היי לכולן, אשמח לקרוא חוות דעת...

rikiarb

New member
מזל טוב... לכמה אורחים את מכינה???

המון בהצלחה ותפעילי גם את בן הזוג... שיבין את ההתמכרות על ההתחלה...
 

veredj

New member
אז ככה...

קודם כל תודה. עוד לא החלטתי אם נחלק לכל אחד ואחד בכניסה או לכל זוג שיגיע וכו'.אשמח לשמוע דעתך... לגבי החצי, הוא כבר ביקש לעזור לי עם זה אז החלטתי שהוא יעזור לי להדביק את המגנטים ולהכניס לשקיות אורגנזה. כל העניין הזה הוא חוויה. מקודם נעלמתי לכמה שעות והכנתי קרוב לעשרים חמסות... אני נהנית מכל רגע ולא שמה לב לזמן שעובר.
 

rikiarb

New member
מאחר שמדובר במגנט - הייתי מכינה אחד

לכל זוג. גם כך זו עבודה רבה... תהנו מההכנות גם של המגנטים וגם של האר הדברים המרגשים...
 

נאוה ר

New member
בחתונות שאני הייתי

לרוב שמו כמה על כל שולחן והאורחים שרצו כבר לקחו. זה חוסך את האדם שעומד בחוץ ומחלק. שיהיה במזל טוב!!!
 

veredj

New member
זהו אבל זה בעייתי

כי יהיו אלו, אולי דווקא הרחוקים שירשו לעצמם לקחת כמה יחידות. חשבתי גם על אופציה של לשים על השולחנות אבל גם אז אני בטוחה שיקחו, או שאצטרך להכין כמות גדולה מדיי מהרגיל כי זוג לא צריך לקבל 2... נכון לעכשיו נראה לי שאשים מישהי מהאולם בכניסה.... תודה בכל אופן.
 

נאוה ר

New member
מי שירשה לעצמו - יוכל

גם לגשת שוב למחלקת מהאולם או לשלוח את בן הזוג /ילד לקחת עוד אחד. מזמינים לחתונה אנשים שאוהבים אותך ומקווים שגם אחד את השני. ומשאירים את האמון והאהבה במרכז הארוע. חבל להתעסק אם זה. אם את רוצה מאוד את יכולה לשמור לך כמה שאם יספרו לך שבוע אחרי החתונה שלא נשאר להם - אז לתת להם אחד. אבל זה רק כדי להיות על הצד הבטוח. בכל מקרה שיהיה לך זמן יצירה מדהים - החמסות מקסימות בעיניי וכמובן תהני בחתונה
 

veredj

New member
את בהחלט צודקת...

אני חושבת שכך אעשה... ואשאיר לי בצד שאם ייגמר מהר באותו ערב, אוציא עוד לטובת המאחרים ואשאיר עוד אצלי בבית למי שיגיד לי אחרי שהחתונה שלא קיבל.... תודה רבה רבה!
 
למעלה