היי, פותחים פורום ולא מודיעים לי?!

Scum Bunny

New member
היי, פותחים פורום ולא מודיעים לי?!

אוף איתכם. בכל אופן, ברכות על הפורום החדש. הרשו לי להציג את עצמי: סקאם באני- סטודנט, אמן קומיקס חובב ואספן חובבני עוד יותר של פיגרז ומוצרים נלווים. את רוב האוסף שלי אפשר לראות בדיון הזה בפורום קומיקס. הוא כולל בעיקר גיבורים של סרטי מדע בדיוני/אימה אבל גם כמה ממשחקי מחשב ואנימה. התוספות האחרונות לאוסף שלי, שלא הופיעו באותו פתיל בפורום קומיקס, הם Redvane מסדרת Mutant Earth של סטאן ווינסטון (הספקתי לתפוס עוד אחד כשהם כבר נמכרו ב-30 שקל לשניים בטויז-אר-אס), והלבוי ללא חולצה מסדרת Hellboy 1.5 של Mezco. מעניין לציין שלמרות שאין לו חולצה יש לחבוב מעיל בד (או עור מלאכותי, בכל אופן) שווה למדי. ביקורת ותמונות איכותיות יותר- בהמשך, אם יהיה לי זמן. מכיוון שזה גם פורום ל-movie props (לא?) ייתכן שהבחנתם ברובה הפעימות שתלוי מתחת למדף עליו שוכן האוסף שלי. למתעניינים, זה דגם מנייר. למידע נוסף ותמונות מפורטות יותר- בביקורת הזו.
 

TheBursar

New member
לא קוראים

וזה מה שקורה. מפספסים דברים טובים דרך אגב אחלה אוסף
 
ברוך הבא!

אחלה אוסף! הפורום אכן נועד לא רק ל-AF (שעל שמם קרוי הפורום), אלא גם כל מה שמסביב... Movie Props, GK, Scale Models... (וכל דבר נוסף - נשמח לשמוע...) בכל מקרה, איתי לפחות התחלת על הצד הטוב ביותר.... דגם נייר של Pulse Rifle - גאוני! עד שאקנה את ה-MP של בחור בשם Spat הדגם הזה יהיה מעולה...
 

alon3232

New member
היי BUNNY - ברך הבא והרובה מדהים !

הייתי משוכנע שאתה מודע לפורום ורק עסוק מדי בכדי לכתוב. מה המצב ? רבותי קבלו אל שורותינו את Scum Bunny האחד והיחיד. למרות שאנחנו מכירים הצלחת להפתיע אותי עם דגם הנייר של רובה המארינס מ-Aliens- בדיוק לפני 10 דקות סיימתי לראות את הסרט הנ"ל בגירסת Special Edition באורך שעתיים שלושים ושבע דקות ! מדהים ! לdגבי הרובה - תן עוד פרטים - באיזה נייר השתמשת ? כמה זמן ארכה הבנייה והאם הצלחת בנסיון ראשון או שלקח לך כמה נסיונות להגיע לתוצאה - נראה מדהים! איזה עוד דגמים אתה מכיר של PROPS מ-ALIEN ? ראיתי שיש למכירה רובי AIRSOFT של הדגם ולאחרונה יצא למכירה גם REPLICA של גלאי התנועה Motion Tracker אבל המחירים בשמיים - מתחילים ב-300 דולר כך שעדיף לאמץ אץ דגם הנייר שלך. http://www.toynk.com/catalog/alien_motion_tracker_3323018.htm תודה שחשפת אותנו לתחום חדש של בניה עצמית מנייר של PROP ו-REPLICAS - הרבה יותר יצירתי והרבה הרבה יותר זול מלקנות. תמשיך להיות פעיל
 

Scum Bunny

New member
ברוך הבא לעולם הקסום של Papercraft

קודם כל, אני רוצה לציין שיש לי את ה-Alien Quadrilogy אז ננה בננה. שנית, בנוגע לדגם ה-Pulse Rifle: את רוב מה שהיה לי לומר עליו אתה יכול לראות בביקורת שלי בלינק שקישרתי אליו בהודעה הראשונה. את הדגם שבתמונות בביקורת בניתי מנייר glossy שהדפסתי עליו בבית את התבניות שהורדתי מהאינטרנט (עוד על זה בהמשך). זה נייר מספיק עבה לצורך העבודה, וכיוון שמדובר בדגם גדול שבנוי מ-30 דפים מודפסים כאלה הוא יוצא מאסיבי למדי ודי כבד. בניית הדגם ארכה כ-10 שעות (מפוזרות על פני יומיים שלושה), בעיקר כי הקנה בנוי מחלקים עם המון שקעים קטנים בהם שצריך לחתוך ולהרכיב בנפרד. תראה למה אני מתכוון אם תנסה להרכיב אותו בעצמך. מה שכן, בבוקר שאחרי כן נפלתי על הדגם וריסקתי אותו לחתיכות, ככה שנאלצתי לבנות אחד חדש. את החדש, שמתנוסס כרגע על הקיר שלי, הדפסתי על נייר "מנילה" (2.6 גרם נדמה לי) בחנות שכפול. העלות של הפקת 30 תדפיסים צבעוניים בחנות שכפול זולה בהרבה מעלות הדפים והצבע שתוציא על הדפסה בבית, אז לתשומת לבך. בנוסף הדגם נראה טוב יותר כשהוא לא על נייר מבריק. יש באינטרנט הרבה דגמי נייר שאפשר להוריד חינם-אין-כסף, להדפיס ולבנות לבד. אבל אחרי יותר משנה של חיפושים אני יכול להעיד שאין הרבה דגמים שטובים יותר מאלה שעושה ג'אן רוקר, האיש שאחראי לרובה הפעימה הנפלא הזה. האתר שלו שמוקדש בעיקר לסרט Aliens מכיל עוד כמה דגמים בגודל טבעי כמו מכשיר האיתור הקטן ושעון היד שקשור אליו מאותו הסרט, או אקדח ה-Lawgiver של השופט דרד. בנוסף יש בו שפע דגמים קטנים מתוך העולם של Aliens כמו הנגמ"ש או אפילו דיאורמה של המושבה LV-426 כולל כל המבנים ודגמים קטנטנים של כלי הרכב שנראו שם בסרט. בנוסף יש שם דגמים נוספים מתוך מגוון סרטים, קומיקס ומשחקי מחשב, וכולם נראים נפלא. מה עוד שאפשר למצוא את ג'אן ב-ICQ ולהודות לו אישית על הדגמים, שזה בכלל נחמד. אני מת על האינטרנט.
 

