היום נפתח הדיון על השואה בטהרן

היום נפתח הדיון על השואה בטהרן

היום נפתח הדיון על השואה היהודית בטהרן . דיון שהכניס ציונים רבים להיסטריה. מה יש לפחד? אין ספק כי אם מצד אחד יהיה זה כנס שיעסוק בהכחשת השואה היהודית, מארגניו ומשתתפיו יחטפו מכה. אולם מצד שני יש נושאים שמן הדין לדון בהם. 1. האם היו משתפ"ים יהודים ששיתפו פעולה עם הנאצים? מי הם היו, לאיזה ארגונים הם השתייכו? מה היה חלקו של היודנראט והקאפואים היהודים? מי מהם נותר בחיים ומה קרה להם? 2. מה חלקה של ההנהגה הציונית בשואה? האם הם עשו הכול כדי להציל יהודים, או שהם סייעו לשליטי ארצות הברית ואנגליה לסגור את השערים ? 3. מה הקשר בין השואה היהודית ושואות אחרות שהתרחשו ומתרחשות גם כיום: הארמנית, הפלסטינית, אפריקה מי עומד מאחוריהם ומי משתף עמן פעולה להכחשתן. האם מוצדק להתייחס רק לשואה היהודית כשואה, בעוד שואות אחרות נחשבות כסוג ב' של שואה? 4. . האם יש צידוק לתעמולה של שליטי ישראל כי כל המבקר אותם הוא מכחיש שואה, אנטישמי או פרו נאצי, או שזו תעמולה זולה. 5. האם דיון בשואה היהודית ממדיה, האחראים לה, הוא טאבו? 6. מה היה קורה אילו ההנהגה הציונית הייתה נאבקת בנאצים במקום לשתף עמם פעולה לפחות עד 1938? 7. מה היה קורה אילו החרם על המוצרים הנאצים הי המצליח ולא מחובל על ידי ההנהגה הציונית? 8. מה היה היקף הקשרים עם ההנהגה הציונית של "היישוב" והנהגת הרייך השלישי? 9. האם היו ארגונים בארץ כלח"י שביקשו להקים בארץ משטר נאצי? 10. מה חלקם של שליטי ארצות הברית ואנגליה לשואה? 11. מה חלקם של שליטים אלו והכנסייה בהברחת נאצים לאחר מלחמת העולם השנייה ומדוע? איני יודע מה תהיה תוצאת הדיון בטהרן, אולם דבר אחד ברור שאין הדין בשואה טאבו וככל שנדע עליה יותר כך יותר נבין כיצד לא למנוע התרחשויות נוראות כאלו בעתיד. החשד שלי הוא כי ההיסטריה שנועדה למנוע כל דיון בנושא זה, רק משרת את שליטי ישראל ושליטי ארצות הברית ואנגליה .
 

Mip Mip

New member
נדמה כי אתה עונה כבר על השאלות

תוך שאתה שואל אותם אתה צריך ללמוד לשאול שאלות יש פה כמה אקדמאים שאולי יסכימו לעזור לך עם העניין הזה.. אתה קובע שיש "שואה פלסטינית". אתה קובע שההנהגה הציונית שיתפה פעולה עם הנאצים אתה קובע שלח"י רצו להקים משטר נאצי בארץ כל הדברים האלה ניתן להתדיין עליהם אולי, אבל נדמה שאתה כבר קבעת את תוצאות הדיון.
 
לא אין אלו שאלות

אלו הן עובדות מתעודות היטב גם בישראל. השאלות הן אחרות. האקדמאים בישראל בדרך כלל מכחישים אותן.
 

Mip Mip

New member
עובדות זה דבר שכמעט ולא קיים

במדע. הרי כל יום קם מדען אחד וסותר את חברו. עצם העובדה שהדברים נמצאים בויכוח הופכים אותם ללא עובדתיים. עובדה היא דבר אובייקטיבי שאי אפשר להפריך.
 
