היום הייתי בחרמון היה טוב, אבל ...
דבר ראשון חשוב לציין שאני אחד מהתומכים של הגלישה באתר החרמון ומשתדל לבקר באתר כשאני יכול. היה סבבה של יום היום, היו מאט אנשים יחסית ולא היו תורים כלל לרכבלים, אשר רובם היו פתוחים כמו שצריך כמעט כמו שאמור להיות (כבר שיפור לעומת הסנדנרט של השנה שעברה). המזנון החדש גם ממש חמוד ונותן קצת תחושה של אתר סקי בחו"ל. חבל רק שהשלג היה ממש זוועה ואנשי האתר לא עשו כלום כדי לנסות לשפר זאת (חתולי שלג רבותי). היתה לי עוד תקרית מצערת כאשר נקרע לי הסקי פס ואבד. ברכלים ראו שאין לי סקי פס ושלחו אותי לבקש שיתנו לי סקי פס חלופי (כמובן שהיתה לי את הקבלה). זה לא יאומן כמה טירטרו אותי עד שקיבלתי את הסקי פס שלי חזרה ואיזה יחס הייתי צריך לסבול. בעקבות זאת שלחתי מכתב להנהלת החרמון דרך האתר שלהם, וזהו נוסח המכתב: "יש לי מספר הצעות: 1. להוריד את פרסומות הנייר למוצרים אשר מוצבות מעל החלון במזנון החדש אשר במפגש המסלולים. הן ממש מכוערות ונראות מאוד לא במקום. עדיף לשים איזה לוח נחמד ולכתוב עליו עם גיר את ההצעות והמחיר, זה יהיה מכובד ונאה. 2. להשתמש בחתולי השלג! היום (4/3) הייתי בחרמון ומאוד התאכזבתי מרמת התחזוקה של המסלולים. המסלולים היו מכוסים בשכבה של שלג רטוב וכבד. מעבר לכך כל המעברים הצרים שמובילים למסלולים היו מלאים תלוליות שלג אשר הקשו מאוד על הגלישה וסיכנו את הגולשים. היה ברור כי אף חתול לא טרח לעבור וישר לפחות את הקטעים הקריטיים הללו. 3. להזכיר לעובדים באתר כי הם עובדים בחסד ולא בזכות, קרי תפקידם הוא לשרת את הלקוחות ולא להיפך. אגב למען הסר הספק אין לי טענה כלפי העובדים ברכבלים. היום לצערי נקרע לי הסקי פס כך שהוא אבד. העובד ברכבל שלח אותי עם הקבלה לקבל סקי פס חדש מהחלון לממכר סקי פסים. העובדת שם התחילה להטיף לי מוסר איך לא שמרתי על הסקי פס, ובאיזה זכות אני בא לדרוש סקי פס במקום זה שאבד !!! בחיי לא ניתקלתי בכזאת חוצפה !!! במיוחד לאור העלות המוצר שאתר החרמון מספק, מה שבהחלט מעלה את הציפיות. לאחר שהתעקשתי והתעקשתי הועילה בטובה הגברת לציין כי עלי להמתין למנהל שלה שעוד מעט יגיע. לאחר כ 10 דקות המתנה הגיע המנהל ובאותו טון אדיש הסביר לי שאכלתי אותה ואני יכול לקנות סקי פס חדש אם אני רוצה (השעה היתה 1:30, כלומר כבר כמעט סוף יום הגלישה). לאחר התעקשות שלי על כך שזה לא הגיוני מבחינתי להצטרך לשלם מחדש את הסכום על סקי פס חדש ציין לי המנהל כי אני יכול לפנות לגזברות שם כמובן כל הבעיה נפתרה מיידית. רק חבל שהייתי צריך לבזבז כחצי שעת גלישה על כך ולהתעצבן ולקבל יחס מזלזל, שאגב לא היה אך ורק כלפי. 4. דבר אחרון הסקי פסים עצמם, אין שום הכרח כי הסקי פס יהיה פיסת נייר כה דקה. הרי אני בטוח שיצור סקי פס מפיסת פלסטיק לא יעלה יותר משקל ליחידה שזה בהחלט הוצאה קטנה ביחס לעלות הסקי פס. לדוגמא בשלושת העמקים פשוט הדביקו על הסקי פס נייר דבק שקוף שחיזק אותו. כמה יכולה לעלות פיסת נייר דבק רחב? 5 אג'? סה"כ היה יום סקי נחמד, הגודל של האתר הוא נתון, הרכבים זה מה יש, אבל הדברים הקטנים יכולים לעשות הבדל עצום? אני מקווה לקבל תשובה מהירה יאיר כראל נ.ב. למה לא צובעים את העמודים של הרכבלים מחדש כדי להוריד את החלודה" כאשר אני יקבל תשובה אני יתן לכם אותה. אגב למרות הכל אני עדיין חושב שהסקי בחרמון יכול להיות נחמד כל עוד לא מצפים לחוויה ששקולה לחווית הסקי באתר טוב בחו"ל. החרמון הוא יותר כמו בית קטן ומושלג, שבו אפשר לעשות כמה סיבובים על השלג
עכשיו הגיע הזמן לעשות שיפוץ לבית.
