היי יקרים שלי

היי יקרים שלי../images/Emo171.gif

ובכן.
רציתי לדעת מי העתיק ממי הארי פוטר מרומח הדרקון או רומח הדרקון מהארי פוטר? לנוכח הדמיון בין הספרים אשמח לדעת אם לנוויל לונגבוטום יש מקביל ברומח הדרקון כי כבר שכחתי (הרי קראתי את זה מזמן מזמן) תודה
גברת אמה.
 
שלום.../images/Emo54.gif

סביר להניח ש"הארי פוטר" הועתק מרומח הדרקון, מהסיבה הפשוטה שרומח הדרקון נכתב קודם. אני לא יודעת אם לנוויל יש מקביל ברומח הדרקון, אבל מצד שני אני גם לא יודעת מהן לדעתך שאר נקודות הדמיון. אשמח אם תכתבי אותן.
 

Gutterball

New member
יש אופציה גם שזה לא מועתק את יודעת...

לא רומח הדרקון ולא הארי פוטר המציאו ת'ז'אנר הזה. והארי פוטר לא כ"כ דומה לרומח הדרקון.
 

ziog93

New member
כנראה הארי פוטר מרומח הדרקון אבל

לא נראה לי שהייתה העתקה. אני אישית לא מוצא נקודות דמיון מלבד הז'אנר ומלבד חלק קטן מהסיפור של רייסטלין ופיסטנדיליוס. גם הרקע לעלילה שונה מאוד
 

The Snow fox

New member
WTF? לא 0_____O

מה הקשר בכלל? ספר פנטזיה אורבני על בית ספר לקוסמים וספר פנטזיה נוסחתי על ...טוב, כבר שכחתי אפילו מה הם עושים. נלחמים ברשע? גם בהארי פוטר? אה, אוקיי, אז חצי מיצירות התרבות בכל מדיום הם ההתעקה. פנטזיה עם לחימה ברעים... אשמח לדעת אם לנוויל לונגבוטום יש מקביל ברומח הדרקון?... תעשי לי טובה. אני לא מאמין איך הגבתם לה תגובות נורמליות, אותי ההודעה הדבילית הזאת ממש קוממה.
 
ואותי התגובה שלך קוממה.../images/Emo54.gif

למה לקרוא להודעה "דבילית"? אולי לדעת הכותבת יש נקודות דמיון ואתה פשוט לא רואה אותן? גם אני באופן אישי לא רואה נקודות דמיון בין "הארי פוטר" ו"רומח הדרקון", אבל זה לא אומר שאין, וכפי שאתה רואה הזמנתי אותה לפרט אותן. זה דבילית לפסול הודעות של אחרים רק כי אתה לא מבין אותן.
 
אין דמיון כלל

ה``פ הוא בעיקרון נועד לילדים לשם כך הדמיות בו הם שחור לבן. או טובות יתר על המידה או רעות יתר על המידה. בשונה מהרומח שבו הדמיות הם יותר אפורות יש בהם גם רוע וגם טוב. רייסטלין הוא הסמל לכך. אך גם סער שאמור ליצג איזה טוב מרובע מסכים למזימות אפלות כמו להחליף את המקבת.
 

Knotted String

New member
אף על פי שזה לא הדיון בכלל...

מה שאמרת לא נכון בכלל. לא כל הדמויות בה"פ הן שחור ולבן. לראיה- סנייפ, סיריוס. יש עוד מלא דוגמאות.
 
למעלה