אם כך

אולי כדור הארץ לא קיים? האנושות היא רק פיקציה וחלום של חייזר? את לא קיימת? הוויכוח הזה לא מתנהל? מדינת ישראל לא קיימת? איראן לא קיימת? כיבוש של עיראק הוא רק סרט בדיוני, שגם הוא לא קיים?
 
אילו לא עובדות אלא רק דיעות שלך

מאד הזויות, מאד מפוקפקות עם פרשנות אישית מגמתית. צא מזה! אתה לא באמת מחזיק באמת אבסולטית, די לשגעון הגדלות והיומרנות!
 
אני לא רוצה להציק לך

אולם באמת בן אדם שאינו יודע עובדות אלמנטריות, למשל על מלכות ישראל השלישית, יודע מהן עמדות הזויות? הרי בניגוד לך כל משפט שאכתוב אני יכול לגבות במקורות בעוד אתה אינך יודע אפילו את ההיסטוריה של התנועה לה אתה שייך. קצת צניעות ופחות יוהרה ציונית ידועה לשמצה.
 
ובינתיים קצת עובדות למחשבה

בניגוד לאנשי ימין המצטטים מקוורת ימניים, אני נמנע בדרך כלל מלצטט מקורות מרקסיטים, בויכוחים כאלו ומצטט את הציונים עצמם. ברור לכל מי שלא שוטה מה יותר אפקטבי. ציונים המצטטים את עצמם או ימניים אחרים, או שיטת ציטוט המביאה מובאות של הציונים עצמם. לדברי יהודה באואר בין 1933 ל1938 44,537 יהודים הגרו מגרמניה לפלסטינה Yehuda Bauer, My Brother’s Keeper, pp.156-63. הבריטים קבעו כל שנה מכסות הגירה, אולם ההנהגה הציונית היא שקבעה בפועל לפי קנה מידה פוליטיים שלה מי יכלל. שום קומוניסט יהודי לא נכלל , 6 אחוז מאגודת ישראל, היו אמורים להיכלל, אך בפועל כל יהודי שהיה ברשותו את הסכום של 1000 פאונדס בריטיות נכנס לרשימה. לאחר מלחמת העולם הראשונה והמהפכה הבולשביקית רוב המהגרים היהודים היו בעלי הון קטנים, בעיקר בעלי מלאכה, מפולין שברחו מהממשלה האנטישמית של אנדק. אולם כבר מ1924 וייצמן התנגד להגירה זו "אין אנו בונים את ביתנו על פי המודל של הגטו בדזיקה ובנאלווקי ( הגטו של היהודים בווארשה) הוא כתב, Chaim Weizmann, Trial and Error, p.301. ואכן הציונים הפנו את גבם אל המוני היהודים שלא התאימו לדרישות שלהם . הם העדיפו לבנות קיבוצים מכוח עבודה צעיר שהכשירו אותו למפעל הקולוניאלי שלהם, או בעלי הון שכאמור היה ברשותם לפחות אלף פאונדס, שהיה אז סכום ניכר.. מה משמעות בחירתם התברר לאחר עליית הנאצים לשלטון ב1933. בעוד המוני יהודים, חלקם מבוגרים, חלקם תינוקות, חלקם אנשי שמאל, חלקם דתיים, לא התאימו לציונים שכן הם רצו בצעירים בעלי הכשרה וציונים. ה"חלוץ" הכריז כי הגירה המונית לא מבוקרת לפלסטינה היא פשע. . Abraham Margaliot, The Problem of the Rescue of German Jewry during the Years 1933-1939; the Reasons for the delay in the Emigration from the Third Reich, Rescue Attempts During the Holocaust (Israel), p.249. אנצו סרני הוא שקבע את הקריטריון: רק צעירים! Ruth Bondy, The Emissary, p.116. ויצמן בדו"ח שלו מינואר 1934 מספר מה היה קנה המידה:" אלו שהיו מעל גיל 30 ולא היה להם הון או הכשרה מיוחדת לא ניתן ליישבם בפלסטינה" Weizmann makes first Report on German-Jewish Settlement in Palestine, New Palestine (31 January 1934), p.6. משמע רוב היהודים של גרמניה לא התאימו לציונים מפאת גיל או מקצוע או העדר הון. ב1933 לא אחר מברל קצנלסון עורך דבר כתב" אנו יודעים שאין לנו אפשרות להציל את כל יהודי גרמניה ועל כן אנו נאלצים להשתמש בקריטריונים האכזריים הציונים" אברהם מרגליות שכתב על נאומו של ויצמן להנהגה הציונית ב1935 כתב כי ויצמן הבהיר כי על התנועה הציונית לבחור בין הצלת יהודים לבין הפרויקט הלאומי של עתיד היהודים, ברור שעלינו לבחור את האופציה השנייה Margaliot, Problem of the Rescue of German Jewry, p.255. אולם האם הם דאגו כי מקומות אחרים יקלטו את המוני היהודים בהם