היי, הנה מקרה מוזר שקרה לי...

nk29

New member
היי, הנה מקרה מוזר שקרה לי...

לפני חדש בערך היו לי כאבים בעיניים, משהו נורא. הן שרפו לי ממש. אחרי איזה יומיים שאני הולך ככה בבית ולא רואה כלום, ובקושי פותח את העיניים - התחילו לקרות דברים משונים.. קודם כל- כשאני פותח ספר - אני פותח אותו בדיוק (אבל בדיוק!) בעמוד שחיפשתי.. הייתי רואה דמויות והיה לי חזיונות פה ושם - גם לפני זה, אבל מאז המקרה הזה, זה כאילו התחדד באיזשהוא אופן... לדוג': אני בחור דתי, ולפני השינה כל לילה אומר קריאת שמע על המיטה. מאז המקרה הזה לפני חודש בערך אני רואה בכל פעם שאני מסיים לומר את התפילה - דמות שנמצאת ליד המיטה שלי. כל לילה אותה דמות. הייתי אצל רב מקובל - והוא אמר שאלו מלאכים, בלילה זה המלאך ה"אישי" של כלבן אדם - ששומר עליו בלילה, וזה שאני רואה דברים זה הכוונה מצידם של המלאכים. עכשיו,יש לי שאלה... זה נקרא לתקשר עם מלאכים? כי זה מצד אחד - מגניב, אבל מפחיד מאד מצד שני.. תודה רבה !!!!
 
זה בהחלט קרוב.

כשתתחיל לדבר איתם ו/או לקבל מהם מסרים אז זה נקרא לתקשר עם מלאכים (כרגע אתה רק רואה אותם). למה זה מפחיד?
 

טליה Talya

New member
היי ברוך הבא../images/Emo24.gif../images/Emo39.gif

איזו חוויה מיוחדת!!! אין ספק שיכולת הראיה העל חושית שלך התחדדה בעקבות הכאבים בעיניים. אומנם העיניים שלך כאבו והיו עצומות אך העין השלישית שלך נפתחה. ולכן אתה מסוגל להבחין בישויות אור ובמלאכים. המיקריות של פתיחת עמוד בספר בדיוק זה שחיפשת כל איננו מיקריות!!! אין ספק שמישהו מנסה לסמן לך לשים לב לצירופי המיקרים הללו לשים לב להתחדדות החושים העל טבעיים שלך. מקסים!!! ואל תפחד!! אני יודעת שזה מרתיע מאוד בהתחלה (גם לי זה היה מפחיד כשרק נחשפתי ליכולות שלי) תהיה בטוח שאתה מוגן ומואר ולא יגרם לך שום רע!!!
 

טליה Talya

New member
הנה קצת מידע על "העין השלישית"../images/Emo84.gif

העין השלישית ממוקמת מול מרכז המצח והיא אחראית על תפקודי המוח והחשיבה. אנשים שזכו לפתוח את הצ'אקרה הזו הם בעלי כושר ריכוז וזיכרון יוצאי דופן, כמו גם יכולות על-טבעיות. חסימה של הצ'אקרה הזאת מתבטאת בעצבנות, בציניות, בטיפשות או באינטליגנציה אנוכית. אדם שיש לו פתיחה חזקה של העין השלישית נמצא כמעט כל הזמן במצב של ערות צלולה ותשומת לב חריפה, העיניים שלו פקוחות והראייה שלו מדויקת, חודרת ועמוקה. הנפש שלו שקטה ומאוזנת, והריכוז שלו כמו גם הזיכרון ויכולות הניתוח יוצאים מן הכלל; הוא מסוג האנשים היכולים ללמוד למבחן בזמן קצר ולקבל בקלות ציון מעולה. הכושר המילולי שלו חזק וקשה מאוד לנצח אותו בוויכוח, העיניים שלו ערות ויש בהן ניצוץ של גאונות. העוצמה המנטלית שלו מעניקה לו כריזמה שיכולה לשנות באופן מהותי את דעותיהם של אנשים אחרים. כשהעין השלישית נפתחת, החיפוש אחר האושר לא מוגבל יותר לחיפוש בסביבה החיצונית אלא מתפשט גם אל העולם הפנימי. כאן, בתוך החלל המקודש שבעומק הווייתו, מוצא האדם אושר שאינו תלוי בדבר. כשמחשבתו עוצרת מלכת הוא מגלה בהדרגה כי כל מה שחיפש אי פעם נמצא בו זה מכבר. התודעה שעד עכשיו יצאה לדוג את האושר בחוץ מגלה שהיא בעצמה האוקיינוס ושיש בה אינסוף מזון. ההכרה, שעד עכשיו ראתה רק את הפן הסופי, המוגדר והיחסי של העולם, פוגשת מציאות אחרת. ובמילותיו של המשורר וויליאם בלייק: "כשדלתות התפיסה מתנקות העולם נראה כמו שהוא, אינסופי". לכתבה המלאה
 
למעלה