הילד/ה מבקשים להתייעץ עם מיסטיקנים

הילד/ה מבקשים להתייעץ עם מיסטיקנים../images/Emo27.gif

רוב המורים שהכרתי, הניחו והעבירו הלאה את משנתם שאומרת בין היתר לא מייעצים לקטינים, או לילדים מתחת לגיל 18 גם אני חטאתי בזאת, אם כי עד היום לא באמת הבנתי למה חל ה"איסור" הזה. גם הפורומים פה בפרדס, האמונים בין היתר על פריסות קלפים, מסרבים לייעץ או לפרוס קלפים ל"קטינים"... מה אתם חושבים? (בעיקר המייעצים שבינינו, אבל גם כולם...)
למה רובנו מתבקשים שלא לייעץ לחברים מתחת לגיל 18 במקרה הטוב, ולעיתים אף פחות ממנו?
כהורים - איך הייתם מגיבים לבקשה שכזו מצד הילדים? שבוע פורה וממצה לכולנו
 
עדיף לשלוח את הילדים לפסיכולוג!!!

מה פיתום למיסטיקנית... עדיף לשלוח את הילדיםלפסיכולוג ולא לכל מיני
ות. זה יכול לעשות להם יותר טוב שמישהו מוסמך ומוכר ינסה לעזור להם. מי בכלל הולך להתייעץ עם מיסטיקנים?
 

טליה Talya

New member
אני מתחברת לדעתך בעיקר מנקודת המבט

שיש הרבה שרלטנים בתחום וממשלא לעניין לגרום לצעירים נזקים שיכולים להשפיע עליהם לטווח רחוק. מעבר לכך, אני חושבת שעד גיל 18 הילדים מגבשים עדיין את הזהות שלהם וכל חריצת גורלות (של מגידי עתידות למיניהם) עלולה לגרום לנזק. ואולי זה סתם שרירותי קביעת גיל 18?.....
 

ToryMaster

New member
חייבים גבול שרירותי, לא?

אצלנו אדם הופך בגיר לחלוטין בגיל 18, לי קשה עם זה, אני אישית מאמינה מאוד בחלוקה לשביעיות [לפחות בשלב הזה בחיים, עד גיל 21], לפני חצי שנה מלאו לי 21, ואני ממש רואה את ההבדל. אין סיכוי שהייתי בוגרת אחראית לעצמי בגיל 18, כך גם חברים בני גילי.
 
לעובדות

אני לא יודע מה זה "מיסטיקן" , אישית אני מטפל בילדים ונוער בהנחיה/אימון/ייעוץ ובהם גם שימוש בקלפים, תקשור ועבודה מנטלית (לא אינני פסיכולוג). לטעמי מידת ההפשרה, התובנה והתוצאות מהירות ויעילות יותר מאשר אצל מבוגרים. כמובן שאנני נענה לקטינים שבאים בגפם אלא בהסכמה וליווי של ההורים.
 

טליה Talya

New member
../images/Emo24.gifהיי ירח../images/Emo29.gif

מיליון שנים שלא היית פה.... רציתי לדעת, אילו מיקרים של ילדים מגיעים אליך לטיפול? תמיד טענתי שילדים מחלימים מהר יותר.
 
היי גילי

אז בואי אני אספר לך סיפור אישי שאני בטור נערה צעירה בת 14 ומעלה הלכתי למגדת עתידות מסויימת כיון שכשהלכתי לפסיכולוגית הבנתי מהר מאוד שאני מגיעה עם הבעיה ויוצאת איתה הביתה כמו שבאתי ומשלמת את אותו הכסף כמו לפסיכולוג. לעומת זאת שהייתי הולכת למגדת עתידות הייתי חוזרת עם תובנות ותיקוות וכלים מה לעשות איך לפעול ולאן לצפות כלומר נכון שהרבה מזה היה אשליה אחת גדולה בדיעבד אבל לעולם לא אשכח את התחושה הנפלאה שקיבלתי כשהייתי חוזרת ממנה עכשיו יכול להיות שהיא ראתה שאני נמשכת לתחום ואני מאוד רוחנית ואיך אומרים יש לי את זה אז אולי היא התלהבה מזה ופה ושם היתה מנתבת אותי לכיון של העיסוק במקצוע אבל התחושה היתה כאילו זכיתי בלוטו ולא כי היא הבטיחה שאהיה עשירה אלא כי היא הראתה לי ע:פ הכלים שלה איך הבעיות יכולות להיפטר וזה עניין של זמן... מיטל אלבז לביא יועצת רוחנית מתקשרת וקינסיולוגית יצירתית WWW.METAKSHERET.COM
 
למעלה