הם לא רצו לפרויקט שלהם? האמת היא הפוכה, הם חששו כי הגירה יהודית המונית למערב תעודד איבה לבורגנות היהודית שכבר הסתדרה בארצות אלו ובמיוחד בבריטניה ובארצות הברית. לאחר מרס 1938 פרצה אלימות נוראה של הנאצים כלפי היהודים. שני חברי קונגרס דמוקרטים דיקשטין וסלר מניו יורק, הציעו הצעות חוק שתאפשרנה הגירה היהודית נרחבת לארצות הברית, אולם הצעות חוק אלו לא הגיעו לדיון, משום החשש כי הימין הנוצרי דתי שכיום כה אוהד את הציונות יתנגד לכל הגירה יהודית, כולל הגירה של יהודים עשירים. לפנינו מכתב של סטפן ויץ המנהיג הציוני בשאלה זו: I wish I thought that it were possible for this measure to be passed without repercussions upon the Jewish community in this country. I have every reason to believe, unfortunately, that any effort that is made at this time to waive the immigration laws, however humanitarian the purpose, will result in serious accentuation of what we know to be a rising wave of anti-Semitic feelings in the country ... It may interest you to know that some weeks ago the representatives of all the leading Jewish organisations met in conference to discuss the President’s proposal and other proposals which have been made to waive the immigration barrier. It was the consensus of opinion that such bills at this moment in the light of present unemployment in this country and in the light of the inspired propaganda directed against the Jewish people, and circulated throughout the country, would be injurious to the purposes which all of us would like to serve. For that reason it was decided that no Jewish organisation would at this time, sponsor a bill which would in any way alter the present immigration laws.] Jews in Action – Five Years of the Jewish People’s Committee (undated), p.7. ואכן הציונים מעולם לא דרשו לפתוח את השערים לפני המוני היהודים, למרות שאם היו נאבקים כפי שהשמאל נאבק בארצות הברית לפתיחת שערי מדינה זו רבים היו ניצלים. ויצמן הסביר כי אין בכוונתם הציונים להציל את כל היהודים ובלשונו שלו:" הם רק אבק היסטורי" הוא כתב: “The old ones will pass; they will bear their fate, or they will not They were dust, economic and moral dust, in a cruel world ... Two millions, and perhaps less; “Scheerith Hapleta” – only a branch will survive. They had to accept it. The rest they must leave to the future – to their youth. If they feel and suffer, they will find the way, . Dr Weizmann’s Political Address – 20th Zionist Congress, New Judaea (London, August 1937), p.215. וכשם שהם לא נאבקו לפתוח את השערים בארצות הברית הם גם לא נאבקו לפתוח את השערים בבריטניה. בן גוריון עצמו בוועידת ממנהיגי תנועת העבודה הציונית ב7 לדצמבר 1938 : "אם הייתי יודע כי באפשרותי להציל את כל הילדים היהודים בגרמניה על ידי הבאתם לבריטניה, או רק מחציתם על ידי העברתם לארץ ישראל, הייתי בוחר באלטרנטיבה השנייה. זאת משום שאנו דואגים לא רק לחיי הילדים הגרמנים, אלא להיסטוריה של עם ישראל" 23. Yoav Gelber, Zionist Policy and the Fate of European Jewry (1939-42), Yad Vashem Studies, vol.XII, p.199. וכך היה ועתה הם מבקשים להסתיר היסטוריה זאת של שיתוף פעולה לחיסול היהודים כדי להציל את הפרויקט הציוני שלהם. המבקש ללמוד יותר על שאלה זו יכול לקרוא את הספר של לני ברנר הציונות בימי הדיקטאטורים.( אנגלית באינטרנט
 

