היום בצהריים נסעתי במטרונית תשמעו זה סיוט

אבישי ק

New member
היום פחות צפוף, בזה אתה צודק

לאנשים אין ברירה כרגע זו הדרך היחידה בתח"ץ להגיע לחיפה
אבל אני שם לב שהמוניות מתחילות לחזור
ואני לא חושב שזו הייתה המטרה
אני גם לא יודע למה המוניות הפסיקו
זה היה מאד נוח.
 

amit1270

New member
כבר עשיתי את זה כמה פעמים

לא בחיפה אלא בערים הרבה פחות מפותחות כמו טוקיו או לונדון.
 

ש מים

New member
|


וקצת מידע מהנעשה בעולם האולטרה-מערבי:
תפוזו, האם אתה יודע מה קורה ברכבות ביפן, בשעות העומס (כן, אלו שיוצאות מהרציף "בדיוק של שניה" ואלו בהן יש תור מסודר ומנומס לעולים/נכנסים לרכבת, שאינם מפריעים ליורדים, ויש צד - במעלה המדרגות - לעולים וצד ליורדים, ואף אחד אינו נדחק או עוקף לצד השני)??
ולידיעתך: הדחיפות מתקבלות בהבנה ואף בברכת תודה!
 

tapuzo1

New member
אילו האוטובוסים היו במהירות הרכבות ביפן

האמן לי הייתי מקבל בהבנה "דחיפות" אם הייתי מגיע מהצ'ק פוסט לקרית חיים ב-5 דקות ולא ב-25 דקות.
עזוב את זה, הדבר הגרוע זה שאין שום לו"ז. קוים יכולים להגיע תוך 3 דקות ותוך 13 ותוך 23...
באגד לפחות ידעת כמה קוים יש בשעה ובאיזה זמנים הם חולפים. פה אתה הולך לתחנה, אתה ממתין
זה יכול להיות 5 דקות או 15.. ואם זה 15 ואתה לא תחנת קצה וזאת שעת עומס, לא בטוח שתוכל לעלות.

חבל זה היה אמור לשפר ומה שהם עושים רק הוציא לאנשים את הרצון להסתמך על תחבורה ציבורית.
תוסיף לזה את הסרבול של שני אזורי קוד נפרדים לאותו קו בין חיפה לקריות.. הזוי פשוט.
 

3718

Member
ביפן אם רכבת מדלגת על תחנה או יוצאת באחור

הנהג עושה ספוקו ... (טוב הגזמתי.., אבל הרעיון ברור)

בארץ, כרגע אין בקרה בכלל. אבל כל מי שנוסע בתח"צ מכיר המקרים בהם הנהג שוכח לעצור בתחנה, או יוצא באחור.

אגב, באופן עקבי לחלוטין, כמעט כל מי שמגן בפורומים על התח"צ בארץ לא משתמש בה. ולהיפך, מי שמקטרג משתמש. מה שאומר שהרבה בעיות הם במימוש ולא בתכנון.
 

3718

Member
אם טעיתי אני מתנצל.

עדיין, התחושה היא שתחבורה צבורית בארץ מכוונת לעניים\ילדים\קשישים.

מתכנני התחבורה הצבורית ומקבלי ההחלטות מן הסתם לא נוסעים בה (מחלת הליסינג). זה משליך במידה רבה על ההתיחסות אליה.

אגב, זה בניגוד לטוקיו שם גם אנשים "חשובים" נוסעים ברכבת..
 

ש מים

New member
מקבל, אבל - בעניין הכללות...

נראה שהטעות בהכללה אינה רק במקרה זה. הכללה ונטייה ל-"קיבעונות" וסיסמאות.

וזה נכון גם לגבי הנוסעים ברכבת (ואגב ליסינג - רובם דווקא אינם נמנים על המגזר הציבורי/"מקבלי ההחלטות").
 

ש מים

New member
אני מאמין בנתונים, לא בתחושות בטן.

מהיכן הנתונים לגבי טוקיו?
(מה שקורה בארץ אני יודע. 5X2X365, פחות סופ"שים, חגים ושאר מרעין בישין.
 
למעלה