היי, ה ת ג ע ג ע ת י .....

noreenie

New member
אצלי כנ"ל בעניין מסיבת הרווקות

למסיבת הרווקות שלי אחותי הכינה ארוחה מלאה - ואני שילמתי את העלות של החומרים, משהו כמו 1500 ש"ח... לא מצא חן בעיני שזה יפול על החברות או על אחותי, כי אני ביקשתי את המסיבה - זה לא צריך להיות תשלום אקסטרה עבור כולן, גם ככה הן הביאו מתנות גם למסיבה וגם לחתונה. ובקשר ליומולדת, אני מסכימה שיותר מתחשב לחגוג בבית ולא להפיל את העניין על חברים. נראה לי מנומס שאם כבר חגיגה מהסוג הזה - שהחברים יארגנו ולא הזוג. זה שהזוג מארגן לעצמו חגיגה שבה התשלום כולו על החברים, זה קצת לא מתחשב. באמצע ובסדר זה משהו כזה שהזוג מארגן במקום מסויים מסיבה וחלק מהתשלום נופל על החברים אבל יש אקסטרות, כמו אוכל או הופעה על חשבון הזוג.
 

noreenie

New member
ואני חייבת לציין ש

פעם אחת עשינו מסיבה בפורמט כזה, זה היה כשאהובי ארגן לי מסיבת הפתעה בחוף דור. כל אורח שילם כניסה 20 ש"ח, אבל כל האוכל היה עלינו ועל המשפחות - בשרים על האש, סלטים, פירות והמון המון מתוקים תוצרת בית.
 

nikit1

New member
עכשיו אני מרגישה ממש רע...

את ימי ההולדת שלנו בשנתיים האחרונות חגגנו בבית קפה או פאב עם חברים...זה אף פעם לא היה במקום עם מינימום הזמנה, ואף פעם לא מסעדה אלא בית קפה/פאב שאפשר להזמין בו גם כוס קפה או בירה וזהו אבל כן בת"א מוכת בעיות החניה... לא יודעת מה לומר, אף פעם לא חשבתי שאני מכריחה מישהו להגיע או להוציא יותר ממה שתיכנן על יום ההולדת שלי. אנחנו מקפידים ליידע לגבי סוג המקום והרכב המוזמנים ואני מצפה ממי שלא נוח לו שפשוט לא יגיע...הרעיון מבחינתי לפחות בחגיגה כזו הוא התאספות של כמה חברים, שבירת שגרה לציון ארוע כלשהו והמתנות/אוכל הם דבר משני. אני מאד מקווה שאף אחד מהחברים שלנו לא חש כזה תסכול כי גם השנה אני מתכננת לחגוג בחוץ (לא נראה לי שבחודש השמיני יהיה לי את הכוח לארגן לעצמי מסיבה בבית...) למרות שעכשיו פתאום יש לי "מחשבות שניות"... וכמובן- ברוכה השבה לונצואלה
 

אתי@

New member
אל תרגישי לא בנוח

אם אתם תמיד חוגגים במסגרת של "חבר'ה" ובמקומות לא יקרים מידי בלי מינימום הזמנה ובלי התחייבות לאכול, אז זה בסדר. בסה"כ קבעתם בילוי משותף
מה שאמרנו זה שיש מצבים שהם ממש מעידים על חוסר התחשבות בגלל המיקום, המועד והחברה.
 

עששית

New member
מצטרפת לחוסר הנוחות ../images/Emo4.gif

לגיא היה יומולדת וחשבנו לצאת עם חברים, שלא מכירים אחד את השני לבית קפה - פאב. חשבנו על שעה 21:00 כך שמי שרוצה לאכול יאכל ומי שלא רק ישתה או משהו. אין מינימום הזמנה ואין בעיות חניה (ירושלים...). ואכן מדובר על כמה חברים שלא בדיוק כולם מכירים, אבל יש כאלה שכבר מכירים קצת. ונראה לי שרק החברים הטובים במיוחד יביאו מתנה, השאר לא. נראה לי סביר, לא?
 
מודה שבחיים לא שמעתי על הפורמט הזה.

ואם זה היה קורה לי - כלומר - הזמנה למקום, מינימום הזמנה וכיו"ב - קרוב לוודאי שלא הייתי באה...
 
למעלה