הטופיק הראשון שלי פה!!!!:))

redlight driver

New member
הטופיק הראשון שלי פה!!!!:))

כן כן להירגע... אני כותב גם בפורום הזה, חחח סתם סתם, טוב אני יתחיל: יש בנות שפשוט חושבות שאם הן ישחקו אותה סנוביות וקשות להשגה, בנים יותר ירדפו אחריהן וירצו אותן. טוב אני עומד לנפץ מיתוס ישן: לא!!!!! זה מגעיל וזה דוחה ואין מצב בעולם שאני יתחיל עם מישי שמתעלמת או תחשוב שהיא מעליי באיזשהי צורה, היא יכולה לשכוח מזה ואני מתאר לעצמי שככה גם רוב הבנים השפויים שיש להן טיפת כבוד עצמי. השאלה שלי היא : למה? למה אתן חושבות שיילך לכן יותר טוב ככה?
 
ועוד סיבה אחת..

קודם כל זה עובד מניסיון... ושנית .. אם מישהיא באה למישו וזורמת איתו ישר על ההתחלה... הוא אח"כ לא מעריך אותה כראוי.. גבר ש"עבד קשה" בשביל להשיג מישהיא .. הוא יעריך אותה אח"כ יותר !!! וזה בדוק !!! ואם תשים לב . בנים רודפים אחרי מישהיא שהיא "קשה להשגה" האגו הגברי שלהם לא נותן להם לעזוב אותה.. הם חייבים לכבוש...
 

זיו25

New member
את רוצה כלבלב ?

אם הגבר יגיע אלייך מההתחלה ויתרפס, מה נשאר ממנו? כלום. שניכם שווים - ואם תדברי עם מישהו בגובה העיניים , מבלי לנסות לתפוס תחת עליו - אני בטוח שהוא יעריך את זה הרבה יותר. ולא כל הגברים חייבים לכבוש, בדיוק כמו שאת לא מלפפון... כבוש. בברכה, זיו.
 
לא ...

לא אמרתי שזה מה שאני עושה..... פשוט אני חושבת שיש מקרים שבהם השיטה עובדת.. אני גם בעד לדבר בגובה העיינים ולא לתפוס תחת ..
 

redlight driver

New member
בנות ישראל יפות שלי....טעות נפוצה!!

כשאני רואה משו יפה שעומד מולי, ולא אני לא מהשקרנים האלה שאומרים לכולם שאני מחפש רק אופי ויופי פנימי כי זה שטויות זה פשוט לא נכון, אני אומנם רוצה שלבחורה יהיה אופי טוב אבל זה לא מה שאני מחפש לפני יופי חיצוני... בכל אופן כמו שאמרתי, כשאני משו יפה עומד מולי אני מעדיף שתהיה כימיה בינינו, אינטראקציה משו, איזשהו קשר שיאפשר התחלה של משו. אני פשוט לא קולט מה אתן חושבות שיעזור לכן להתעלם ולחשוב שאתן יותר טובות ובגלל שאתן מתלבשות\נראות\מריחות טוב, זה אומר שלא צריך להתייחס. אחרי שתקראו את זה תחשבו אולי שאני מדבר על בנות שחושבות שהם נראות ממש פפצצה אז זה בלתי-נמנע שהן יתנהגו ככה, אבל למשל שהן אפילו רוצות מישו, ההן ימשיכו להתנהג ככה בדעה שזה ימשוך את מטרתן. הרבה יותר כיף עם בנות שמתנהגות בסבבה, מצחיקות, מחייכות וכדומה... זה נותן הרגשה שכיף להיות איתן, אבל סנוביות פשוט לא עוזרת, יש הבנה בננות?
 

אגוזי17

New member
קודם כל מסכים עם לירון.

דבר שני, מישו אמר שהיא צריכה ישר לזרום? יענו שהקשר יתפתח לאט. אבל בלי הפוצי מוצי שהיא משחקת אותה קשה. סבלנות היא הדרך:p
 

Shaycus

New member
מה זה הבולשיט הזה?

אחוז קטן מכלל הבנים יחזרו אחרי מישהי שמשחקת אותה קשה להשגה זה עובד אולי בגילאים הנמוכים, עד 18 גג ואפילו לא.. שמתבגרים יותר ויותר לא מחפשים כבר כל השיט הזה.. רוצים אמת נטו.. אני למשל לא אתחיל בחיים עם בחורה שתשחק אותה קשה להשגה.. אני רוצה אותך, את רוצה אותי? תזרמי.. למה מה קרה שאני צריך לרדוף אחריך בשביל להשיג אותך? (לא שאני מתחיל הרבה עם בחורות אבל זה לא לפרוטוקול :))
 

apl

New member
זה לא עניין של סנוביות

אני לפחות לא אוהבת משחקים,אבל יש הרבה בנות שחושבות שזה מה שיגרום לבן לחזר אחריהן יותר...ואתה יודע מה? אין לי הסבר "מהשטח",אבל יש לי הסבר ש הוא יותר מדעי..ושזה מהטבע..כי גם טווסים וחיות אחרות(כן כן..אני משווה אותנו לחיות בקטע הזה)"משתמשים בתורת החיזור" כשהנקבה היא זו שיכולה להחליט כמה בא לך לשחק בבחור,או שהיא פשוט "זורקת" אותו ועוברת לשני בתור... אני אישית לא אוהבת משחקי אגו כאלו,ובכלל חושבת שכדאי להיות דוגרי(אגב,יש בנים שזה ירתיע אותם)בכול מצב...אבל יש בנות שזה עוזר להן..וזה לאו דוקא הופך את כול כולן לסנוביות... מצטערת מראש אם ההודעה יצאה קצת מבולגנת...אבל אני עייפה כבר
 

liz00

New member
מדווחת "מהשטח"

חברה שלי משחקת בבחור- יום אחד מתייחסת אליו, יום למחרת לא. כשהיא לא מתייחסת אליו, הוא רודף אחריה. אז כמו שאתם יכולים לראות, אצל בנים מסויימים זה אכן עובד! אבל, כשקשר בנוי על משחק של רודף ונרדפת, זה מהר מאוד נמאס. איזה קשר יכול להחזיק בצורה כזאת מעמד?!
 

apl

New member
אז זהו..שזה לא נקרא קשר

אלא רק תקופת החיזור..הם לא בקשר וזה העניין.. היא מתייחסת אליו יום כן יום לא-ובטח זה עובד עליו,אבל מתישהו הוא יתעורר(ואני מהמרת שזה יקרה בקרוב)ואו שהוא ייתן לה זמן להחליט מה היא רוצה,או שהוא יחתוך כי כבר יימאס לו שהיא משחקת בו ככה... בינתיים-לפי איכ שאת מתארת את זה..אז הבחור מאוהב בה ובטח גם "עיוור",אבל היא..נוח לה במצב הזה של המחוזרת..ולכן היא "פרפרית" כזו..היא אוהבת את הרגשת החיזור,וזה לא רע..אבל בטוח אחד מהם(שוב,אני מהמרת על הבחור)יצטרך להחליט בקרוב..המשחקים האלו לא נמשכים לנצח ובטח ובטח לא בקשר.. אגב,יש חיזור בצורה שונה..למשל במערכת יחסים..שזה גם אחד מן הדברים הלא מובנים מאליהם בקשר..כשהזוג מאוהב אז הוא אוהב לחזר אחד אחרי השני..פתקים..מתנות..ממתקים וכאלו..כול מיני דברים שונים ונחמדים.. אבל במקרה בנ"ל,זה שונה כי זה נטו רושם..
 
למעלה