היום שאחרי... או 15 דקות התהילה....

נטע20111

New member
היום שאחרי... או 15 דקות התהילה....

אז בסדר, היה מה שהיה בריאליטי, התחברנו ואהבנו את מי שכבש אותנו .. אבל - יום אחרי , מתחיל קרב חדש.... שלא רק המתמודדים עצמם נוטלים בו חלק - וזה מתוך מגמה להכות בברזל כל עוד הוא חם , ואולי לזכות בפיסת תהילה ולהכנס להיכל התהילה של ה"מפורסמים"... אלא גם של כתבי הפאפרצי למיניהם . והמעצבן שהם מגמתיים , וכל אחד מהם אינו בהכרח נייטרלי, אלא כותב מטעם , ומריץ או מוריד ( ע"י התעלמות מוחלטת) כל פעם משתתף אחר - והכל מאינטרס של מישהו למעלה ( אולי מפיק,סוכן השד יודע מי)... בהתחלה - פירגנו , צילמו , כתבו על הזוג המנצח כספית . חבל רק שמארש החתונה לא שימש כפסקול מלווה... בוואלה או בנענע אי אפשר היה להעלות שום תגובה הקשורה לאיתן/דניאל פשוט התעלמות מוחלטת , מהזוג או מהאוהדים שניסו להביע תמיכה . מגמתיות מכוונת לחלוטין ! כשהזוג נפרד - פרט לציון העובדה שהם אינם עוד יחד לדעתי - כיבדו מאד את פרטיותו של כל אחד מהם. אם בשל הוואקום שנוצר או מסיבה אחרת - "נזכרו" באיתן/דניאל. ואז גם זכינו לראות כמה כתבות עליהם. בימים אלה - שוב מהומה רבתי : קרן זוכה לעדנה מחודשת , פתאם בכל פינה היא משתקפת , מעניין , מי הורה לכוון את הזום ? ידו של מי בדבר ? אבוי, אם זו היוזמה של קרן , כי נכון לה קרב קשה מול ליהיא גרינר .... ולסיכום - חסרים לי דניאל ואיתן , ולמרות זאת אני מעדיפה ושמחה , באלמוניותם ובמרחקם מאור הזרקורים כי בכך הם מוכיחים שוב עד כמה הם רציניים ושמטרתם היתה כנה ולא פרסום ותהילה .
 

שזטערי

New member
נטע, אז להיום בלינק שהכנסתי קיבלת מנה משופרת

1.דניאל ואיתן עוברים לגור ביחד. שיהיה להם בהצלחה! 2.מתוכננת בערוץ 10 ( אם ישרוד ) תכנית משותפת לדניאל וליהי. כייף לראות את ההתנהלות של שני זוגות האלה,דניאל ואיתן, ליהי ובן ולדעת שכל מה שראינו בתוכנית היה לגמרי אמיתי שיהי לך יום מוצלח!
 

אקרובט2

New member
ביום שאחרי

אתר וואלה לא מפיק לקח וממשיך מסיבות לא מובנות להריץ את קרן שחם תוך שהוא מתעלם מכל המתמודדי/ות האחרים אלא אם הם באינטראקציה עם קרן (אתי עם קרן, ליהי עם קרן וכו'...) אורטל לא בקשר עם קרן אז היא הועלמה לחלוטין, כך גם דניאל ואיתן. הידיעה שדניאל ואיתן עולים שלב ביחסים ועוברים לגור בצוותא, לא הוזכרה אפילו באתר וואלה אלא פורסמה באתר המתחרה מאקו. מכל מקום שיהיה לאיתן ודניאל בהצלחה מכל הלב. הם הזוכים האמיתיים.
 

נטע20111

New member
וואלה - " המוציאים לפועל " ........של מי ?

