היום ב:00 10 היה מופע

פטנטים? נדמה לך

אני אקח את הרכב שלך (או של חבר/אבא ...) ואני מבטיח לך שתוך 5 דקות אני "מרתיח" את הברקסים. כל מה שצריך זאת נהיגה אגרסיבית (קרי, מהירות 120, ברקס פול כח, תאוצה חזרה, עוד ברקס ...) אפילו ברכבי מירוץ עם ברקסים ממש ממש ממש טובים/יקרים/מיוחדים, מורגשת מאד הקטנת יעילות העצירה עקב עליית הטמפרטורה. כפי שחשבת, ברקס חם עוצר פחות טוב ...למה? ענין של כמיה/פיזיקה. הטכנולוגיה של ברקסים בכל המטוסים הקלים מאד דומה לרכבים. הברקס במטוסים מאד קטן יחסית, כי הוא לא נועד לעצור יותר מפעם אחת במשך זמן רב יחסית, וכמובן, הקטנת המשקל מאד חשובה במטוס. כך שבמטוסים זה הרבה יותר חמור/קריטי ברכב. דרך אגב, גם 747 בעצירת חירום שורף ברקסים (וצמיגים!)
 

Aviation Addict

New member
מקווה שצילמת כמה תונות כדי לשתף

אותנו בחוויה
וברוך הבא
 

eagle701

New member
מיקי לדעתי כל היופי בצוות אירובטים

של חילות האוויר שהם משתמשים במטוסי הקרב שהם טסים בחיל המלאכים הכחולים של הניווי טסים במטוסי הF18 הטאנדר בירדס של חיל האוויר האמריקאי טסים במטוסי הF16 זה כל היופי בזה לדעתי להביא אקסטרא לעומת שזה בהרבה יותר זול זה הורס כזה את ההרגשה שהצוות הזה שייך לחיל האוויר... אגב אמרת שלצוות בישראל יש סך הכל סנוניות קבל תיקון צוקיות הצוות טס על הצוקיות לא על הסנוניות שמאוד מאכזבות את חיל האוויר אגב...
 

vitamin P

New member
../images/Emo160.gif../images/Emo104.gif

מפגני הפוגות של חיל האוויר שלנו פשוט מ-ד-ה-י-מ-י-ם-
יפה ומרשימים מאוד!!
ביום העצמאות בסיסי חיל האוויר היו תערוכות(חבל שלא פתחו את הבסיס לאיזורים קצת יותר מעניינים אבל עדיין בטוחים
) קיצר היה מפגן של 4 פוגות וזה היה ממש ממש ממש יפה הלכו לי האוזניים אחר כך אבל זה היה שווה את זה
 
אין סתירה בין השניים

אין סתירה בין ביצוע אוירובטיקה במטוס המיועד לזה, עם הדגמת יכולות טייסים מקצועיים (כאמור באקסטא או משהו דומה), לבין מפגן ראווה במטוסי קרב. היכולות מאד שונות, הביצועים שונים, וכו'. לגבי התיקון: לא שכחתי את הצוקית, ואכן כל המפגנים שהיו לאחרונה היו בצוקיות, אבל התכוונתי דווקא למטוס בוכנה אשר מסוגל לבצע לופים במהירות נמוכה יחסית (קרי קטנים וקרובים יותר), ומסוגל לבצע תרגולים אוירובטים שסנונית אפילו לא חולמת עליהם (כמו נפילת זנב, G שלילי מהותי, וכו'). לכאורה הסנונית "אוירובטית". בפועל ... ח"א קיבל מה שמגיע לו (רצה חרא, קיבל חרא ... הצלחתי להבין סוף סוף איך נולדה הסנונית)
 
מיקי (מה קורה אגב?) לסנונית 4G-

כשהמדפים למעלה. אני חושב שזה מספיק ללופ שלילי לא?
 
לא טסתי בסנונית

אני רק שמעתי מטייסים שכן טסו, שמעל ל G -2 לא מעשי לבצע עקב בעיות עם המנוע. אני מניח שאתה מדבר על מגבלות יצרן - גם הססנה 152 "אוירובטית" היא עם מגבלת G שלילי גבוה, אבל המנוע כבה ב 0.5 G שלילי ... לגבי לופ הפוך, מספיק גם פחות מ 4- - תלוי בכח מנוע וכו'. חוץ מזה הכלל בסדר - מחכים לפרופלור...
 
יותר מחודש?

והפרסום שלהם "same day" למרות שאני מכיר אותם הרבה שנים, וקניתי דרכם במהלך השנים כל מני דברים, בנושא ה"COZY" הם ממש אכזבו אותי. הצעת מחיר לרשימת ציוד לקח להם שבועיים וכשנתנו אותה, השמיטו חצי מהרשימה. אני קונה בחברת "WICKS AIRCRAFT SUPPLY" אומנם הם לא מחזיקים את כל מה שכתוב בקטלוג של SPRUCE (וגם ספרוס לא!) אבל כל משלוח יצא תוך יומים שלושה או באותו היום ואין ולו סטיה קטנה ביותר ממה שהזמנתי. מעונין בחוות דעת על תכנון לוח המכשירים של הקוזי באתר שלי.
 
אתה יודע מה?

תרים טלפון ל MT ארה"ב, תגיד שאתה מתקשר בשמי (דיברתי איתם אתמול. הם עובדים גם היום.) תזכיר להם שהפרופלור הגיע אליהם ב 10.10, ושהם אמרו ביום רביעי שעבר שהם שולחים אותו ב 5 ימי עבודה, ושהוא עדין לא כאן... תשאל אותם למה לעזאזל לוקח כל כך הרבה זמן (שבועיים וקצת) לעשות אובר-אול קטן שעולה ביוקר, להתאים שלושה להבים חדשים, ולבצע BALANCE. תשאל אותם למה כל הזמנה אצלהם לוקחת הרבה זמן יחסית, למה הם רק איזה 4-6 עובדים, למה הם לא עובדים יותר קשה ולמה יש להם תור הזמנות והם לא נותנים כבוד וזורקים הכל הצידה בכדי לטפל בפרופלור של ישראלי מיוחד ויחיד, שעשה להם טובה וגילח את קצות הפרופלור בכדי להאדיר את שמם... אחר כך תרים לי טלפון, שגם אני אחכים.
 
ואחרי שתגמור עם MT

תרים עוד טלפון בשמי ל AIRCRAFT SPRUCE ותברר אם שלחו לי סוף סוף את הסמרטוטים החדשים והצבעים לפייפר שקניתי מהם לפני יותר מחודש ב 5,000$ ואולי בשבוע הבא ישלחו לי אותם, רק בזכות מייק ריכפלד שהתקשר ועשה להם סדר.
 
למעלה