היי...יש לי שאלה...

oRSuKy

New member
היי...יש לי שאלה...

קודם כל אני בת 15 וחצי...אני 1.65 ואני שוקלת 48... אני יודעת שזה רזה וזה ככה טיבעי בחיים שלי לא עשיתי דיאטה...אבל בכל זאת אני רוצה להוריד איזה 3-4 קילו...אז ניסיתי לא לאכול כמה ימים והצלחתי...ואז חברה שלי אמרה לי שאם אני לא אוכלת היא לא תדבר איתי בחיים...אז אני רוצה למצוא דרך טובה כדי לרדת...דרך בריאה...שאני לא יעלה בחזרה...מישהו יכול להמליץ לי על איזה דרך??כי אני לא רוצה להיות אנורקסית!! תודה למי שעונה:)
 
תשובה לא מקצועית

למה לך לרדת עוד את גם ככה בתת משקל אם תרדי עוד זה כבר יכול לפגוע בבריאות לדעתי את אפחלו צריכה לעלות קצת
 

אנילה1

New member
oRSuKy בנים לא אוהבים בנות רזות

מדי. אם זאת המטרה שלך לרזות, את סתם מבזבזת אנרגיה. את לא יכולה להיות דוגמנית כי את לא גבוהה מספיק, אז זאת לא הסיבה. לדעתי את רוצה לעשות משהו בכדי לשנות את גופך. אם תאכלי ללא שינוי, ותעשי קצת יותר ספורט, את תבני שרירים ששוקלים יותר משומן, ואולי תשקלי יותר. אבל יחד עם זאת תראי יותר רזה ויותר מוצקה. לסיכום ספורט מסוג המחטב את הגוף, עדיף מאשר שינויים בהרגלי מזון. וגם פה לא להגזים בכדי לא להפסיק את המחזור החודשי. ובכדי לא לחבל במערכות ההורמונליות העדינות של הגיל שלך. לדעתי את זקוקה לייעוץ בספורט בכדי לא להזיק לעצמך.
 

Naughty Girl1

New member
לא לאכול?

שמעת על המשפט "בשביל לרזות צריך לאכול"? גרוע מאוד הפסקת לאכול. את יכולה לפגוע בחילוף החומרים שלך, במחזור, ובהתפתחות. את רק בת 15 וחצי, את מתפתחת , גודלת, הופכת לאישה. אל תסכני את הבריאות שלך בגלל 3-4 קילו.
 

oRSuKy

New member
אוקי...תודה

לכול מי שענה!! חחחח אני לא רוצה להיות דוגמנית או משהו... אבל בסוף אני לא יעשה כלום אני ישאר איך שאני ושהו תודה לכולם על התשובות!!
 
למעלה