היי, אני רוצה לקנות נגן 4 ג'יגה

zoe1111

New member
היי, אני רוצה לקנות נגן 4 ג'יגה

אני מתלבטת בין האייפוד מיני לזן מיקרו של קריאייטיב ראיתי שהמחיר דיי דומה (לפחות באתרים שלהם), אם כי הזן טיפה יותר זול, אני אשמח לשמוע ממי שיש לו את אחד או מכיר אותם, מהם מה היתרונות והחסרונות ומה עדיף לדעתכם.
 
יש לי שאלה אליך שתעזור לך

מה אתה מחפש בנגן? בזין יש הרבה פאצים כמו רדיו טייפ מנהלים וכד' לעומת האיפוד שהוא מתאים רק לסחיבת קבצים ומוזיקה אולי לפי התיאור שלי האיפוד נשמע חרא אבל אם אתה רק צריך מויזקה לך על האיפוד
 

zoe1111

New member
אני רוצה בעיקר לשמוע mp3

לא ממש מעניין אותי רדיו או הקלטה אבל כן חשוב לי שיהיה מקום איחסון קבצים גדולים- תמונות, קבצי פוטושופ וכו אני חושבת ש4 ג'יגה בהחלט יספיקו לי לצרכים האילו..
 

zoe1111

New member
אגב, אני קונה בחו"ל

האם זה משנה מבחינת האחריות בארץ?
 

weird dust

New member
כן, התלבטות קשה

שני הנגנים מצויינים ולמרות זאת המיקרו נשמע לי טוב יותר. צריך לקחת בחשבון שהאביזרים שלו בעיתיים בארץ - קשה להשיג אותם.
 
כפי שכבר נאמר...

האייפוד והאביזרים שלו נגישים יותר בארץ. על שני המכשירים יש ביקורות טובות. אם אתה צריך את הנגן ל'מוזיקה נטו' קח את האייפוד, אם הפיצ'רים חשובים לך - לך על הזן מיקרו.
!
 

zoe1111

New member
פיצ'רים -

איזה פיצ'רים יש בו שאין באייפוד אם הכוונה לרדיו והקלטה אז זה באמת לא חשוב לי
 

weird dust

New member
אם הדבר היחיד שחשוב לך הוא מוזיקה

באמת אולי עדיף ללכת על האי פוד, הוא הנגן שהכי קל לתפעול והוא גם מאוד אופנתי היום. את תהיי מאוד מרוצה ממנו. יש כמה בעיות איתו שהן לא מקבלים מספיק אביזרים כמו מטען רגיל! חייבים לקנות קייס, אם לא הוא פשוט נשרט ומאבד מיופיו.
 
הנה

תקרא מה יש בזן http://www.computerland.co.il/Product.asp?Pid=ZENMICROG5&Cat2Cat1ID=18&Cat2ID=0&aff=Zap זה כל מה שיש בו ובאיפוד http://www.discclub.co.il/product.asp?Product_id=2317&Cat_Id=16 אם חשוב לך המקום לך על איפוד 6gb החדש
 
למעלה