היום בתפוז אנשים

היום בתפוז אנשים ../images/Emo76.gif

הערב ב-18:00 פורום הורים לחיילים מארח את עו"ד בני קוזניץ המתמחה בענייני הדין הצבאי. אתם מוזמנים לשרשר שאלות כבר עכשיו בפורום
דודי וירניק, מנכ"ל GPS & More, החברה שיצרה ומשווקת את תוכנת הניווט Nav’N GO למכשירי פוקט, למחשבים המותקנים במכוניות ולמכשירי טלפון מסוג UIQ ו-Series 60, יתארח בפורום פוקט PC הערב ב-20:00 ויענה לשאלות הגולשים.
מחר ,יום שני, בשעה 9:00 תתארח בפורום חתונות מנהלת פורום טארוט בתפוז ותענה מהקלפים לשאלות הגולשים. העלו שאלותיכם כבר עכשיו בפורום
איפה קיילי? השתתפו בפעילות בפורום קיילי מינוג ותוכלו לזכות בסינגלים. לפרטים נוספים: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/communityEvent.asp?id=37268
אתם מוזמנים לקחת חלק בחידון בפורום מטרופולין ואולי תזכו בסינגלים. למידע נוסף הקליקו: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/communityEvent.asp?id=37275
מה הקשר? מצאו את הקשר לדודו טסה ותוכלו לזכות בסינגלים. כדי לדעת עוד על הפעילות הקליקו כאו: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/communityEvent.asp?id=37345
 

shui chan

New member
נצל"ש - הולואים בסול סוסייטי?! O:

לאחר מחשבה רבה על פרק 49 לא הצלחתי להבין דבר אחד.. איך יתכן שיש הולואים בסול סוסייטי? הרי כדי להגיע לסול סוסייטי צריך להיות או שיניגאמי או להישלח ע"י שיניגאמי. האם אני טועה או אולי מדובר בחור בעלילה?
 

JeeChan

New member
כן גם אותי זה מטריד ../images/Emo58.gif

איך זה שגם באימוים של רנג'י בפרק 48 (אם אני לא טועה), הופיעו הולואים, זה מאוד מוזר, לדעתי זה יהווה חלק חשוב בעלילה. ידידה שלי *מוחא כפיים לשחר צ'אן* הציעה שאולי למעשה הולו השתלט על ביאקויה ולכן הוא עושה מה שהוא עושה. אי אפשר לדעת, לדעתי זה נקודת מפתח חשובה שתהיה אחר כך חלק חשוב בעלילה, בדיוק כמו מסיכת ההולו של איצ'יגו, שגם מסקרנת אותי מאוד.
 

shui chan

New member
זה בדיוק מה ש- AceMagician רשם.

בדיון של פרק 49. למרות שזה לא ממש נראה לי הגיוני. אבל זה עדין לא עונה על השאלה ]: איך הטיפש הזה הצליח להיכנס לסול סוסייטי?
 
../images/Emo58.gif למנגה, בנוגע לביאקויה.

למטה. הולו לא השתלט על ביאקויה. יש לו הסבר להתנהגות שלו. -מנגה בחירוף נפש למרות שהוא בסה"כ די מניאק [אבל עם סיבה]-
 

0Onegaineko0

New member
זה לא ספוילר \ = הנה הספוילר האמיתי

למטה לביאקויה היתה אישה והיא הייתה אחותה של רוקיה (שנראית בדיוק כמוה רק בת איזה 20-30), אבל היא הייתה מהדרגה הנמוכה, ובגלל שביאקויה בא ממשפחה בדרגה יותר גבוה הוא הפר את אחד מהחוקים של המשפחה שלו, וביאקויה בדרך-כלל לא אהב לשבור חוקים. מתי שאחותה של רוקיה התחילה לגסוס היא אמרה לקיאקויה "כשהייתי בחיים הייתה לי אחות קטנה ואני מתחרטת על זה שנטשתי אותה מתי שהיא הייתה בצרה. לפני שידעתי מה קרה לה היא מתה. בבקשה! מתצא את אחותי ותאמץ אותך אליך ולעולם אל תנטוש אותה!" עכשיו. בגלל שביאקויה כבר שבר שני חוקים האחד להתחתן עם מישהי מדרגה נמוכה, והשניה לאמץ למשפחה עוד מישהי מדרגה נמוכה, הוא נשבע לא לעבור יותר על שום חוק. ולכן כשהגיעה ההוצאה להורג של רוקיה, הוא היה נאמן להבטחה שלו, למרות שמבפנים מאוד כאב לו.
 
צודקת. XD

אני פשוט ממש נזהרת עם לדבר כאן על דברים שעוד לא שמעתי שקרו באנימה [אין לי מושג מה הולך באנימה כרגע, עוד לא התחלתי להוריד], כי לי יש נטייה לספיילר לעצמי ואז להצטער אחר כך.
 

shui chan

New member
ובגלל שהשרשור של פרק 49 לא קופץ

אז רציתילהראות לכם עוד דבר מגניב 3: אממם.. ווליום 3 פרק 7. רוקיה נזכרת בכל זה אחרי שאיציג'ו אומר לה לא להתערב 3: ורואים את הזיכרון - זה מגניב כזה לאיודעת למה.
 

Fay Wood

New member
הווו *___* ../images/Emo168.gif

זה היה קטע כל כך עצובב ;; זה גרם לי לצעוק על המסך "למי אכפת מכבוד?!?!?!? זה החיים שלו!!!! >< " ;;
 

0Onegaineko0

New member
אנשים! הנה התשובה >___<

א. ההולואו הראשון שראו הוא לא היה בסול סוסייאיטי, סתם באיזשהו פארק (לפי המאנגה) ב. ההולואו נכנס לתוך מיאקו והעמיד פנים שהוא היא לכמה זמן כדי להיכנס לסול סוסייאטי. אחר-כך הוא אכל אותה מבפנים ופוף! יש הולואו בסול סוסייאטי!
 
למעלה