World ללא ספק השיר האהוב עליי באלבום. ובשתי מילים: דטרויט 74. SOS רוקנרול פשוט, חזק, מהיר, לפנים. הוא מעיר את העניינים אחרי 4 השירים הראשונים. וזה היה כבוד גדול לקבל אותו בהופעות בגרמניה לפני 4 שנים. Train כנראה גולת הכותרת של האלבום, בתור אחת הקלאסיקות הגדולות של אירוסמית'. Seasons זה השיר שהכי קרוב אצלי ל"לא נורא" משאר הטובים. ברור שהוא מדהים ובלדה ששמה בכיס הקטן את כל הבלדות שנכתבו אחריה. אבל בשנים האחרונות די מיציתי אותו, אחרי שבעבר אהבתי אותו הרבה יותר. הלא נורא: Same Old Song and Dance בלייב הוא מעולה, אבל בגירסת הסטודיו יש לו מרקם של עוף מכובס. בלי אנרגיות, בלי ניצוץ. זו גירסה יבשה שאין לי חשק להקשיב לה. Spaced לא מתחבר לשיר הזה. אני מעריך את הייחוד ואת הקסם של השיר, ולפעמים זה עושה לי את זה, אבל לרוב הוא פשוט לא "עובר מסך" אצלי. Pandora's Box אני דווקא אוהב את השיר הזה, אבל לא מספיק בשביל להחשיב אותו כ"טוב".
 
למעלה