דבר ראשון חשוב לציין שאני אחד מהתומכים של הגלישה באתר החרמון ומשתדל לבקר באתר כשאני יכול. היה סבבה של יום היום, היו מאט אנשים יחסית ולא היו תורים כלל לרכבלים, אשר רובם היו פתוחים כמו שצריך כמעט כמו שאמור להיות (כבר שיפור לעומת הסנדנרט של השנה שעברה). המזנון החדש גם ממש חמוד ונותן קצת תחושה של אתר סקי בחו"ל. חבל רק שהשלג היה ממש זוועה ואנשי האתר לא עשו כלום כדי לנסות לשפר זאת (חתולי שלג רבותי). היתה לי עוד תקרית מצערת כאשר נקרע לי הסקי פס ואבד. ברכלים ראו שאין לי סקי פס ושלחו אותי לבקש שיתנו לי סקי פס חלופי (כמובן שהיתה לי את הקבלה). זה לא יאומן כמה טירטרו אותי עד שקיבלתי את הסקי פס שלי חזרה ואיזה יחס הייתי צריך לסבול. בעקבות זאת שלחתי מכתב להנהלת החרמון דרך האתר שלהם, וזהו נוסח המכתב: "יש לי מספר הצעות: 1. להוריד את פרסומות הנייר למוצרים אשר מוצבות מעל החלון במזנון החדש אשר במפגש המסלולים. הן ממש מכוערות ונראות מאוד לא במקום. עדיף לשים איזה לוח נחמד ולכתוב עליו עם גיר את ההצעות והמחיר, זה יהיה מכובד ונאה. 2. להשתמש בחתולי השלג! היום (4/3) הייתי בחרמון ומאוד התאכזבתי מרמת התחזוקה של המסלולים. המסלולים היו מכוסים בשכבה של שלג רטוב וכבד. מעבר לכך כל המעברים הצרים שמובילים למסלולים היו מלאים תלוליות שלג אשר הקשו מאוד על הגלישה וסיכנו את הגולשים. היה ברור כי אף חתול לא טרח לעבור וישר לפחות את הקטעים הקריטיים הללו. 3. להזכיר לעובדים באתר כי הם עובדים בחסד ולא בזכות, קרי תפקידם הוא לשרת את הלקוחות ולא להיפך. אגב למען הסר הספק אין לי טענה כלפי העובדים ברכבלים. היום לצערי נקרע לי הסקי פס כך שהוא אבד. העובד ברכבל שלח אותי עם הקבלה לקבל סקי פס חדש מהחלון לממכר סקי פסים. העובדת שם התחילה להטיף לי מוסר איך לא שמרתי על הסקי פס, ובאיזה זכות אני בא לדרוש סקי פס במקום זה שאבד !!! בחיי לא ניתקלתי בכזאת חוצפה !!! במיוחד לאור העלות המוצר שאתר החרמון מספק, מה שבהחלט מעלה את הציפיות. לאחר שהתעקשתי והתעקשתי הועילה בטובה הגברת לציין כי עלי להמתין למנהל שלה שעוד מעט יגיע. לאחר כ 10 דקות המתנה הגיע המנהל ובאותו טון אדיש הסביר לי שאכלתי אותה ואני יכול לקנות סקי פס חדש אם אני רוצה (השעה היתה 1:30, כלומר כבר כמעט סוף יום הגלישה). לאחר התעקשות שלי על כך שזה לא הגיוני מבחינתי להצטרך לשלם מחדש את הסכום על סקי פס חדש ציין לי המנהל כי אני יכול לפנות לגזברות שם כמובן כל הבעיה נפתרה מיידית. רק חבל שהייתי צריך לבזבז כחצי שעת גלישה על כך ולהתעצבן ולקבל יחס מזלזל, שאגב לא היה אך ורק כלפי. 4. דבר אחרון הסקי פסים עצמם, אין שום הכרח כי הסקי פס יהיה פיסת נייר כה דקה. הרי אני בטוח שיצור סקי פס מפיסת פלסטיק לא יעלה יותר משקל ליחידה שזה בהחלט הוצאה קטנה ביחס לעלות הסקי פס. לדוגמא בשלושת העמקים פשוט הדביקו על הסקי פס נייר דבק שקוף שחיזק אותו. כמה יכולה לעלות פיסת נייר דבק רחב? 5 אג'? סה"כ היה יום סקי נחמד, הגודל של האתר הוא נתון, הרכבים זה מה יש, אבל הדברים הקטנים יכולים לעשות הבדל עצום? אני מקווה לקבל תשובה מהירה יאיר כראל נ.ב. למה לא צובעים את העמודים של הרכבלים מחדש כדי להוריד את החלודה" כאשר אני יקבל תשובה אני יתן לכם אותה. אגב למרות הכל אני עדיין חושב שהסקי בחרמון יכול להיות נחמד כל עוד לא מצפים לחוויה ששקולה לחווית הסקי באתר טוב בחו"ל. החרמון הוא יותר כמו בית קטן ומושלג, שבו אפשר לעשות כמה סיבובים על השלג