היום בצהריים נסעתי במטרונית תשמעו זה סיוט

tapuzo1

New member
היום בצהריים נסעתי במטרונית תשמעו זה סיוט

קודם כל בחלק האחורי היה כל כך צפוף שבתחנת אלכסנדר זייד המטרונית נעמדה, הנהג הפקיר את ההגה דומם
מנוע ויצא לבדוק מה קורה בדלת האחורנית (רק תחשבו כמה מסוכן זה במציאות הבטחונית של ימינו..)
התחיל לצרוך על בחורות שהצטופפו בכח בדלת האחורית שמצידו כולם ימתינו פה והוא לא נוסע...
היה צריך לשחרר את השסתום של הדלת לסגור אותה ידנית...
אחרי 3 דקות עמידה סתם הוא חזק קדימה.. אנשים צעקו לו שהם המתינו על הרציף 20 דקות לקו 3
ובגלל זה האוטובוס האחד שהגיע מפוצץ..
מישהי דרשה לשבת אמרה שיש לה סחרחורת וירדה בתחנה לאחר מכן בגלל המחנק

תשמעו זאת תחבורה של מדינת עולם שלישי.
אין מילים. דוחק מטורף, נסיעה איטית להחריד, דלתות שלא נסגרות.
כולם מקללים את האוטובוסים האלה ולאף אחד אין אומץ להפגין נגד הצפיפות האיומה במטרונית
 

tapuzo1

New member
* לצרוח. וממש חבל שלא היתה לי מצלמה לתעד אותו

 

tapuzo1

New member
האדריכל אומר שיהיה מצפור + בית קפה בגג

אין הרבה מגדלי מגורים שיש להם מעלית נפרדת למצפור ובית קפה בגג
מעניין איך יבצעו את זה
 

tapuzo1

New member
סליחה זה אמור להופיע מתחת לחדשות מצומת עלית

 

אבישי ק

New member
זו בעיה, אי אפשר לשדך 2 אוטובוסים

ביחד כמו ברכבת קלה במידה ויש עומס
ואז אני מאמין שיש חוסר בנהגים
ונוצרים עומסים אדירים על האוטובוסים
גם שכר נמוך לא מעודד גיוס של נהגים חדשים
היה ברור שטעו בהערכות

קו 1 היה צריך להיות קר"ל לדעתי.

כן יש שיפור אבל הדרך עוד ארוכה
ד"א המערכת לא תעמוד בעומסים של ת"א אז אם מישהו חשב לישם את זה שם
אני ממליץ לחשוב שוב. כי להוציא כל פעם 4 אוטובוסים ביחד יהיה קצת מסובך.
 

tapuzo1

New member
כי זה היה אמור להיות תלת-מפרקי בכלל

הרי האוטובוס הארוך היה אמור להחליף את הרכבת הקלה.
בהתחלה דיברו על אוטובוס תלת מפרקי..
אחרכך אמרו דו מפרקי אבל 60 מושבים
ואחרכך ביטלו גם את זה לטובת עוד דלת והורידו שליש מושבים
ל-40 ולכן חסרים 1800 מושבים, חסרים עוד אוטובוסים וכולם
כולל קשישים עומדים במעברים בדוחק נוראי
 

אבישי ק

New member
אני מניח שלך אין בעיות גב או רגליים

אז אתה מניח שגם לכולם אין בעיות והם יכולים לעמוד נסיעה שלמה
במיוחד עם נהגים שבולמים ואלא אם אתה מחזיק חזק אז אתה עף
זה לא רכבת הבלימה היא לא רכה
אם אתה לא יושב אז אתה צריך להיות בכושר לא רע.
 
אף אחד לא עומד למשך זמן ארוך

בגלל שהנוסעים מתחלפים, חוץ מזה כמו באוטובוס רגיל הנוסע צריך לאחוז בעמוד, ובעלי מוגבלויות נותנים להם לשבת.
 

אבישי ק

New member
אני לא יודע איך להגיב לתשובה הזאת

מה הקשר לנוסע שנוסע מהקריות לחיפה
ותחלופה של נוסעים?
בבוקר כולם באותו הכיוון
ואני אפתיע אותך
בערב הם בכיוון ההפוך
 
לא כולם נוסעים את כל התחנות

מי שעלה בהתחלה מוצא מקום ישיבה מי שעלה ועומד יכול לשבת במרכזית המפרץ למשל שם יורדים אנשים לעבוד\להחליף אוטובוס.
 

amit1270

New member
הגדר "נסיעה שלמה"

ככל שהנסיעה ארוכה יותר הסיכוי למצוא מקום ישיבה עולה. זה סוג של צדק...
 

tapuzo1

New member
קשישים עומדים במעברים מחיפה עד קרית ים

על מה אתה מדבר תגיד??
אתה נוסע שם בשעת עומס??
סיכוי למצוא מושב??
עומדים 50 איש כמו סרדינים במעבר מחיפה עד הקריות 40 דקות
בבוקר סיפור דומה מהקריות האוטובוס מתמלא כבר בקרית ים,
מי שעולה בקרית חיים כבר אין לו קבוע מקום לשבת והדוחק איום

אני מדבר איתך על אנשים שממתינים ברציפים ולא יכולים אפילו לעלות
לאוטובוסים מרוב שאנשים נדחסים לתוך הדלתות שנסגרות מאחוריהם
ואתה מדקלם את התשובות על תחלופה גבוהה למקום ישיבה.. הזוי
 
אז עדיף לחכות יותר בתחנות?

ואין מצב שאנשים עומדים 40 דקות בגלל תחלופת נוסעים.
 

אבישי ק

New member
עדיף לשלוח 2 אוטובוסים או יותר ביחד

או למצוא דרך לשדך שני אוטובוסים ביחד
זה בעיקר לשעות העומס
 
בוודאי שרצוי להגביר את התדירות

מצד שני יש כמות מוגבלת של אוטובוסים ולא ניתן ליצור מצב שכל אחד יוכל לשבת בשעות העומס. זה לא קורה בשום עיר עם רקלת\תחתית או מטרונית.
 

אבישי ק

New member
יש פה בסך הכל מליון תושבים

לא אזור של 3.5 מליון כמו ת"א רבתי
או המיליונים של ערים גדולות בעולם
המטרה היא לשכנע לעזוב את הרכב לטובת תחבורה ציבורית
מה לא מובן בזה?
בקריות אנשים נוטשים את התחבורה הציבורית הקונבנציונלית ועוברים שוב למוניות
אז מה עשינו בזה
החזרנו את הגלגל אחורה?
אני מבין שאתה מאד רוצה להאמין שזה המערכת הכי נפלאה בעולם

אבל היא סובלת מיחסי ציבור מאד רעים
והצפיפות לא עושה לה טוב
כמות הקללות שיש כבר למטרונית עולה מיום ליום, לא חבל?
 
למעלה