היום הנבחר לפגישה עכשיו שעה

ycyclop

New member
היום הנבחר לפגישה עכשיו שעה

ברוב קולות יום חמישי הוא היום הכי פנוי לכולם (בהנחה שאין בעית שעות) אני מתנצל backdoorslam אז מה השעה העדיפה לכם/ן? לי עדיף אחרי 20:00 ואפילו 20:30 אבל פה יש יותר גמישות כי אם כמה נפגשים יותר מוקדם הם יכולם לשחק משחק קצר יותר עד שכולם יגיעו
 

backdoorslam

New member
אין צורך להתנצל - זה יום מצויין!

חשבתי שאני מדבר בשם רב האנשים על קדימות בקבלת החלטה בקשר ליום הפגישה. לי גם עדיף להפגש בשעה 20:00. קבענו אצל ננסק? להביא טליסמן?
 

Tali Y

New member
נהדר!

יופי שניקבע סוף סוף יום!. השעה 20:00 היא בסדר, ואפשר להביא אולי 2 משחקים - אחד ארוך ומורכב יותר, ושני קל, קצר ומשעשע, על מנת להעביר זמן/לספק 'אתנחתא קומית' /לסוף אם חלק מהאנשים יעזבו יותר מוקדם. איפה זה יהיה? אפשר גם אצלי!
 

backdoorslam

New member
הממ.. הארוע הזה מקבל צביון משעשע!

רבים מתוכנו באים מתוך הגרעין הקשה של פורום משחקי תפקידים בתפוז. מתחיל להראות קצת כמו "פרוגי" (שם הכנס של פורום מ"ת) או "ערסוואט" (כל הזכויות שמורות לננסק - 'ערב סבב וואן-טיימרס'). וסתם כדי לסבן ולבשם את האוזן, אחד המפגשים של פורום משחקי-תפקידים, שנקרא "חנוקון" ע"ש חנוכת הבית של אחת החברות, היה כולו על טהרת משחקי הלוח. כל הלילה (ממש כך) צעקנו בקולי קולות "למי יש כבשה!!!". היה כיף.
 

ננסק

New member
נתוני ביתו של ננסק:

במרכז ראשל"צ הישנה והטובה. אם נוח לכולם להגיע לראשון, אדרבא. יש כבר את טליסמן, אין צורך להביא (אלא אם רוצים לחבר לוחות ולעשות "סופר-טליסמן!", שעוד במחשבה ראשונה זה נראה כבר כרעיון נורא). יש לי מבחן בשעה 4 באותו היום, כך שבסביבות שמונה-שמונה וחצי אני אהיה בבית. אין בעיה.
 
למעלה