היום הייתי בחרמון היה טוב, אבל ...

yaircarel

New member
היום הייתי בחרמון היה טוב, אבל ...

דבר ראשון חשוב לציין שאני אחד מהתומכים של הגלישה באתר החרמון ומשתדל לבקר באתר כשאני יכול. היה סבבה של יום היום, היו מאט אנשים יחסית ולא היו תורים כלל לרכבלים, אשר רובם היו פתוחים כמו שצריך כמעט כמו שאמור להיות (כבר שיפור לעומת הסנדנרט של השנה שעברה). המזנון החדש גם ממש חמוד ונותן קצת תחושה של אתר סקי בחו"ל. חבל רק שהשלג היה ממש זוועה ואנשי האתר לא עשו כלום כדי לנסות לשפר זאת (חתולי שלג רבותי). היתה לי עוד תקרית מצערת כאשר נקרע לי הסקי פס ואבד. ברכלים ראו שאין לי סקי פס ושלחו אותי לבקש שיתנו לי סקי פס חלופי (כמובן שהיתה לי את הקבלה). זה לא יאומן כמה טירטרו אותי עד שקיבלתי את הסקי פס שלי חזרה ואיזה יחס הייתי צריך לסבול. בעקבות זאת שלחתי מכתב להנהלת החרמון דרך האתר שלהם, וזהו נוסח המכתב: "יש לי מספר הצעות: 1. להוריד את פרסומות הנייר למוצרים אשר מוצבות מעל החלון במזנון החדש אשר במפגש המסלולים. הן ממש מכוערות ונראות מאוד לא במקום. עדיף לשים איזה לוח נחמד ולכתוב עליו עם גיר את ההצעות והמחיר, זה יהיה מכובד ונאה. 2. להשתמש בחתולי השלג! היום (4/3) הייתי בחרמון ומאוד התאכזבתי מרמת התחזוקה של המסלולים. המסלולים היו מכוסים בשכבה של שלג רטוב וכבד. מעבר לכך כל המעברים הצרים שמובילים למסלולים היו מלאים תלוליות שלג אשר הקשו מאוד על הגלישה וסיכנו את הגולשים. היה ברור כי אף חתול לא טרח לעבור וישר לפחות את הקטעים הקריטיים הללו. 3. להזכיר לעובדים באתר כי הם עובדים בחסד ולא בזכות, קרי תפקידם הוא לשרת את הלקוחות ולא להיפך. אגב למען הסר הספק אין לי טענה כלפי העובדים ברכבלים. היום לצערי נקרע לי הסקי פס כך שהוא אבד. העובד ברכבל שלח אותי עם הקבלה לקבל סקי פס חדש מהחלון לממכר סקי פסים. העובדת שם התחילה להטיף לי מוסר איך לא שמרתי על הסקי פס, ובאיזה זכות אני בא לדרוש סקי פס במקום זה שאבד !!! בחיי לא ניתקלתי בכזאת חוצפה !!! במיוחד לאור העלות המוצר שאתר החרמון מספק, מה שבהחלט מעלה את הציפיות. לאחר שהתעקשתי והתעקשתי הועילה בטובה הגברת לציין כי עלי להמתין למנהל שלה שעוד מעט יגיע. לאחר כ 10 דקות המתנה הגיע המנהל ובאותו טון אדיש הסביר לי שאכלתי אותה ואני יכול לקנות סקי פס חדש אם אני רוצה (השעה היתה 1:30, כלומר כבר כמעט סוף יום הגלישה). לאחר התעקשות שלי על כך שזה לא הגיוני מבחינתי להצטרך לשלם מחדש את הסכום על סקי פס חדש ציין לי המנהל כי אני יכול לפנות לגזברות שם כמובן כל הבעיה נפתרה מיידית. רק חבל שהייתי צריך לבזבז כחצי שעת גלישה על כך ולהתעצבן ולקבל יחס מזלזל, שאגב לא היה אך ורק כלפי. 4. דבר אחרון הסקי פסים עצמם, אין שום הכרח כי הסקי פס יהיה פיסת נייר כה דקה. הרי אני בטוח שיצור סקי פס מפיסת פלסטיק לא יעלה יותר משקל ליחידה שזה בהחלט הוצאה קטנה ביחס לעלות הסקי פס. לדוגמא בשלושת העמקים פשוט הדביקו על הסקי פס נייר דבק שקוף שחיזק אותו. כמה יכולה לעלות פיסת נייר דבק רחב? 5 אג'? סה"כ היה יום סקי נחמד, הגודל של האתר הוא נתון, הרכבים זה מה יש, אבל הדברים הקטנים יכולים לעשות הבדל עצום? אני מקווה לקבל תשובה מהירה יאיר כראל נ.ב. למה לא צובעים את העמודים של הרכבלים מחדש כדי להוריד את החלודה" כאשר אני יקבל תשובה אני יתן לכם אותה. אגב למרות הכל אני עדיין חושב שהסקי בחרמון יכול להיות נחמד כל עוד לא מצפים לחוויה ששקולה לחווית הסקי באתר טוב בחו"ל. החרמון הוא יותר כמו בית קטן ומושלג, שבו אפשר לעשות כמה סיבובים על השלג
עכשיו הגיע הזמן לעשות שיפוץ לבית.
 