אנטוליו

New member
אני אף פעם לא הבנתי למה הטלת ספק

בקיום של אירוע היסטורי כלשהו היא עבירה פלילית שמחייבת השלכה של הספקן לבית הסוהר. למיטב ידיעתי, מעשים כאלה מתאימים למשטרים חשוכים וטוטליטריים ולא לחברה נאורה, דמוקרטית וחופשית. במיוחד זה מזכיר לי מאוד את ימי האינקוויזיציה, כשאנשים שלא האמינו לדוגמות דתיות כמו שהשמש והכוכבים סובבים סבים כדה"א, למשל, הושלכו למרתפי העינוים ואף נשרפו.
בקשר לשאר שאלותיך: רק לפני כמה ימים התוודתי לאירוע היסטורי של ועידת אוויאן ב-38. קראת כמה גירסאות ובין היתר הגעתי לאתר marxism שלך, בה מואשמת הציונות בהפקרת אלה מיהודי אירופה שלא רצו לעלות לארץ ורצו להגר לארצות אחרות ובהפעלת לחץ על ממשלותיהן לא להרשות זאת.
 
אכן והדברים מתועדים במקומות רבים

וזה חלק מהחשבון של היהדות החרדית עם הההנהגה הציונית..
 
על הרצח הפוליטי הראשון

עודכן ב- 18:24 26/10/2006 שאלת דה האן אילו היה המנהיג החרדי, המשורר ההומוסקסואל יעקב ישראל דה האן חי היום, האם היה משתתף במצעד הגאווה, או מפגין נגדו? מאת שחר אילן זועק מן האדמה. בראשית שנות ה-20 צמח לעדה החרדית בירושלים מנהיג חדש, העיתונאי ההולנדי יעקב ישראל דה האן. הוא הפך למדינאי של העדה, יצר ברית עם מנהיגים ערבים, דן אתם באפשרות לבטל את הצהרת בלפור והפך ליריב מר של התנועה הציונית. ב-30 באפריל 1924 יצא דה האן מתפילה בבית הכנסת של בית החולים שערי צדק בירושלים, שם אמר קדיש על אביו שנפטר שבועיים לפני כן. כשיצא משער בית החולים ניגש אליו צעיר, איש ארגון ההגנה, שאל אותו מה השעה, וירה בו שלושה כדורים. החרדים הכריזו על דה האן קדוש. "עד היום דמו תוסס וזועק מן האדמה, על מה ומדוע נרצח", כתב חבר הכנסת לשעבר, מנחם פרוש, בזכרונותיו. על מצבתו של דה האן בהר הזיתים נכתב "המלומד המצוין החכם הנעלה רב הפעלים, ר' יעקב ישראל דע-האאן, אשר זנח אחריו כל חמודות תבל... ויהי חבר ליראי ה'... זכרה לו אלוקיך לטובה כל אשר פעל ועשה". שום דבר רע. דה האן לא היה רק מנהיג חרדי חשוב. ב-1904, עוד לפני שחזר בתשובה, הוא פירסם את הספר ההומוסקסואלי הראשון בהולנד, "הצינור", על אהבתם של שני סטודנטים. בספר היו יסודות אוטוביוגרפיים ברורים. ציטוט: "...סאם, עמלת כל כך למצוא דירה. תן לי נשיקה". "לא ולא אם תרצה תבוא ותקח". "סאם בעצם איננו עושים דבר רע... אני רק אוהב אותך". דה האן עבד אז בשתי משרות, כמורה וכעורך מדור הילדים של ביטאון המפלגה הסוציאל-דמוקרטית. הוא פוטר משתיהן. הנער המרוקני. ב-1924, אחרי שעלה לארץ ונהפך למנהיג חרדי אנטי-ציוני בולט, שבועות ספורים לפני שנרצח, פירסם דה האן ספר שירים, "מרובעים", שחלקם הומוסקסואליים בבירור. המוכר שבהם הוא השיר "ספק": "למה אחכה בשעת לילה זו / בגבור תרדמה על העיר / בשבתי אצל כותל בית המקדש? / לאלוהים או לנער המרוקני?" פוי שטן. במכתב מ-9 בספטמבר 1925, כתב הסופר ש"י עגנון לאסתרליין אשתו: "בחפשי דירות נמסרתי מערבי לערבי עד שנתוודעתי לערבי אחד והוא מדבר אשכנזית צחה (...) כשסיפרתי למר גרינהוט את שם האיש וכו' הודיעני שזה היה חברו הידוע של די האן ימח שמו, הינו אשתו, פוי שטן" (מתוך "אסתרליין