לצערי , אתר וואלה נגוע במשוא פנים , בבריאת מציאות שקרית , בהפקת פנטזיות שבינן לבין המציאות אין אפילו קשר ולו מקרי. האתר - נועד להריץ אינטרסים של מפיקים/סוכנים ספציפיים , שמשתמשים בכותבי האתר על מנת להאדיר את האנשים שביקרם הם חפצים. אין באתר שמץ אוביקטיביות - להעביר אינפורמציה נטו ! בתחילה , דוקא כן פירסמו כתבה או שתיים על אורטל , אבל הפוקוס היה בקרן/גב. כנראה שלגבי אורטל - זה היה בבחינת סתימת פה לאוהדים , מקום פורקן לתסכולם. כי הרי אי אפשר להבין את ההתעלמות המוחלטת ממנה כיום. באותה עת , לא רק שלא ציינו מאומה על איתן דניאל - כאילו שלא היו קיימים כלל , אלא שלא העלו תגובות אוהדים שטקבקו אודותם. ואם כבר העלו טוקבק - הרי שהוא היה מלווה בציון " נא לפרסם " , היה צורך להתחנן ממש ! והיום - מישהו מנסה לקדם את הקריירה של קרן, ולכן היא מופיעה שם בתדירות גבוהה , שעוד מעט תערער את המעמד המפוקפק של ליהיא גרינר. אבל אני לפחות שמחה , שאיתן ודניאל לא מוכרים עצמם או משווקים עצמם כל כך זול וכל כך נמוך. הם נוהגים בחוכמה ומכירים בערך עצמם. שאפו....
 
וואלה משחקת משחק מגמתי ומלוכלך

היא הריצה מהתחלה את הדמויות שרצתה מסיבות השמורות עימה ללא קשר לאמת וליושר. ובמקום לתת לזוג האמיתי המדהים הכנה והצנוע היחיד שיצא מהתוכנית את החשיפה שמגיעה לו בתור אלה שעשו את התוכנית ומילאו את המטרה שלשמה נערכה התוכנית, זאת ועוד הזוג היחיד האמיתי שיצא מכל תוכניות הריאליטי שהיו עד כה, הם הריצו וממשיכים להריץ את הדמויות שלא הביאו כבוד לא לעצמן ולא לתוכנית שלא מעט ב"זכותם" הפכה לתוכנית הזויה בעלת רייטינג עלוב. ברור לי שבסך הכל איתן ודניאל לא מחפשים את החשיפה אלא להיפך ואני משוכנע שהם שמחים להיות עם עצמם ולא באור הפפרצ'י. אך אין זה אומר שאין זה מגיע להם. והנסיונות להצניע את האהבה והזוגיות האמיתי והמדהימה שביניהם לעומת ההבלטה המוגזמת בכל צעד ושעל וכל הופעה הזויה בעירועים עלובים של מתמודדים אחרים. לא נישאר לי ולרבים החושבים כמוני לבוז לואאלה.
 

נטע20111

New member
וואלה , כמה הדברים נכונים

בושה רבתי לאתר שהוא עסק מגמתי , שלא בוחל לברוא מציאות מעובדות לא קיימות או לתת לקמצוץ עובדות פרשנות הזויה עד מגוחכת ולצאת בכותרות מרעישות . דוג' בולטת בעיני ומקוממת מספיק היה הספור שלא נברא ולא היה , הזוגיות -לכאורה- של אורטל/אורן , שקיבל נפח סיקורי משמעותי באתר , בעוד שכל בר דעת שראה את התוכנית הבין שמה שרואים על המסך לא דומה לזוגיות , לא מזכיר אפילו אינטראקיה בוסרית בין בוגרים , אולי אולי התנהלות ילדים בגן. אבל בוואלה כתבו ,דוקא עליהם. ליהי/בן דניאל/איתן - הזוגות הכנים והאמיתיים זכו להתעלמות מוחלטת. ומאיתנו הצופים/קוראים מצפים , להמשיך לבלוע שי........
 
למעלה