קראתי פה המון שטויות
א) הבצפר נבחר להכי טוב בעמל בגלל שרשת עמל היא רשת מאד נמוכה ברמת החינוך שלה ב) ספריית בצפר אולי יש בה מחשבים סבירים אבל מבחר הספרים בה מגוחך ג) לאף אחד לא צריך להיות אכבת המסלולים ב´ ו-ג´ בגלל שאם הם לא ב-א´ זה בגלל שתי סיבות או שהם לא רוצים או שהם טיפשים ובכל מקרה עדיף להם לעזוב את בצפר ולעבוד בבנייה ד) אחרון והחמור מכולם הרמה של המורים מאוד נמוכה אני ל אציין שמות אבל אני לומד אצל מורה למחשבים שבאמת לא יודע כלום למרות שרואים שהוא מנסה יש ל-5 יחידות אנגלית (בעליונה ב´) מורה (אני לא לומד אצלה אבל חברים שלי כן) לה מסוגלת להגיד משפט אחדבאנגלית בלי לרשום אותו קודם וגם אז הוא יהיה ברמה נמוכה. חוץ מזה מאז האינטגרציה (איחוד בתי הספר בנהריה) התלמידים היכולים נאלצים לבלות באותה כיתה גם עם חלשים מהם בהרבה ואני לא מתכוון רק למקצועות הומניים אלא גם במגמת מחשבים ופיזיקה למצטיינים. אני מאמין שהפתרון לבעיה הוא לעשות מכל כיתה מסלול משל עצמו וככה הכי טובים מכל הבצפר ירוכזו בכיתה אחת.
א) הבצפר נבחר להכי טוב בעמל בגלל שרשת עמל היא רשת מאד נמוכה ברמת החינוך שלה ב) ספריית בצפר אולי יש בה מחשבים סבירים אבל מבחר הספרים בה מגוחך ג) לאף אחד לא צריך להיות אכבת המסלולים ב´ ו-ג´ בגלל שאם הם לא ב-א´ זה בגלל שתי סיבות או שהם לא רוצים או שהם טיפשים ובכל מקרה עדיף להם לעזוב את בצפר ולעבוד בבנייה ד) אחרון והחמור מכולם הרמה של המורים מאוד נמוכה אני ל אציין שמות אבל אני לומד אצל מורה למחשבים שבאמת לא יודע כלום למרות שרואים שהוא מנסה יש ל-5 יחידות אנגלית (בעליונה ב´) מורה (אני לא לומד אצלה אבל חברים שלי כן) לה מסוגלת להגיד משפט אחדבאנגלית בלי לרשום אותו קודם וגם אז הוא יהיה ברמה נמוכה. חוץ מזה מאז האינטגרציה (איחוד בתי הספר בנהריה) התלמידים היכולים נאלצים לבלות באותה כיתה גם עם חלשים מהם בהרבה ואני לא מתכוון רק למקצועות הומניים אלא גם במגמת מחשבים ופיזיקה למצטיינים. אני מאמין שהפתרון לבעיה הוא לעשות מכל כיתה מסלול משל עצמו וככה הכי טובים מכל הבצפר ירוכזו בכיתה אחת.