יקירתי") ב-1932 פירסם הסופר הגרמני ארנולד צווייג רומן על ארץ ישראל של ראשית ימי המנדט, בשם "דה פרינט חוזר הביתה" (תורגם לעברית תחת השם "דה וריאנט חוזר הביתה"). הרומאן נפתח ברצח של יצחק יוסף דה פרינט, עסקן חרדי אנטי-ציוני שהוא גם משורר בשפה ההולנדית והומוסקסואל, הנקשר אל נער ערבי ירושלמי. תפילה ומלחמה. ביום רביעי שעבר קיימו החרדים בכיכר השבת בירושלים הפגנה ראשונה נגד מצעד הגאווה שיתקיים בבירה ב-10 בנובמבר. העובדה שכבר לא מדובר במצעד עולמי אלא בגאווה מקומית בלבד, שיככה את ההתנגדות רק במעט. כרזות לקראת העצרת קראו ל"תפילה ולמלחמה". הכרזות סיפרו ש"עיר הקודש ירושלים נתונה תחת מתקפת הרס וחורבן מצדם של אנשי תועבה טמאים וחטאים". העיתון החרדי "משפחה" דיווח לפני כמה שבועות כי "השנה מתוכננות הפגנות (נגד מצעד הגאווה) בהיקף רחב יותר, כאשר הפעם, בניגוד לשנה שעברה בה דובר על מחאות קולניות בלבד, ישנן גם תוכניות לפגוע בצועדים עצמם כמיטב מסורת ההפגנות של ירושלים החרדית". בפועל, בשנה שעברה דקר מפגין חרדי ארבעה צועדים במצעד הגאווה. זה מעט יותר מ"מחאות קולניות בלבד". ביטאונה של דגל התורה, "יתד נאמן", דיווח שגדולי התורה קבעו כי "כל מי שיש בידו לפעול ולעשות כדי למנוע את האירוע החמור, חייב לעשות זאת בכל דרך שהיא". אבל "יתד נאמן" לפחות הדגיש שאת המאבק באירוע יש לערוך, "כמובן, שלא בדרכי אלימות". ההומומונומנט. החרדים מרבים לתקוף את הציונות על רצח דה האן ומכנים אותו קדוש. אבל הם מיעטו מאוד להנציח את זכרו, בגלל המבוכה. לעומת זאת, שורה משיר של דה האן, "כזו כמיהה ללא גבול לידידות", חקוקה על אחת משלוש צלעות ה"הומומונומנט" באמסטרדם. ההומומונומנט היא אנדרטה המציינת את זכר כל ההומוסקסואלים שנרדפו לאורך הדורות בשל נטייתם. איש ההגנה אברהם תהומי, מיוזמי הרצח, הכחיש שנטיותיו של דה האן בין מניעי הרצח: "לא ידעתי על זה", אמר. גאווה של ציונים. מתבקש לשאול, אילו היה חי דה האן היום, באיזו הפגנה היה משתתף? במצעד הגאווה או בהפגנות החרדים? אולי היה רוצה להיות חצי מהזמן עם החרדים ולהפגין נגד עצמו וחצי מהזמן עם ההומואים ולתת לעצמו דרור? ואם היה בוחר להשתתף במצעד עם הנער המרוקני, האם לא היתה סכנה שקיצונים חרדים יתקפו אותו, דווקא אותו? והאם לא היה המנהיג הנערץ הופך למוחרם ולמנודה? העיתונאי שלמה נקדימון כתב יחד עם שאול מייזליש את הספר "דה האן - הרצח הפוליטי הראשון בארץ ישראל". נקדימון אומר שדה האן יצא מהארון רק בספרים ובשירים שפירסם בהולנדית, ולכן נטיותיו לא היו ידועות לחרדים בארץ. הוא סבור שאם דה האן היה פעיל בימינו, הוא היה מנסה להתחמק ממעורבות במאבק נגד מצעד הגאווה כדי לא להיחשף. אבל נקדימון גם מעריך שאם דה האן היה נשאר בחיים, הוא לא היה מסיים את חייו רבי התהפוכות כחרדי, אל ממשיך במסלול גלגוליו ומתאסלם. יהודה משי זהב מזק"א כתב בצעירותו ספר על רצח דה האן בתשובה לספר של נקדימון. לדברי משי זהב, השירים אינם מעידים על מעשים הומוסקסואליים, ו"אף אחד לא יכול להגיד שתפסו את דה האן בשעת מעשה". בכל מקרה, הוא סבור שדה האן לא היה משתתף במצעד גאווה של ציונים. כל הזכויות שמורות ,"הארץ" ©
 
