היי מה קורה אני המנלהת החדשה של הפורום

היי מה קורה אני המנלהת החדשה של הפורום

היוש אנשנושים מה קורה? אוקיי אזז........ רוצים לדעת מי אני? אני רוני פישביין מרמת השרון ואני בת 10 הופעתי בטלוויזיה בערוץ הילדים הייתי ילדת הבימי הראשונה אוקיי ליפני בערך שבוע נינסתי לעמוד בימי של יפתי וראיתי שכתוב?: יפתי מחפש מנהל/ת פורום חדש/ה ואני שלחתי לא הודעה ואמרתי לו שאני מיתנדבת והיום הוא ענה לי ואני מנהלת הפורום החדה אתם יכולים ליקרוא לי: רוני רון רונרון וכל מיני או מה שתירצו טוב חג שמח נשיקות ביושששששששש
 

רומן14

New member
חחחחחחחחחחחחחח

את לא יכולה להיות מנהלת בפורום את לא חוקית להיות מנהלת את יכולה לגלוש פה בסבבה אבל להיות מנהלת לא מנהלים זה מגיל 16 ומעלה !!!
 
אתה טועה

בגלל שיש לי בימי אני דיברתי עם יפתי כי גם לו יש עמוד בימי והוא אמר לי שאני מנהלת הפורום!!!
 

רומן14

New member
את טועה כפרות

את לא חוקית לנהל פורום שתהיהי בת 16 תנהלי את הפורום
 
תתבגרו(??) אתם הסיבה

שמלא אנשים לא יכנסו לפורום הזה. הוא מוצף בילדים קטנים בלי שום בגרות. לפני שנכנסתם היו כאן אנשים שאהבו ודיברו על המוזיקה של יפתי,עד שנכנסתם וזה הפך לפורום ערוץ הילדים כלשהו. בחיאט לפני שאתם עושים "שלח" על הודעה שלכם,תקראו אותה(ואל תשלחו אותה!)..
 

רומן14

New member
אני בן אדם בוגר

מהה אתם רוצים שיפתחו פורום לערוץ הילדים וישימו שמה את כול המנחים וידברו שמה על שטויות
 
אה אז שיפתחו את זה בתפוז ויעשו את זה?../images/Emo4.gif

כי זה מה שקורה,פורום יפתי משום מה הפך לפורום בימי וערוץ הילדים. יפתי הוא זמר,והפורום הזה זה פורום באשכול מוזיקה!!ואם אתה או כל אחד מהחברים האלו שלך פה לא יודע את זה או בספק לגבי זה,יכול לשאול בתפוז.אז בחיאט בלי חארטה על ערוץ הילדים ועל בימי.ובלי מריבות של בני 15. האלבום עומד לצאת וזה מה שמעניין עכשיו. לא איזה כיף היה בערוץ היום או אתמול.ולא מאיזה גיל אפשר לנהל פורום.
 
למעלה