הייתי רוצה אימון אישי

הייתי רוצה אימון אישי

אבל קשה לי לשאול אולי אספר שאני רוצה להחליף את תחום העיסוק שלי ממזכירה למשהו רוחני לפני שלוש שנים התחלתי להתפתח רוחנית בכל מיני קורסים רייקי, מסג', מדיטציות, ושיאצו יש לי תעודות אבל עדיין לא יודעת איך לעשות את פריצת הדרך ושינוי הכיוון. קשה לי מאד בעניין הפרסום והשווק. איך עושים את זה? ממה מתחילים ואיך? מרגישה שיש בי המון אנרגיה לעזור לאנשים ולטפל בהם אבל לא יודעת איך להביא אנשים אלי אולי תוכלו לעזור לי????
 
ברכות לפתיחת הפורום לא אמרתי |יפנית

יש לי הרגשה שאתם כאן תעזרו לי ויש לי תחושה שלא נכנסתי לכאן סתם.
 

ענבל כהן חמו

מאמנת אישית בכירה ומדריכת מאמנים מוסמכת
מנהל
כדאי להתחיל בדרך הקלה

מה הדרכים שבהן נוח לך לספר על עצמך ועל הטיפול שאת יכולה לעשות? פרטי מה קל לך ומה נראה לך קשה ולא מתאים.
 

האלי

New member
שאלה ניצת האור.

למה? למה את רוצה להחליף את תחום העיסוק שלך? מה את חושבת שתרוויחי מזה? מה חסר לך במקום שאת נמצאת? כדי לעשות שינוי נדרשים ארבעה שלבים. 1. לזהות ולהכיר איפה את נמצאת. 2. להחליט לאן את רוצה להגיע. 3. להתוות את הדרך מנקודה אחת לנקודה שתיים. 4. ללכת לאורכה של הדרך שהתווית. יכול להיות שבינך לבין עצמך יש לך כבר תשובות לחלק מהשאלות שהעליתי. אם לא, אני חושב ששווה לשים לב לשאלות האלו. ולתת לעצמך תשובות עליהן. לא פעם כשמתחילים לקלף את הבצל ולענות על השאלות שעולות מהנקודה הראשונה שסימנתי (לזהות איפה את נמצאת), כשכל שאלה שאת שואלת גוררת את השאלה הבאה, מתגלות אמיתות שיכולות מאד לסייע לך בהמשך. וכך גם בתשובות לשאלות שעולות מהנקודה השניה. אני מאמין שעד שתגיעי לנקודה השלישית והרביעית התשובות תהיינה הרבה יותר ברורות ותגלי את עצמך נהנית מהמסע לא פחות מהיעד שאליו את מקווה להגיע.
 
וואו כל כך הרבה שאלות

מה זה ה"משהו הרוחני" שאת רוצה לעסוק בו? אני רוצה לעסוק ברייקי, בשיאצו, בהדרכה של מדיטציות. מהו החזון התעסוקתי שלך? קשה לי לענות על זה אם אפשר לפשט את השאלה. איך את רואה עצמך עוד שנה מהיום? קשה לי לענות על זה יש ענן בתשובה את אומרת שקשה לך עם הפרסום והשיווק - ובכן, זהו אחד האוייבים הגדולים של העצמאיים... עם מה בדיוק קשה לך? מה עוצר אותך? מה התחושה שלך לגבי הפרסום? לפרסם בעיתון המקומי זה קל. השאלה היא מה בדיוק לשים בפרסום. איך להציג את עצמי בצורה נעימה בצורה בוטחת. יש הרבה דרכים לשייוק אולם לא כל הדרכים מתאימות לכולם. את יכולה לקבל עיצות מכאן ועד להודעה חדשה אולם אם לא תתחברי אליהן - הן פשוט לא יעבדו. שאלי את עצמך איזה סוג פרסום מועדף עלייך? מתאים לי שיפרסמו אותי מפה לאוזן. ושיבואו אלי כמה שיותר. ועכשיו לשאלות של למעלה 1. אני נמצאת בתחילת הדרך. 2. רוצה להגיע לזה שאני אטפל באנשים שזקוקים לכך דרך הרייקי, האנרגיות, השיאצו, המסג', המדיטציה עם דמיון מודרך. 3. איך מתחילים את התווית הדרך. איך עושים את זה לעזעזאל. מה בדיוק מפריע לי בזה???? גם לי אין תשובות 4. כל עוד הדרך לא ברורה איך אפשר ללכת לאורכה?????
 

האלי

New member
לאט ניצת האור... לאט...

בואי נתחיל עם השלב הראשון. אחריו נעבור לשלבים הבאים... שימי לב שאת לא לגמרי בתחילת הדרך, למדת לא מעט עד היום. יש לך מקצוע שאת עוסקת בו. והשאלה הראשונה היא מה חסר לך במקום שאת נמצאת בו. למה את רוצה לצאת לדרך? אני מבטיח לך שבעקבות התשובה לשאלה הזו תעלינה שאלות נוספות, חלקן עלולות להיות אישיות מאד. את מוזמנת לענות עליהן בינך לבין עצמך במקום לפרוש אותן על פני הפורום, את מוזמנת לפנות במסר. וכמובן שאם תרצי אפשר להמשיך כאן עד שענבל תזרוק אותנו מכל המדרגות
 

טל2255

New member
אימון אישי לניצת האור

שלום לך, שמי טל וגם אני מחוברת מאד לפן הרוחני של החיים, רציתי להציע לך את שירותי באימון אישי במסגרת סטאז' וזאת תמורת תשלום סימלי. אשמח אם תיצרי קשר [email protected] . הרבה אור ואהבה, טל
 

אוריק3

New member
התיחסות לפן העסקי

החיבור בן הרצונות שלך לעסוק בדבר מה וגם להתפרנס ממנו הוא מצב אחר. אשר מחבר בן רצון ומשאלות לב ובן הג'ונגל הקיומי (או בעברית פרנסה). וזה לא פשוט בכלל, להוציא כסף על פרסום וקדום העסק קל מאוד ואין כל הבטחה שתראי אותו חזרה. את צריכה להבין את הצד הזה של המהלך הוא מפתה אך עשוי להיות קשה, יקר, מתיש ואף לא להצליח . לכן נסי לקבל עוד מידע המתיחס לאימון עסקי. מצד שני הדרך האיטית יותר של "מפה לאוזן" עשויה להצילח באם השרות שאת תציעי יהיה אכן מעולה.
 
למעלה