היי! אני חדשה, קוראים לי

HaMsTeR

New member
היי! אני חדשה, קוראים לי

גוני, ורציתי להמליץ על הספר החמוד והיפה- צ´רלי והשוקולדה ספר שרק מלשמוע את כל המאכלים שיש בו, רוצים לסיים את כל מפעל שוקולד עלית.... אל תקראו בלי שוקולד לידכם
 

ReD pArRoT

New member
אהלן

גם אני חדש, קוראים לי רוני, ואני גם רוצה להמליץ על הספר הזה.... (היי גוני יש לנו שמות דומים... :)) אכן ספר מדהים, ואל תעיזו לקרוא בלי שוקולד לידכם! יש לו גם ספר המשך "צ´רלי ומעלית הזכוכית הגדולה", אני חושב שככה קוראים לו... יש שם פחות שוקולד אבל עדיין נחמד... :) אני מכור רשמי לשוקולד, פשוט חולה על זה... מקווה להראות את עצמי כאן מדי פעם... יום טוב לכולם! :) ומזל טוב לנו על הפתיחה!
 

מיטללל

New member
גם אני ממש אהבתי את הסיפור הזה

בימי כיתה ד´ העליזים... מצטרפת להמלצה :)
 

ליאן.

New member
ברוכה הבאה, גוני! ../images/Emo24.gif

אני לא מכירה את הספר, אז תודה על ההמלצה..
הספר התווסף לעמוד הקהילה ויופיע שם מדי פעם.. (יש סבב של ספרים הקשורים לשוקולד). המלצות נוספות תתקבלנה בשמחה..
 

טליה ג

New member
איך שאהבתי את הספר הזה!

קראתי אותו מזמן, מזמן-בכיתה ג´! הספר מספר על ילד עני בשם צ´רלי שגר עם 2 הסבים ו-2 הסבתות שלו, שזוכה בהגרלה ומבקר במפעל שוקולד. באותו ביקור משתתפים עוד כמה ילדים, שגם הם זכו בהגרלה. החבורה מבקרת במפעל ועוברת בתחנות שונות שבהן מכינים את השוקולד. אבל הילדים האחרים הם בעלי תכונות רעות(אחד שמן ולקקן, אחת מפונקת ואגואיסטית וכו´) והם באים על עונשם בדרכים שונות במהלך הביקור, ורק צ´רלי ה"חנון" הממושמע נשאר עד הסוף. לצערי אני לא זוכרת הרבה, כי קראתי את הספר מאוד מזמן. לפני כמה שנים ראיתי את הסרט שמבוסס על הספר, אבל הוא בכלל לא משאיר את אותה חוויה כמו הספר.
 
למעלה