היי מלא זמן לא כתבתי פה..

Roy1232

New member
רוב להקות הר-ו-ק.

BSB הם להקת פופ לכל דבר ולפופ יש חוקים משלו
אם אני לא טועה בפופ אנשים בד"כ מבצעים שירים שנכתבו והולחנו ע"י אחרים.. מבחינת להקות רוק זה בד"כ 100% מקורי
 

FunkyMonk

New member
לא ממש...

יש המון להקות שמסתמכות על אאוט-סייד רייטרס. בעיקר בישראל, אך גם בחול.
 

V e g

New member
אני לא ממש מסכים

עם "המטרה הסופית של כוכב נולד היא דווקא לקדם את אלה שיש להם חומר חדיש ומקורי על ידי חתימת חוזה עם חברת תקליטים". האם אמן אמיתי באמת יוותר על עקרונותיו בשביל פרסום? יופיע בפרומואים? יבצע אינסוף קאברים לשירים שהוא לא סובל אך יכולים לעזור לו לזכות? יכנע לתכתיבי לבוש? ישיר דואטים דביקים? יחזור אחרי שנה לתכנית כי היא חתומה על הצלחתו? כל אלה חייבים לקרות, משום שאיפשהו במוח המעוות של צביקה הדר ושות', אלו הפרמטרים להעריך כשרון - ורק בתכתיב הזה, הוא ראוי לעזרה, מימון ופרסום. זהו מצב מעוות מיסודו - אמן אמיתי, בין אם הוא יודע או לא לשווק את עצמו, אינו הולך לכוכב נולד, ולו רק בשל ההשפלה הכרוכה בזה. אמן אמיתי גם אינו רוצה בפרסום, הכרה וכסף, כפי שהוא רוצה שיעריכו את יצירתו - הוא יעדיף להתכלב ולהופיע מול 20 איש, כמו שכל אמן ראוי התחיל. למרות הרצון הכביכול טוב של כוכב נולד, הם אינם נותנים הזדמנות טובה לכולם - הם מנפים עוד בהתחלה אנשים שלמרות כשרון כזה או אחר, אינם מושכים רייטינג. אז נכון שהראל מויאל כותב שירים ויש לו כשרון. אבל אם כל זה לא היה, כמו לפי 15 שנה, והוא היה בא לחברת תקליטים, את חושבת שהיה קורה משהו? יש המון אנשים כשרוניים, אבל גם לאנשים כשרוניים אין תמיד משהו מעניין לומר. אף אחד מהאנשים שהתחרו עד כה בתכנית הזאת, אינו מעניין כיוצר, הוא ודאי היה נשאר אלמוני בלעדיה, למרות שכולם נחמדים ושרים יפה.
 

K i R i

New member
לאמר את האמת,

לא סבלתי את כוכב נולד עד העונה הזאת. ת'אמת אני לא אוהבת את נינט, סקעת או סעדו וכמוני מצאתי עוד המון אנשים שלא ראו אף פעם כוכב נולד ופתאום בעונה הזאת מצאו ככה מישהו שהתחברו אליו/ה נינט באמת ממוסחרת מדיי, היא מותג לילדים קטנים וכמוה כך השאר שבינתיים ניצחו א-ב-ל הפעם איכשהו ראיתי ושמעתי כמה מהמשתתפים בעונה שאהבו את היצירה עצמה, שהכינו יצירות משלהם ועוד בטוח יצאו איתם בעתיד אבל בלי הדחיפה מכוכב נולד מי היה יודע אם הם היו מצליחים. בסופו של דבר אם מישהו מוכשר באמת ייצא משם (מה שאני מודה שלא קרה ב3 העונות הראשונות) אז לא יזכרו מאיפה התחיל. כי אני למשל לא יודעת איך ת'ום יורק התחיל, אין לי מושג אם הוא שר בפאבים, בתי קפה או מחזות זמר.. אני מודעת בעיקר למוסיקה שלו עם רדיוהד כיום ולא ממש אכפת לי מה הוא עשה ואיך לדרך למעלה. וכך גם יהיה אם מישהו כשרוני באמת ייצא מכוכב נולד, כזה שיכתוב וילחין יקבל קרדיט על העבודה שלו בלי קשר לאיך שהוא התחיל. כזה שימשיך משם את הקריירה שלו עם קאברים ולא עצמאי לא יקבל קרדיט.
 
זו בדיוק הנקודה...

ט'ום יורק התחיל בפאבים (פה בישראל אפילו) ובמקומות חשוכים ונטולי מעריצים... וכשמסתכלים על רדיוהד זה לא נכון להתעלם מאיך שהם התחילו והדרך שהם עשו - כי בלי זה אי אפשר באמת להעריך יכולת יצירתית. העניין הוא שסביר להניח שכל מוסקאי, גם פחות טוב, אם תעמידי לרשותו צבא של מפיקים, כותבי שירים ופזמונאים - תוכלי להפוך אותו לכוכב. מה זה אומר עליו בתור יוצר, כלום. הוא כלי של אנשים אחרים לעשות כסף. מה שכוכב נולד עושה זה לא לגלות אנשים מוכשרים שעבדו קשה כל החיים שלהם בשביל ליצור ואז נותן להם פלטפורמה להמשיך וליצור - אלא לוקח אנשים צעירים חסרי ניסיון יחסית ובעלי פוטנציאל (לא תמיד) ומשבץ אותם במיינסטרים והופך אותם למכונת כסף. מה שעצוב הוא שיכול להיות שאותם אנשים היו באמת הופכים להיות מוסיקאים משפיעים וחשובים לולא ההתערבות הלא טבעית של כוכב נולד. אין דבר כזה כישרון אינסטנט - רק אשליה של הצלחה.
 

FunkyMonk

New member
עזוב את זה...

הם הורסים את תעשיית המוסיקה בארץ. ככוב נולד מקדם וממנף אנשים חסרי כשרון, שהם לא אמנים בכלל.. ובכך רומס את אלו שכן אמנים, את אלו שכן מוכשרים, את אלו שכן צריך להכיר. חברות התקליטים מעדיפים כוכבי-נולד, כאלו שיכניסו להם כסף, ולא איזה להקת אינדי-פופ חדשה ולא מוכרת, כזו שיכולה להכניס לארץ ז'אנר חדש, או איזה טוויסט עולמי. לא פלא שהרבה יוצרים פונים לחו"ל, והם לא רשומים בארץ. כי בארץ כל מה שחתום בלייבלים רציניים זה זבל!
 

Queen for a day

New member
אממ

השנה באמת הגיעו מוכשרים, מאוד מוכשרים אפילו. אבל נורא חבל שהם יתפרסמו בצורה כזאת.
 
למעלה