היי

אני קורא כאן מדי פעם ודי הדאגת אותי עם מה שאמרת על מצב השלג
..... אני בחרמון בשני-שלישי הקרובים ואני מפחד שהשלג לא יהיה משו... יש סיבה לדאוג?
 

SkyEye

New member
מצב השלג: זילזול האתר בלקוחות../images/Emo46.gif

נכון שהשלג קצת רטוב וקצת כבד, אך כאשר הוא מהודק כראוי אין עם כך שום בעיה וניתן לגלוש בכיף
הצרה היא שחתולי השלג עסוקים ברביצה ובמנוחה במקום בעבודה. אתמול (יום ג') זכיתי לראות חתול מהדק את מסלול "חתול" פעם אחת בלבד, בסביבות 12:30 !!!
למסלולים מועדון, תחרות ושיאון החתולים אפילו לא התקרבו במשך כל היום. פשוט זילזול ולעג ללקוחות המשלמים במיטב כספם מבלי לקבל את השירות הבסיסי הזה. להזכירכם, לא כולם עברו לסנובורד ויש עדיין גולשי סקי בין המפרנסים את אתר החרמון. גם אנו זכאים לתנאי גלישה סבירים
ממש כועס
 

yaircarel

New member
ראית איזה חמוד המזנון הזה על המסלול

היה כיף לרבוץ שמה עם בירה
 

emissary

New member
גם אני

גם אני הולך להיות שם ביום שני ושלישי והייתי רוצה מה יהיה מזג האוויר, והאם יהיה ערפל, כי אז באמת שחבל, זה מה שקרה לי פעם אחרונה שהייתי בחרמון, היה שם ערפל לא ראיתי חצי מטר.
 
תמשיכו לסוע לחרמון ולקטר.

בנוגע לסקי פס - לצערי החרמון צודק! הכרטיס הוא באחריותך המלאה ללא קשר עם הקבלה ועם חוזקו. במקרה שלך יאיר, אין לי ספק ביושרך, אבל תתאר לך שגולש ישראלי תחמן, ואתה יודע שיש רבים כאלה, יעביר את הכרטיס לחברו ויטען (עם הקבלה) שאבד לו. בחו"ל היית נאלץ לקנות כרטיס חדש.
 
אז לאן עוד ניסע?

אם יש לך כמה אלפי שקלים להלוות לי, ללא ריבית וללא הגבלת זמן, אני אשמח לעשות טיול קטן לצרפת.
 

yaircarel

New member
יש בזה צדק, אבל ...