אתה בעד חופש אקדמי?

אז אני מניח שלא תהיה לך בעיה אם ממשלת ישראל תכנס דיון בשאלה "ערבים - נחיתות תרבותית או גנטית?" . דיון כזה בודאי יעזור לעולם להבין מהי ההתמודדות הנכונה עם העולם הערבי והמוסלמי. הסיבה לאיסור הכחשת השואה נובעת מהשאלה מהי המוטיבציה של העוסקים בהכחשתה. מכחישי השואה אינם דנים באירועי השואה מעניין אקדמי אלא לשם קידום השקפת העולם הנאצית. מכחישי השואה תומכים בהיטלר ובמשנתו והדרך לקידום רעיונותיו היא גם על ידי נסיון להפוך אותו לאדם שמוצמץ על לא עוול בכפו. אחרים (כמו איראן) מנסים להשתמש בהכחשת השואה כדי לבטל את זכות קיומה של מדינת ישראל ולגרש את כל יהודיה לארצות מהם באו. אני מניח שגם הדיון בשאלה "האם יש לישראל זכות קיום?" נשמע לך דיון אקדמי שלא צריך לפסול אותו. ומה אם דיון בשאלה "כיצד ליישב מחדש אץ הפליטים הפלסטינים בארצות ערב?
 
איזו צביעות

ממשלת ישראל עוסקת כל הזמן בשאלה ה"דמוגרפית", כנסים אקדמים לא מועטים נערכים כדי לדון ב"סכנה הדמוגרפית" התעמולה היום יומית כנגד הערבית היא גזענית מאין כמוה. מי שמתנגד לדיון בנושא השואה באיראן מן הדין שקודם כל יתנגד להכחשת השואה של העם הפלסטיני והגגזענות היום יומית הפורחת בישראל. לא זכור לי שכאשר הייתה מערכה של קריקטורות כנגד האסלם פתחת את הפה. למה שאתה מתנגד הוא שאיראן תשתמש באותן שיטות ששליטי ישראל משתמשים בהן. יש מקום לדון בשאלה מה באמת קרה בשואה במקום התעמולה השקרית של ממשלת ישראל המסתירה את חלקה של הציונות בה. ומי שמתנגד לדיון באיראן מן הדין שידרוש דיון אוביקטבטי בשאלה זו במקום אחר.
 

