הימים הראשונים אצל מטפלת

p a s h o s h

New member
הימים הראשונים אצל מטפלת

היי, א. בהצלחה לפורום החדש והנחוץ הזה. היום התחלנו להרגיל את הקטנטונת בת ה 3.5 חודשים למטפלת (בעצם זה משפחתון עם עוד 3 תינוקות בגילאים שונים), התחלנו בלהשאיר אותה לשעתיים ולאט לאט נעלה את כמות השעות. הבעיה היא שבתי סרבנית בקבוקים וחשבנו שאצל המטפלת לא תהיה לה ברירה והיא תתרצה ותאכל , אבל היא בכתה עד שהגעתי והנקתי אותה. מה יהיה
? האם למישהי מהמטפלות קרה דבר דומה ? מה עושים ?
 

מ נ ו ר ה

New member
מדוע שלחתם אותה למשפחתון?

תינוקת שאינה רגילה לבקבוק,דורשת תשומת לב רבה מאד במעבר מיניקה לבקבוק. כשאני התמודדתי עם תינוקות כאלה, החזקתי אותם כל היום על הידיים, בגלל הבכי קורע הלב שלהם, וגם בשל הצורך לתת להם להתרגל אל גוף שונה. היתה תינוקת, שלא התרגלה במשך 3-4 ימים, ואז,הסמכתי לה התחלתי לתת לה בכפית. לזה היא הסכימה,כי כבר היתה רעבה מאד, וכבר הסתגלה אל החיבוק שלי. הימים האלה היו אז באורך של 4 -5 שעות בערך. אני,באופן אישי, מעדיפה לטפל בגיל הזה רק בתינוק אחד. או בתאומים. וכל אמא לתאומים תספר לך על הקשיים.
 

p a s h o s h

New member
משפחתון

שלחנו אותה למשפחתון בגלל כמה סיבות : 1. מכיוון שלדעתנו חברה של עוד תינוקות תתרום לה. 2. כלכלית - משפחתון זה חצי מחיר באזורנו. לגבי תשומת הלב , לשאר התינוקות במשפחתון יש הרגלי שינה ואוכל כך שהיא יכולה(וגם הבטיחה) להקדיש לבתי יותר מזמנה , היא ניסתה היום לתת מבקבוק אולם ללא הצלחה...
 

מ נ ו ר ה

New member
אני מבינה את השיקול הכספי.

באשר לחברה. תינוקת בת 3 וחצי חדשים צריכה רק את את אמא. או תחליף אם טוב בתדמות מטפלת טובה. לחברה של ילד נוסף יהיה ערך בגיל שנה. בינתיים. השיטה ללמד אותה לקבל בקבוק, היא בעזרת אבא. (אם יש). אמא אחת מנוסה אמרה לי, שלתינוק הבא, החליטו במשפחה לתת בקבוק אחד בלילה ע"י אבא, החל מגיל שבועיים. כנראה שידעו על מה הם מדברים.
 

מ נ ו ר ה

New member
יש סוגים שונים של בקבוקים ופטמות

ולכל תינוק העדפוחת שלו. לוקח זמן ללמוד במה יבחר.
 
מסכימה עם כל מילה של מנורה

היום הראשון תמיד קשה, אל תתיאשי עדיין! אולי כדאי שלא תסתמכי על זה שהן יאכילו אותה בשלב זה, רק תביאי אותה להתרגל לאוירה, לריחות, לקולות. תתחילו לתרגל בקבוק בבית, לא כל ארוחה אבל זה באמת יותר מנחם שאבא יתן לה מאשר מטפלת שהיא עוד לא מכירה.
 

p a s h o s h

New member
תודה על התגובות...

כמובן שקניתי את כל סוגי הבקבוקים (פלייטקס, B-FREE , NUK ...) וכמובן שגם אבא ניסה גם כשהייתי בבית וגם כשיצאתי , התינוקת שלנו סרבנית עקשנית ... כשהיא היתה בת חודש נתנו לה מדי פעם בקבוק ואז הפסקנו וזו הטעות מכיוון שחשבתי שאם היא אכלה מבקבוק כמה פעמים אז היא תאכל גם כשתגדל , מסתבר שטעיתי :( , נלמד את הלקח ובינתיים נמשיך לנסות. תודה.
 

p a s h o s h

New member
מאוד חכמה...

כבר 4 ימים שובתת רעב במשפחתון ומחכה שאני אגיע כדי לאכול.
 
למעלה