אתה מזכיר ימים בהם הייתי
תופס טרמפים בתור חיל מחיפה לבאר שבע, לפעמים הנסיעות היו בלילה כי הייתי חייב להתיצב ב 8:00 בבסיס. בדרך כלל הייתי תופס טרמפ עם נהגי משאיות שהיו נוסעים מחיפה לאילת. בהרבה מקרים הנהג היה מודיע לי שזאת כבר הנסיעה השניה שלו באותו יום והוא עייף והוא ביקש שאני לא ארדם ואדבר איתו כל הדרך או אשיר במקום זה. כמובן שהעדפתי לדבר, וכך העברנו את הדרך בצורה שאפשרה לי להגיע לבסיס ולנהג להשאר ער. עוד זוג עיינים בנסיעה זה ההבדל בין הרדמות הנהג לבין להמשך הנסיעה. תעשי במקרה כזה מה שנראה לך, אני אמשיך לדגול בשיטה שלי של מניעה.
תופס טרמפים בתור חיל מחיפה לבאר שבע, לפעמים הנסיעות היו בלילה כי הייתי חייב להתיצב ב 8:00 בבסיס. בדרך כלל הייתי תופס טרמפ עם נהגי משאיות שהיו נוסעים מחיפה לאילת. בהרבה מקרים הנהג היה מודיע לי שזאת כבר הנסיעה השניה שלו באותו יום והוא עייף והוא ביקש שאני לא ארדם ואדבר איתו כל הדרך או אשיר במקום זה. כמובן שהעדפתי לדבר, וכך העברנו את הדרך בצורה שאפשרה לי להגיע לבסיס ולנהג להשאר ער. עוד זוג עיינים בנסיעה זה ההבדל בין הרדמות הנהג לבין להמשך הנסיעה. תעשי במקרה כזה מה שנראה לך, אני אמשיך לדגול בשיטה שלי של מניעה.