היכן פזורים האוטובוסים הדו קומתיים של אגד?

connex

Active member
השבוע ראיתי מראה שלא ראיתי כמעט 30 שנה: אוטובוס דו קומתי בקו 405 מתל אביב לירושלים
הפעם האחרונה שהקו פעל באמצעות אוטובוסים כאלו היו בסיבוב הראשון של אגד לפני כ30 שנה ואז נאמר שהיה קשה להם לסחוב את העליות. מקווה שבסיבוב השני הנסיעה הייתה יותר חלקה. אבל עד כמה שאני זוכר, המפרקיות הובאו לשימוש שגרתי בגוש דן בקווים כמו 190 ובסופשים לקווי נהריה תל אביב. האם הסיבה לשילובם בקווים אחרים היא צמצום הנסיעות בצפון שמאפשר שימוש ברכבים עם קיבולת גדולה יותר ביום יום לקווים עמוסים?
 

EHP12

Active member
השבוע ראיתי מראה שלא ראיתי כמעט 30 שנה: אוטובוס דו קומתי בקו 405 מתל אביב לירושלים
הפעם האחרונה שהקו פעל באמצעות אוטובוסים כאלו היו בסיבוב הראשון של אגד לפני כ30 שנה ואז נאמר שהיה קשה להם לסחוב את העליות. מקווה שבסיבוב השני הנסיעה הייתה יותר חלקה. אבל עד כמה שאני זוכר, המפרקיות הובאו לשימוש שגרתי בגוש דן בקווים כמו 190 ובסופשים לקווי נהריה תל אביב. האם הסיבה לשילובם בקווים אחרים היא צמצום הנסיעות בצפון שמאפשר שימוש ברכבים עם קיבולת גדולה יותר ביום יום לקווים עמוסים?
כמו שאני מכיר את אגד לא.

בגלל שאגד לא כבולה למכרזים היא די מפעילה קווים בשיטה שאיפיינה אותה בעבר ״מה שפנוי, מפעילים״. למרות שממה שאני מכיר, ההפעלה בדו קומתי מוגבלת ל-190 בימי חול, ו-909 בשישי-מוצ״ש שלא דולל.
 

luisluis

Active member
בכללי אני לא מבין אם הניסוי של הדו קומתי הוא הצלחה מבחינה מכנאית.
אם כן והרכב אמין הגיע הזמן שיהיו פה יותר רכבים כאלה זה אחלה דבר כדי להגדיל קיבולת בקווים
 
למעלה