הידעתם, מעריצי אבריל "יקרים":

rotemami

New member
זה לא ממש מעניין אותי

אם את בת או בן... תתחפפי מהפורום פשוט...
 

rotemami

New member
אחרי שהיא אמרה...

"בכל מקרה, תתדחפו את אבריל הפוזרית שלכם לתחת! אבריל סאקס!" אני לא חושבת שזה חוצפה להגיד לה שתתחפף מהפורום כי ממש לא שייכת לפה! וכמובן לא רצויה!
 

Female Flower

New member
חח...שירשור מזוויע. אין לכם בושות?

ככה לבוא לפורום מעריצים ולזרוק דברים רעים באוויר? אף אחד לא שאל אתכם אם אתם אוהבים אותה או לא-ולאף אחת לא חשובות הדעות המגעילות שלכם. בין אם זה נכון,ובין אם זה לא. אנחנו אוהבים את המוזיקה שלה, את הדיסקים שלה, ואנחנו לא הולכים להיתחתן איתה מחר- אז אל תספרו לנו שהיא נאצית. יש לכם בעיות איתה? לא כאן... ותסכימו איתי שזה לא היה נעים אם היו באים ומדברים ככה על הזמר האהוב עליכם מכל. אז את התלונות שלכם,קחו למקום אחר. תודה.
 
../images/Emo12.gif

שמרית....?
 
טוב, אני יגיד את זה פעם אחרונה..

מי אתם שתגידו לי מה לשמוע ומה לא?! ואם אני אוהבת אותה?! אז מה! SHOOT ME! מעניין לי ת´ביצה השמאלית מאיך שהיא ניראת, אני אוהבת ת´סגנון שלה ואת כללל השירים שלה! אה? בעיות?! תשמרו אותן לעצמכן! מי אתם בכלל שתגידו לי מה איכותי ומה לא, ומה יפה ומה לא, ומה שיטחי ומה לא?! לא חושבים שאתם מגזימים קצת?! קצת ה-ר-ב-ה?! לא נמאס לבוא לפורום הזה ולהתחיל להציף שטויות בקשר לאבריל?! מה זה עזר לכם בחיים?.. אתם רואים שמישהו מקשיב לכם?! אה?! עכשיו אתם חושבים שזהו? שנאי אפסיק לאהוב את אבריל בגלל כל הבולשיט שכתבתם?! לאא!! ט-ע-ו-ת! אז תעשו לי טובה וזדיינו לי מהעיניים, כי אתם יודעים שאתם לא שווים את זה.
 
../images/Emo45.gif

*שוקעת בהרהורים* מתי המבחן בתנ"ך... אני צריכה ללכת לשנות את החתימה...
 

Pagra Baleben

New member
|הדגש|בואנה...|סדגש|

אני אולי לא בפורום הזה, אבל סתם עברתי וראיתי את ההודעה שלך וזה מאוד עצבן אותי תזהר שאני לא אבוא לפורום בלינק הזה שלך ואגיד את כל מה שאני חושבת על הלהקה המטומטמת הזאת אם את לא אוהבת את אבריל לאבין אז מה את עושה בפורום שלה? עכשיו בבקשה תצאי מפה, ותשני את הגישה הסתומה שלך, כי הפוזרית היחידה כאן זאת את!
 
למעלה