יריב8

New member
מישהו כבר העיר לך על ההשוואה

המגוחכת...( ויש לשבח את המחאה השקטה והלא אלימה של היהודים בניגוד לזו של המוסלמים..) "אתה חושב שיש מין שקריקטורות בעלות נימה דתית, במיוחד כשהן משקפות עובדות אמפיריות, מבית היוצר של מגזין עלום שם מדנמרק זהות בחומרתן לקריקטורות שעיקרן התבדחות על חשבון שש מיליון אנשים שניספו על לא עול בכפם, הכחשת ארוע זה ככלל, בחסות מדיניות ממשלתית והנצחת המוטיבים האנטישמיים הקלאסיים של אירופה החל מימי הביניים ועד שנות השלושים?"" דרך אגב שוורצי, אתה נמצא בחברה טובה, מנהיג הKKK לשעבר נמצא בכנס ושלל מכחישי שואה, פאשיסטים וגזענים אחרים שבוודאי תמצא שפה משותפת עמם.
 
הקריקטורת

לא נועדו כנגד השואה אלא זו התקפה על הציונות, זה שהציונים עושים את ההשוואה ציונים= יהודים=מדינת ישראל =שואה זהו תרגיל שכבר לא עובד יותר לפחות מחוץ לישראל. בוודאי שאין כנס זה כנס אליו הייתי הולך, אולם ההיסטריה הציונית והצורה בה מסלפים את הכנס למשל נאומו של אחמדי נאג'ד מרתקת.
 
ארגון מסוכן -החוג להגנת המרקסיזם

לפי עדותו של חבר הועד המרכזי של המפלגה הקומוניסטית הישראלית ומרכז הפעילות של ברית הנוער הקומוניסטית הישראלית קרא ראש החוג להגנת המרקסיזם בהודעה שפורסמה באינדימדיה לירות באזרחים לא חמושים.
 

משקיף25

New member
כלום ממה שאמרת לא קיים בתמונה

קראתי כל מה שמופיע בתמונה שצרפת ואין כלום, האם אתה שקרן? העניין הוא שצרפת תמונה, אז כולם רואים את השקר!
 

משקיף25

New member
ואגב, "דוד מרחב" מסומן בצהוב, מה

מה שאומר בממשק הזה של הפורום, שעשית חיפוש על "דוד מרחב" - מעניין למה...
 

somebodddy

New member
זה לא משנה במבחן ההיסטוריה

בעוד מאה חמישים או מאתיים שנה, כאשר האדם האחרון שדיבר עם ניצול שואה יאסף אל אבותיו, יהיה אפשר להוכיח בקלות שהשואה היא קונספירציה לשינוי ההיסטוריה של ישראל וארה"ב. ההוכחה תתחיל בטענות הרגילות - שמאסות כאלו הן בלתי אפשריות. "אבל יש הוכחות. ביקרת במוזיאון 'יד ושם'? ראית את התמונות? שמעת את הסיפורים?" "'יד ושם'? אתה מתכוון למוזיאון הזה שממומן על ידי ישראל, המדינה שהרוויחה מהקונספירציה? אתה באמת סומך עליו?" "אבל זה לא רק 'יד ושם'! אני יכול להצביע לך על מאות מאמרים מהתקופה שלאחר השואה שמעידים שהיא הייתה. אתה יכול להצביע לי על מאמר אחד שמעיד שהיא לא הייתה?" "איך? איך אתה רוצה שאני אביא לך מאמר מאותה תקופה שמעיד שהיא לא הייתה, כאשר באותה תקופה היה חוק ששולח לכלא אנשים שטוענים שהיא לא הייתה? מי האידיוט שיכתוב מאמר כזה ויחתום במו ידיו על צו מאסרו?" ......... ולמען האמת - אני לא יכול להאשים אותו. לולא העדויות יד ראשונה מצד ניצולי שואה(ויש גם כמה מצד קרוביהם של נאצים, זה לא יד ראשונה, אבל קרוב[הודעת בעל דין...בערך]), גם אני הייתי סבור שזוהי קונספירציה לשכתוב ההיסטוריה...
 
למעלה