Scum Bunny

New member
אוקיי, החדשים באוסף- 1) Redvane

Redvane היא הדמות הכי posable בסדרת Mutant Earth של סטאן ווינסטון, עם מפרקי ציר בברכיים ובמרפקים ומפרקים כדוריים בכתפיים (ועוד מפרקים חתוכים בכל שאר המקומות), מה שמאפשר לו טווח תנועה רחב למדי. מצד שני, הוא אולי הדמות הכי פחות "יפה". הצביעה שלו (בעיקר בחלקי ה"עור") שטוחה, הוא עומד עקום על הבסיס שלו והגלימה שלו כל הזמן נופלת. מצד שני הוא עדיין נראה יותר טוב מרוב הדמויות שיצרו חברות אחרות, וב-15 שקל באמת אין מקום להתלונן. הוא גדול, מפורט עד כדי כאב ובא עם בסיס תצוגה משלו (קרקע מכוסה גרוטאות), שני רובים, גלימה מתפרקת ומסכת גז מתפרקת שמתחברת עם צינור לשקע בחזה שלו. מקפרליין יכולים ללמוד דבר או שניים מווינסטון.
 

Scum Bunny

New member
2) Butterball

זה בשבילך, Boone Butterball הוא אחד הcenobites המקוריים בסרט Hellraiser (מעורר הגהנום) של קלייב בארקר. הדמות היא מתוך הסדרה השנייה של NECA. בראשונה כל דמות באה עם פאה של קופסת ה-puzzle box מהסרט. כאן כל דמות כוללת חלק מעמוד הנשמות. וזה וואחד חלק. הדמות עצמה מפורטת במידה מרשימה (לא מקפרליין, אבל שואף) עם שפע כלים קטנים וחדים בסינר וביד, וחוטי כסף קטנים איפה שמיתרי מתכת מותחים את בשרו המעונה על גולגלתו ה..אה...מעונה. כל כלי הוא נפרד וניתן לשליפה, שזה די מרשים כשרואים כמה הם קטנים. הזרועות שלו זזות, אבל זהו בעצם. הוא בא עם ראש חליפי (בלי משקפי שמש). אין לו רגליים- כל פלג הגוף התחתון יצוק כגוש אחד (חלול).
 

Scum Bunny

New member
והמלך של כולם- 3) Shirtless Hellboy

כאמור, מתוך סדרה 1.5 של Mezco. מי שראה דמויות אחרות מהסדרה הזו יודע כמה הן מפורטות- הצביעה מעולה, מהאישונים ועד האפר בקצה הסיגריה בפה, תשומת הלב לפרטים מדהימה -קעקועים על החזה והכתפיים, רונות על "יד ימין של האבדון" וכמובן מפרקים מפה ועד הודעה חדשה, כולם בנויים בצורה גאונית כדי לא לפגוע ב-sculpt. וכמובן, נער הגהנום בא עם מעיל עור מפורט לא פחות ממנו- אבזמים, כפתורים, מה שאתם רוצים. ובניגוד לרוב הבגדים מבד שבאים עם דמויות, אתם יכולים לראות בתמונה שזה יושב עליו ומתקמט בצורה די משכנעת כמו מעיל עור אמיתי. בנוסף הלבוי בא עם משקולת (כמו זו שפמפם בתחילת הסרט) והסמאריטן- האקדח הענקי שלו שגם נפתח לטעינה. למי שמעוניין הוא עלה לי כ-13$ באי-ביי, פלוס דמי משלוח. לפחות כשאני קניתי היו כאלה שמכרו ביותר, אבל לא שווה להציע עליו מעבר לזה כי בהחלט עדיין צריך להיות אפשרי להשיג אותו במחיר הגיוני.
 

Boone

New member
אהבתי

תודה רבה, עכשיו יהיה לי שיגעון חדש וכבר זה התחיל, הורדתי את Tron ונראה מה יצא לי. עברתי על האתר ועוד הרבה קישורים שהיו בדרך והתרשמתי בגדול.
 

HackMachine

New member
ואתה לא מודיע לי!

הייתי צריך לקבל את החדשות מהוברט. קיצר, בלינק שבאני נתן יש גם את (רוב) אוסף הבובות שלי. התצלומים יחסית לא מעודכנים.
 
למעלה