דוד יקירי. הרי מספר הבהרות:
א. הנתיב אותו ציינת עובר בין התבור להרי נצרת ולא מעל לתבור כדבריך. אני מודה שזה קרוב ומסוכן. ב. ב-30 השנים שבהן אני טס בגלשני אוויר, קיימת פעילות עניפה,בעיקר מעל ובסביבת התבור, כשב-20 השנים האחרונות הצטרפו אלינו מאות מצנחי רחיפה. ג. כל גורמי התעופה שהייתי איתם אי פעם במגע, מעדיפים להתעלם מאיתנו. בנסיונות מועטים (גם שלי) להודיע לרמת דוד על פעילות אווירית שלנו, נעניתי במקרה הטוב בלגלוג .במקרים אחרים יוצאים מכתבים שמטרתם כסתחי"ת בלבד (מכתבים שפשוט אוסרים עלינו לטוס והופכים אותנו לעבריינים...) ד. נסיונות עבר שלנו לגרום להסטה, ולו מזערית של נתיבים (למשל בזכרון) לא נענו. מה שקורה היום, הוא שכל אחד ממשיך בשלו ומחרף את נפשו. אני חושש שמקור הבעיה טמון בהתנשאות סקטוריאלית של התעופה האזרחית שרואה בנו, אנשי התעופה הספורטיבית, מטרד מיותר. אנחנו חיים בתקווה מעורפלת שטייסים מודעים לפעילות כלי טיס ספורטיביים באזורים מסויימים (שמשתנים אגב עם עונות השנה, בהתאם למשטר הרוחות), אבל ברור לי שהתקווה המעורפלת הזאת חסרת בסיס והברדק חוגג. כנראה שמישהו צריך לשלם בחייו כדי שסוף סוף ישרור פה סדר, ואני כותב את זה בצער רב, כי האחד הזה יכול בהחלט להיות אני. ובקשר ל"מבוגר האחראי", הנ"ל צריך לבוא ממנהל התעופה האזרחית, כי שם אחראים על הסדר בשמי הארץ ושם גם הסמכות. אולי מישהו מהם גם יקרא את השורות האלה ויבין שאחוריו חשופים (יעני אין כסת"ח).