אם יש רצון לבוא לקראת הגולשים, ניתן בעזרת קצת דמיון וחדשנות והשקעה ליצור מערכת ארגונית אשר תזהה את הקונה וכך לא תיהיה אפשרות לתחמן את המערכת וגם ניתן יהיה לתת שירות טוב. אין בדר"כ כזה דבר של לא יכול יש רק לא רוצה מספיק. בכל מקרה עיקר הטענה היא על היחס והדרך לפנות אל הלקוחות. זלזול ואפטיות לא צריכים להיות חלק מהדו שיח בין לקוח לנותן שירות, במיוחד בדרג הנמוך של העובדים אשר בא במגע ישיר עם הלקוחות. שהרי מבחינת החרמון אנחנו ראשית כל לקוחות משלמים, אשר משלמים כסף רב עבור השירות הייחודי שהם מעניקים לנו.
 

amircarel

New member
ניתן לאמץ את השיטה הצרפתית

פשוט לצרף צילום של קונה הסקי פס ואז אין בעיה של העברה מסקיאר אחד למשנהו
 
ביום ראשון היה בדיוק הפוך

השלג היה פשוט מצוין, אבל התורים ארוכים באופן פשוט מייאש. כנראה שאי אפשר להנות שם משני העולמות
 
נו, יוחנן, עדיין לא ענית לי

אתה מוכן למממן לי חופשת סקי בחו"ל? או שההצעה היחידה שיש לך בשביל מי שאין לו כמה אלפי שקלים ספייר היא פשוט לפרוש מסקי?
 
תראה המצב הוא כזה:

אם הייתי יכול, הייתי נוסע פעמיים - שלוש לגלוש באירופה, אבל מה לעשות, אני כרגע לא יכול לאפשר לעצמי יותר מפעם. לגבי החרמון - אין מוצא, בתור גולש וותיק, נהנתי לעלות לחרמון בכל הזדמנות עד לפני ארבע שנים (לא היינו ממתינים יותר מ-10 דקות למעלית!). בשנים האחרונות נדמה שהסקי הפך לספורט עממי ובכל אפשרות המונים גודשים את האתר. כבר פניתי למפעילי האתר והצעתי למכור סקי פסים בכמות מוגבלת בטלפון מראש, כמו כרטיסים לקולנוע, הם הבטיחו לטפל, אבל רדיפת הבצע שלהם לא נראה שתאפשר זאת והמצב עוד יחמיר בעתיד. במקומך הייתי חוסך כ-8-10 נסיעות לחרמון ובכסף הזה נוסע לחו"ל ונהנה, או עובר לתחביב אחר או מהגר למדינה עם נגישות קלה לאתרי סקי.
 

liran87s

New member
ואני הייתי אומר "זובי" ../images/Emo3.gif

את הארץ הזאת לעזוב . רק בשביל סקי ? אז, זובי !!!
 

eyaltz

New member
זו רק סיבה אחת קטנה לעזוב. יש עוד

אבל זה לדיון בפורום אחר. לא רוצה לבאס כאן את כולם
 

alonaski

New member
אוי יארוש... ../images/Emo99.gif

א. אתה כזה נאיבי... וליבי איתך על היחס המשפיל שקבלת, על הזלזול ועל אובדן חצי שעה יקרה של גלישה!! (אני הייתי משתוללת יותר ממך!! - אם המקרה היה קורה לי...) ב. חומד: אומרים/כותבים: "אני אקבל תשובה - אני אתן לכם אותה"!! "יקבל" = זה גוף שלישי!! הוא יקבל... הוא יתן...
אני = אתן!!! זה נווווווווווווווווווווווווווווורא פשוט!!!!
 

yaircarel

New member
צודקת לגבי העיברית ../images/Emo13.gif

אגב לגבי החרמון זה שפשוט איני יכול להתאפק יש שלג ואני פשוט ח י י ב לגלוש עליו. זה חזק מכל השיקולים הלוגיים. דרך אגב יצאתי בעבר עם מורה ללשון תארי לעצמך איזה בושות הייתי עושה לעצמי עם העברית שלי
 
למעלה